Ach, zoals wij al tegen elkaar zeiden: er viel weinig aan te verpesten, gezien de uitgangssituatie blauw met gouden sterren was.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:32 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Succes!
Misschien is er weinig aan te verpesten, maar er iets moois van maken is toch makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, zoals wij al tegen elkaar zeiden: er viel weinig aan te verpesten, gezien de uitgangssituatie blauw met gouden sterren was.. Alles beter dan dat.
Ach, weetje. Tot nu toe is het zo dat ik vrolijker ga kijken bij elke ster minder. Het was een heel donkere kamer, door de donkerblauwe vloerbedekking en de donkerblauwe muur. Nu, met een witte vloer en witte muren is het zoveel zonniger en lichter. Dat is al een genot. En als we enthousiast genoeg doorschilderen zullen die sterren bij de 35e laag misschien eindelijk niet meer doorschijnen.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:39 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Misschien is er weinig aan te verpesten, maar er iets moois van maken is toch makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik moest heel, heel hard lachen in mijn huidige lethargische staat.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
De muur wordt trouwens de kleur "Muis". En de schouw/deur/kozijnen "Kiezel". Dat zijn tenminste nog enigszins zinnige namen, heb me vandaag in de Gamma behoorlijk staan verbazen over hekverf "Blij" en hoogglans "Opgewonden"..
Leuk he, die VT wonen kleurenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
De muur wordt trouwens de kleur "Muis". En de schouw/deur/kozijnen "Kiezel". Dat zijn tenminste nog enigszins zinnige namen, heb me vandaag in de Gamma behoorlijk staan verbazen over hekverf "Blij" en hoogglans "Opgewonden"..
Ariëlquote:Op zondag 3 juni 2007 08:41 schreef DennisMoore het volgende:
Was de voormalig huisgenote een zeemeermin?!
Het meisje dat er woonde schildert niet zo netjes. Wij hadden zoiets van: als het dan toch overgeschilderd moet worden dan doen we het liever zelf, zodat wij kunnen beslissen hoe het wordt en waar we al dan niet over stekkerdozen enzo heen gaan schilderen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:39 schreef gottegottegott het volgende:
ik zou niet blij zijn als mijn huurder weg zou gaan en een diepdonkerblauwe grot achter zou laten. Normaal lever je toch gewoon je woning/kamer in lichte kleuren op.
Ga es gauw een fatsoenlijke muurverfroller voor die jongen kopenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is Sjoewe, aan de slag met de ene muur die muisgrijs gaat worden. Gelukkig dekt het grijs als een motherfucker, dus dat scheelt.
Dat ging prima met dat ding. Mooi dun rollen en het is glad gipsplaat dus dat rolt als een trein.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:58 schreef Reese het volgende:
Mooie kleuren hebben jullie uitgekozen. Succes met het klussen en gefeli met het samenwonen
[..]
Ga es gauw een fatsoenlijke muurverfroller voor die jongen kopenDan gaat het nog sneller!
Die jongen heeft een fatsoendelijke muurverfroller, geloof me.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:58 schreef Reese het volgende:
Mooie kleuren hebben jullie uitgekozen. Succes met het klussen en gefeli met het samenwonen
[..]
Ga es gauw een fatsoenlijke muurverfroller voor die jongen kopenDan gaat het nog sneller!
Nu met een laag grondverf, waar ze trouwens ook weer doorheen komen poepen en een laag latex moeten ze wel eindelijk eens opgetoedeledokiet zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:07 schreef Charisma het volgende:
wacht maar dat het droog is, dan zie je weer sterren![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 14:07 schreef Charisma het volgende:
wacht maar dat het droog is, dan zie je weer sterren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |