Ach, zoals wij al tegen elkaar zeiden: er viel weinig aan te verpesten, gezien de uitgangssituatie blauw met gouden sterren was.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:32 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Succes!
Misschien is er weinig aan te verpesten, maar er iets moois van maken is toch makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, zoals wij al tegen elkaar zeiden: er viel weinig aan te verpesten, gezien de uitgangssituatie blauw met gouden sterren was.. Alles beter dan dat.
Ach, weetje. Tot nu toe is het zo dat ik vrolijker ga kijken bij elke ster minder. Het was een heel donkere kamer, door de donkerblauwe vloerbedekking en de donkerblauwe muur. Nu, met een witte vloer en witte muren is het zoveel zonniger en lichter. Dat is al een genot. En als we enthousiast genoeg doorschilderen zullen die sterren bij de 35e laag misschien eindelijk niet meer doorschijnen.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Misschien is er weinig aan te verpesten, maar er iets moois van maken is toch makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik moest heel, heel hard lachen in mijn huidige lethargische staat.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
De muur wordt trouwens de kleur "Muis". En de schouw/deur/kozijnen "Kiezel". Dat zijn tenminste nog enigszins zinnige namen, heb me vandaag in de Gamma behoorlijk staan verbazen over hekverf "Blij" en hoogglans "Opgewonden"..
Leuk he, die VT wonen kleurenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
De muur wordt trouwens de kleur "Muis". En de schouw/deur/kozijnen "Kiezel". Dat zijn tenminste nog enigszins zinnige namen, heb me vandaag in de Gamma behoorlijk staan verbazen over hekverf "Blij" en hoogglans "Opgewonden"..
Ariëlquote:Op zondag 3 juni 2007 08:41 schreef DennisMoore het volgende:
Was de voormalig huisgenote een zeemeermin?!
Het meisje dat er woonde schildert niet zo netjes. Wij hadden zoiets van: als het dan toch overgeschilderd moet worden dan doen we het liever zelf, zodat wij kunnen beslissen hoe het wordt en waar we al dan niet over stekkerdozen enzo heen gaan schilderen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:39 schreef gottegottegott het volgende:
ik zou niet blij zijn als mijn huurder weg zou gaan en een diepdonkerblauwe grot achter zou laten. Normaal lever je toch gewoon je woning/kamer in lichte kleuren op.
Ga es gauw een fatsoenlijke muurverfroller voor die jongen kopenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is Sjoewe, aan de slag met de ene muur die muisgrijs gaat worden. Gelukkig dekt het grijs als een motherfucker, dus dat scheelt.
Dat ging prima met dat ding. Mooi dun rollen en het is glad gipsplaat dus dat rolt als een trein.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:58 schreef Reese het volgende:
Mooie kleuren hebben jullie uitgekozen. Succes met het klussen en gefeli met het samenwonen
[..]
Ga es gauw een fatsoenlijke muurverfroller voor die jongen kopenDan gaat het nog sneller!
Die jongen heeft een fatsoendelijke muurverfroller, geloof me.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:58 schreef Reese het volgende:
Mooie kleuren hebben jullie uitgekozen. Succes met het klussen en gefeli met het samenwonen
[..]
Ga es gauw een fatsoenlijke muurverfroller voor die jongen kopenDan gaat het nog sneller!
Nu met een laag grondverf, waar ze trouwens ook weer doorheen komen poepen en een laag latex moeten ze wel eindelijk eens opgetoedeledokiet zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:07 schreef Charisma het volgende:
wacht maar dat het droog is, dan zie je weer sterren![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:07 schreef Charisma het volgende:
wacht maar dat het droog is, dan zie je weer sterren![]()
De rooie Bambinoquote:
Ik heb geen kwast meer nodigquote:en sjoewe: hoeveel verf zit er al in je haardos
Au3 en ik in een melige bui met een edding at hand...quote:
quote:Wat voor huppelkut was dat, die huisgenote van je?
apparte is met één pquote:Op maandag 4 juni 2007 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Au3 en ik in een melige bui met een edding at hand...
[..]
Een goede vriendin van me![]()
Met een tja, 'apparte' smaak als het op kamers verven aankomt.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
Een goede vriendin van me![]()
Met een tja, 'apparte' smaak als het op kamers verven aankomt.![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
post je zelf het spellingsnazi plaatje?
Ik normaal ook niet. En ik moet zeggen dat de foto's het geen recht doen, maar als je in de kamer staat dan komt het zo goed tot z'n recht. De grijze muur is de muur waar het licht op valt en daardoor 'kleurt het grijs met de dag mee'.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:27 schreef Nosh het volgende:
[..].
Ik stelde pek-en-veren, rieken, fakkels en hooivorken voor. Niet slaan.
'Kus' ziet er trouwens wel erg tof uit! Geen fan van grijs als kleur (het is zo'n net-niet-kleur, net zoals beige of diarree-bruin), maar in combinatie met die schouw heeft het zeker wat.
Ja, in de hoek komt een kastje en de draden komen in een kabelgoot lang het plafond.quote:Op maandag 4 juni 2007 07:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ga je nog iets doen met die afschuwelijke kluwen electrische draden naast het raam?
Ik PM je even.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef innepin het volgende:
BlauwSterren
Maar gefeliciteerd Au3 en lief!Waar in Utreg is het? Of lees ik daar nou overheen?
en hoe bevalt amsterdam als studentenstad? ben je al klaar? /offtopic
Zeg dame, de man is al bezet, he.quote:
Weet ik, weet ik, maar a girl can dream, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zeg dame, de man is al bezet, he.
En los daarvan heeft ie het misschien wel een beetje druk. Met het huis, bijvoorbeeld..
Die ga ik nog afpoetsen met iets smerigs dat het weer gewoon een stopcontact is.quote:
veel leuker dan schilderen, alleen je knieën gaan naar de klotequote:
Die kamer is zo ontzettend niet rechtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
veel leuker dan schilderen, alleen je knieën gaan naar de klote
En effe voor de duidelijkheid: de blauwe foto was dus overdag, en de foto's van hoe het nu is zijn dus net gemaakt terwijl het donker is. Check vooral ook het verschil in licht. Afgezien van het "OMFG, ik word blind van die sterren !!!one!@@*!einzeinz!!"-effect.quote:
Vraag me wel af wat voor gordijntjes je gaat nemen. Dat lijkt me niet zo heel handig boven het bed, namelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En effe voor de duidelijkheid: de blauwe foto was dus overdag, en de foto's van hoe het nu is zijn dus net gemaakt terwijl het donker is. Check vooral ook het verschil in licht. Afgezien van het "OMFG, ik word blind van die sterren !!!one!@@*!einzeinz!!"-effect.
Er valt niet zoveel aan de tegels te doen. Die tegelvloer ligt er nu eenmaal. Dat hoort bij het huisquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:46 schreef Charisma het volgende:
ik vroeg me af wat je met de tegelrandjes nog doet, laat je die zo ? en de ranjdes op tegels toevallig meegschilderd ?![]()
of hangt er een lapje behang overheen ?
zou het bed ietswat van de muur wegzetten, lijkt zo in een hoek gepropt
ziet er heel veel beter uit dan voorheen![]()
![]()
dats ook weer waarquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel aan de tegels te doen. Die tegelvloer ligt er nu eenmaal. Dat hoort bij het huis![]()
Het blijft een opgewaardeerd studentenhuis natuurlijk
Ik denk dat als er straks spullen in de kamer staan, dat het sowieso een stuk minder op valt.
We gaan MamaHepburn op de gordijnen zetten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:42 schreef Burdie het volgende:
Vraag me wel af wat voor gordijntjes je gaat nemen. Dat lijkt me niet zo heel handig boven het bed, namelijk.
Persoonlijk kunnen die blauwe strepen me werkelijk niks boeien. De gedachte aan alles af moeten plakken en vervolgens met een penseel over de grond te moeten kruipen neemt alle irritatie over de strepen weg. Er zijn grenzen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:46 schreef Charisma het volgende:
ik vroeg me af wat je met de tegelrandjes nog doet, laat je die zo ? en de ranjdes op tegels toevallig meegschilderd ?![]()
Het is een heel groot bed in een kleine kamer. Kijk maar.quote:zou het bed ietswat van de muur wegzetten, lijkt zo in een hoek gepropt
inderdaad , nu dat je er op ligt zie je pas hoe groot het bed is , toch zou ik het draaienquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
We gaan MamaHepburn op de gordijnen zetten.. Kortom, mijn moeder kennende duurt het lang, maar dan heb je ook iets perfects. Wordt vervolgd.
[..]
Persoonlijk kunnen die blauwe strepen me werkelijk niks boeien. De gedachte aan alles af moeten plakken en vervolgens met een penseel over de grond te moeten kruipen neemt alle irritatie over de strepen weg. Er zijn grenzen.
[..]
Het is een heel groot bed in een kleine kamer. Kijk maar.
[afbeelding]
We sliepen hiervoor ook zoquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:53 schreef Adelante het volgende:
ik had het bed anders gezet, zodat je er allebei makkelijk uit kunt, zonder over de ander heen te moeten
en die arme poes zoekt de sterren
Meneer kan alleen slapen als ie tegen de muur ligt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:53 schreef Adelante het volgende:
ik had het bed anders gezet, zodat je er allebei makkelijk uit kunt, zonder over de ander heen te moeten
en die arme poes zoekt de sterren
Nah. Dat wordt een volgend huisquote:Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef Adelante het volgende:
ooohw, er is nog een kamer om laminaat te leggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |