Ik ook niet!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
Ik blief heel geen bier!
Was het maar kutquote:Op zondag 3 juni 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut, dat krijg je er gratis bij natuurlijk...
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je post in DGK hé?
Dat je het even weet.![]()
Sorryquote:Op zondag 3 juni 2007 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je post in DGK hé?
Dat je het even weet.![]()
Wat je zegt ja ... leuke 'vrienden' danquote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.
Maar al je "vrienden" gaan je nu uitlachen.
Tyfuslijers zijn het.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:49 schreef Dakgoot het volgende:
[..]
Wat je zegt ja ... leuke 'vrienden' dan
Ik moet morgen om 7 uur op. Ombouwen van de kinderboerderij naar feest/kermis terrein. En dan vanaf 1 uur ongeveer tussen de 300 en 500 kindertjes gaan vermaken. Tot een uur of 5 en dan weer afbouwen...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:48 schreef mootie het volgende:
Hey! Veel te vroeg voor een veulentje!!
Tyfus, je hebt nog een goeie reden ookquote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 7 uur op. Ombouwen van de kinderboerderij naar feest/kermis terrein. En dan vanaf 1 uur ongeveer tussen de 300 en 500 kindertjes gaan vermaken. Tot een uur of 5 en dan weer afbouwen...
Dusse ik moet wel een beetje energie hebben.![]()
Een avondje bier en bratwurst gaat hem niet worden dusquote:
Ik heb geen "vrienden".quote:Op zondag 3 juni 2007 00:50 schreef Fc_k het volgende:
van je vrienden moet je het hebben he
De DGK SC MEET bedoel je?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een avondje bier en bratwurst gaat hem niet worden dus![]()
Give em hellquote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 7 uur op. Ombouwen van de kinderboerderij naar feest/kermis terrein. En dan vanaf 1 uur ongeveer tussen de 300 en 500 kindertjes gaan vermaken. Tot een uur of 5 en dan weer afbouwen...
Ik ga ze morgenvroeg meteen opzoekenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tyfuslijers zijn het.
Allemaal.
Trap ze!
Dat is dan eigenlijk wel weer heel leuk!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zijn toch wel andere dingen die we kunnen doen?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een avondje bier en bratwurst gaat hem niet worden dus![]()
Ja leuk, bij een meet schijnt 90% nooit te komen opdagen, dus lijkt me wel watquote:
Gaat goed komen , ik sla toe als ze het niet verwachtenquote:
Waarom denk je dat ik het zeiquote:Op zondag 3 juni 2007 00:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn toch wel andere dingen die we kunnen doen?![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |