Nieteens ubervroeg ofzo, rond half10 ofzo, maar als ik tot een uur of 3 wakker lig krijg heb ik iig nog redelijk wat uurtjes voor ik er daadwerkelijk uit moet. Dus tis eigenlijk gewoon uit voorzorgquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
kan ik me voorstellen, hoe laat moet je eruit dan?
Dat was donderdag ook het plan en het is half 5 in de ochtend gewordenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
je hebt dus gewoon veel slaap nodig, lekker blijven posten hier, wordt het vanzelf 2 uur
kon uitslapenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:en vrijdag met je brakke kop op je werk?
ok, als je dan nu van plan bent er over 30 minuten in te liggen blijf je dus tot 2:00uquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat was donderdag ook het plan en het is half 5 in de ochtend geworden
Mja, voorlopig ben ik er nog jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, als je dan nu van plan bent er over 30 minuten in te liggen blijf je dus tot 2:00u
voor de verandering eens een topic vol in een weekendquote:
ow, dan is er nog genoeg voor mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik had gewoon wijn he, sambuca daar drink ik liever geen fles van leeg op een avond
Zuip zequote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ga nog ff bij de buren langs en dan m'n bedje in.
Die hebben nog een volle fles denk je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ga nog ff bij de buren langs en dan m'n bedje in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |