Nee, heus waar. Ik heb écht niets eraan veranderd. Het is zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
verkapt-kijk-mij-eens-goed-met-photoshop-zijn-topic
Alleen m'n computer opnieuw gestart.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:48 schreef RobKel het volgende:
hmm, kan je niet ie opnieuw installeren of een update downloaden, vertel eens wat je al geprobeerd hebt
Kun u me dat stap voor stap uitleggen? Ik heb geen verstand of kennis van computers!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:51 schreef RobKel het volgende:
tijd om een update te downloaden dus, al service packs geinstalleerd?
Nee, dan zie ik het beeldscherm niet. Wel zie ik alles weer normaal, als ik m'n computerbeeldscherm voor een spiegel houd! Want precies achter mij staat een spiegel, maar dat is irritant lezen. Maar bedankt voor je bijdrage in dit topic.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:51 schreef mien-moeke het volgende:
Ja, hallo. Je kijkt ook naar de achterkant van je scherm.
Gewoon kwestie van scherm omdraaien.
Hoe bedoelt u, mevrouw? Ik ben eigenlijk pas begonnen..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:53 schreef Tinkepink het volgende:
Nou meneertje Palindroom, je bent wel lekker bezig hè vanavond.
piel (de ~ (m.), ~en)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef soylent het volgende:
Piel.
Pjilquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:57 schreef soylent het volgende:
Sukkols. Het was zo'n pseudo-palindroom, zeg maar.
A la moord <-> droom.
Dat heeft je zeker één volle minuut gekost, nietwaar?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:59 schreef Mr._Incredible het volgende:
tad em tkjil gitsal, aj
!nednoces 01quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:00 schreef MeinoduesP het volgende:
[..]
Dat heeft je zeker één volle minuut gekost, nietwaar?
Ik heb er zelfs meerdere. Maar hoezo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:02 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Je hebt een e-mail
Kijk maar in je screenie, daar staat dat je een mail hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:04 schreef MeinoduesP het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs meerdere. Maar hoezo?
Jaaaaa, en nou? Dat heb jij toch ook! Een e-mail?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:05 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
[..]
Kijk maar in je screenie, daar staat dat je een mail hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |