mag ik mein opa's fiets zuruck?...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:13 schreef demins het volgende:
[..]
In der Beschrenkung zeigt sich der Meister!![]()
Het lijkt wel of iedereen het ziet behalve dat monster zelfquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:14 schreef FdW het volgende:
Cheyenne had een perfekte verjaardag volgens Tas.![]()
Wat ik zag was dat het lieve meisje haar tranen nauwelijks kon bedwingen.![]()
Potloodventer met een kleintje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:13 schreef demins het volgende:
[..]
In der Beschrenkung zeigt sich der Meister!![]()
Heb je de 'wel niet' taalconstructie al nagezocht?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
Dank je Disana, mooie caps, ik heb wel tranen in mijn ogen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:16 schreef ericahysterica het volgende:
die opgedroogde traan op het wangetje van dit meisje.....een meisje dat wordt geroemd om haar volwassenheid.....we hebben het dus over een meisje van 10 jaar! zum kotsen
Tis geen egoisme.... ze doet het allemaal voor de kindjes.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Je valt toch stil bij zoveel egoîsme.
Ja, die klopt wel niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je de 'wel niet' taalconstructie al nagezocht?
Wat denk jij wel niet!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je de 'wel niet' taalconstructie al nagezocht?
NIEMALS ! ! ! !quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mag ik mein opa's fiets zuruck?...
Wat je soms al niet moet doen om te voorkomen dat iemand je gaat verbeteren zonder dat het terecht is... hoe vaak ik daar wel niet van sta te kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |