Das lang voor die sukkelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:45 schreef Liess het volgende:
Brian wil ff die 15 min volmaken voor Mitch weg is.
De hoogste tijd voor een toneelhaakquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:46 schreef tipsch het volgende:
Sanctie voor rat! - gewoon omdat hij een enorme tyfusrat is en blijft!
Ze zouden Terror gaan doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:47 schreef ericahysterica het volgende:
ik verwacht geen terror meer en anders zal het vannacht zijn en dat is mij te laat![]()
Ik verwacht juist wel terror. Laat in de nachtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:47 schreef ericahysterica het volgende:
ik verwacht geen terror meer en anders zal het vannacht zijn en dat is mij te laat![]()
ja maar dan slaap ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:49 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik verwacht juist wel terror. Laat in de nacht![]()
Goed idee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:50 schreef lorence1 het volgende:
nou gouden kooi redactie, beloon ons dat we deze saaie avond hebben uitgezeten....
Gooi om 24.00 mitch erin als nieuwe bewoner en verplicht hen tot een nieuwe bedindeling: amanda met mitch....
doe iets want de bewoners bakken er vanavond weinig van![]()
de dames willen graag een relatie zien tussen huub en amanda, dat ze trouwen en kinderen en kleinkinderen krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:49 schreef basicsaint het volgende:
Grappig dat het Libellepubliek zich zo opwindt over gezoen tussen Brian en Amanda.
Ja, oneindigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Exact, omdat hij te lang de kijkers/streamers heeft geïrriteerd - en het duurt maar voort
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
Waar de fok is King Jaap?
Loverboytechniekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Ik ben niet haatdragend...maar hoe Brian Amanda misbruikt zonder enig besef van haar kant...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |