Die site had ik ook net gevondenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Uhhttp://www.drinksmixer.com/cat/3403/
Dat is veel meer dan bij mij in de koelkast. Ik kan thee en koffie zetten. Halve fles cola en 3 biertjes...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:04 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb jus, limonade en red bull (nouja, een soort van) in huis
Ik heb boodschappen gedaanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is veel meer dan bij mij in de koelkast. Ik kan thee en koffie zetten. Halve fles cola en 3 biertjes...![]()
Had eigenlijk boodschappen moeten doen vandaag....![]()
Neuh, ik wacht op posts om op te reagerenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Rust hier, slaat de alcohol toe?
Ik post gewoon met regelmaat, ik spem nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
kijk maar naar die statistiekjes
4 posts op een rij enzoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik post gewoon met regelmaat, ik spem niet
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
kijk maar naar die statistiekjes
Zit dat nou een beetje lekker of niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:37 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
En nu?
Verkapte tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |