qua wat? meligheid, agressiviteit, slaperigheid?quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
nu worden wij opeens de reden van jouw postregen
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Zit dat nou een beetje lekker of niet?
ga je doen dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:41 schreef purplerose het volgende:
FF een tvp, moet zo richting me nest, morgen er vroeg uit
ik neig het meest naar optie 1quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
qua wat? meligheid, agressiviteit, slaperigheid?
Ik ook altijd.quote:
watjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:41 schreef purplerose het volgende:
FF een tvp, moet zo richting me nest, morgen er vroeg uit
Morgen hele dag denhaag en ik ben een erg slechte slaapster en het kan dus ook een aantal uren duren voor ik inslaap benquote:
Den Haagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Morgen hele dag denhaag en ik ben een erg slechte slaapster en het kan dus ook een aantal uren duren voor ik inslaap ben
tja vertel dat half nederland maar eens, beetje jammer dat het zo vaak fout moet gaanquote:
Chillen bij een vriendin thuis en dan een prive meet met pussydeluxequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Den Haagvandaag nog hele dag rondgehangen, terras enzo
![]()
wat ga je doen in DH?
Me 3, Alleen een slaper dan. Insomniaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Morgen hele dag denhaag en ik ben een erg slechte slaapster en het kan dus ook een aantal uren duren voor ik inslaap ben
Kan jij ook om 23.00 naar bed gaan en dan om 3 uur nog niet slapen omdat je nog steeds aan het malen bent en je gedachtes niet stil krijgtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Me 3, Alleen een slaper dan. Insomnia![]()
ow, leukquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
en dan een prive meet met pussydeluxe![]()
Dat heb ik ook, maar dan met ups en downsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kan jij ook om 23.00 naar bed gaan en dan om 3 uur nog niet slapen omdat je nog steeds aan het malen bent en je gedachtes niet stil krijgt![]()
Nieteens ubervroeg ofzo, rond half10 ofzo, maar als ik tot een uur of 3 wakker lig krijg heb ik iig nog redelijk wat uurtjes voor ik er daadwerkelijk uit moet. Dus tis eigenlijk gewoon uit voorzorgquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
kan ik me voorstellen, hoe laat moet je eruit dan?
Dat was donderdag ook het plan en het is half 5 in de ochtend gewordenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
je hebt dus gewoon veel slaap nodig, lekker blijven posten hier, wordt het vanzelf 2 uur
kon uitslapenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:en vrijdag met je brakke kop op je werk?
ok, als je dan nu van plan bent er over 30 minuten in te liggen blijf je dus tot 2:00uquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat was donderdag ook het plan en het is half 5 in de ochtend geworden
Mja, voorlopig ben ik er nog jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, als je dan nu van plan bent er over 30 minuten in te liggen blijf je dus tot 2:00u
voor de verandering eens een topic vol in een weekendquote:
ow, dan is er nog genoeg voor mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik had gewoon wijn he, sambuca daar drink ik liever geen fles van leeg op een avond
Zuip zequote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ga nog ff bij de buren langs en dan m'n bedje in.
Die hebben nog een volle fles denk je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik ga nog ff bij de buren langs en dan m'n bedje in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |