abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50046715
ik ook wel, maar ff gezellig doen daaro
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_50046822
Die topics gaan als een malle hier!!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 juni 2007 @ 23:48:40 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50046851
ja ik snap het ook niet op de zaterdagavond

maar rose en areyou zijn een beetje dronken volgens mij
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:49:13 #104
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_50046865
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hey D .
  Moderator zaterdag 2 juni 2007 @ 23:49:25 #105
18653 crew  D.
pi_50046873
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik ook wel, maar ff gezellig doen daaro
Mijn buren slapen denk ik al

*geen idee trouwens of dat echt zo is, ga er maar niet achter proberen te komen
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:49:28 #106
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_50046876
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:48 schreef borisz het volgende:

.
  Moderator zaterdag 2 juni 2007 @ 23:50:02 #107
18653 crew  D.
pi_50046892
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:47 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Daar ben jij als mede-topposter ook schuldig aan
pi_50046894
quote:
ja ik snap het ook niet op de zaterdagavond

valt wel mee, beetj emelig that's it
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  Moderator zaterdag 2 juni 2007 @ 23:50:42 #109
18653 crew  D.
pi_50046913
quote:

Beetje aangeschoten pas

Maar wat niet is kan nog komen
  Moderator zaterdag 2 juni 2007 @ 23:51:20 #110
18653 crew  D.
pi_50046928
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Hey D .
U riep?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 juni 2007 @ 23:51:47 #111
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50046944
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:50 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Beetje aangeschoten pas

Maar wat niet is kan nog komen
als je een accent op de e aanbrengt dan is het helemaal toepasselijk
pi_50046954
Ik kan iig nog gewoon foutloos typen, kijk maar

Als Karlijn het klaslokaal verlaat heeft ze een vreemd gevoel in haar buik. Het gevoel dat ze zich vies voelt, dat gevoel heeft ze altijd na de les van economie. Het kwam door Meneer Jansen. Ze wilde snel naar huis, haar douche. Hoe hij altijd haar met een kleine aanraking al vies kon laten voelen. Ze had het al eens aan haar moeder in vertrouwen gezegd maar die lachen haar uit. Ze zag het weer voor zich hoe haar moeder zei; Wat?… jouw leraar economie? Hahaha…schatje toch. Hij is de leukste leraar van de school!. Dat kan niet dat ligt gewoon aan je leeftijd, maar dat was het niet!
Hij deed het echt, had ze nog gezegd maar haar moeder vond het wel om te lachen en vertelde het aan haar vader. Maar die vond het niet grappig, hij werd zelfs kwaad op haar, hij schreeuwde zelfs.
Ben jij helemaal gestoord!, dat zeg je toch niet over je mentor. Man denk eens na wat je over je leraar zegt, kind.
Haar tranen staan nu nog in haar ogen als haar vriendin Nienke haar in haar arm knijpt en haar raar aankijkt. Wat heb jij man? Waar zit je weer met je gedachten. Hahah je bent er iedere economie les niet bij, ben je soms verliefd op hem of zo?Ik zie het al voor me, jij met hem verlieft door het park. En glimlacht, maar karlijn vind het echt niet grappig, ze wil naar huis en snel. Ze wil in bad en alles eraf schrobben wat er op zou kunnen zitten.
Maar iedereen dacht toch dat ze zich aanstelde, het had geen zin om iets van wat er gebeurd was te zeggen. Niemand gelooft me! Niemand! Ze loopt naar Nienke toe die is aan het praten met Patty.
Karlijn trekt haar vriendin mee en zegt, in ga al vast naar huis ik moet snel gaan. Om, uh.Ik moet mijn huiswerk maken. Patty komt er bij staan en kijkt haar raar aan. Wat zeg je nou? Huiswerk? We hebben helemaal niets op. Karlijn loopt het gebouw al uit, en kan Patty en Nienke al niets meer er over zeggen en kijken elkaar aan en schieten in de lach.
Karlijn kan nog maar aan en ding denken als ze het schoolplein af rijdt, naar huis en in bad.
Ze rijdt zo hart als ze kan door de stad door alle mensen die er lopen. Ze rijdt zelfs bijna een klein kind om die naar zijn moeder rent en begint te huilen. Maar het kan haar niet schelen. Al stond de hele wereld op zijn kop!
Ze rijdt door rood en kijkt niet eens meer naar mensen die ze bijna omrijdt. Mensen roepen haar kwaad na, maar ze hoort het niet eens. Ze is diep in haar gedachten waarom Meneer Jansen haar juist heeft uitgekozen, het moet een reden hebben. Ze had nooit buiktruitjes aan of andere dingen. Ze had altijd een T-shirt met een vest er boven aan. Ligt het daar aan?Nee. Het kan gewoon niet.
Als ze in haar straat aankomt, is ze blij dat ze er is.
Ze gooit haar fiets aan de kant en rent naar binnen. In haar kamer legt ze de tas weg en kleed zich uit. En loopt met haar handdoek naar de badkamer en zet het water van het bad aan. Kijkt in de spiegel en schrikt hoe wit ze is.
Kijkt snel weer weg en zet het water uit, voelt of het niet te warm is en gaat er in liggen.
Karlijn begint te huilen als ze denkt aan meneer Jansen, ze is echt bang voor hem.
En ze laat zich in het water zakken dat haar gezicht onderwater is, en hoopt dat het leven gewoon voorbij is. Maar dan denkt ze aan haar moeder en vader die van haar houden, haar vrienden en natuurlijk denkt ze aan Dirk.
Waar ze al een paar maanden gek op is maar het niet durft te zeggen tegen hem, en iedere zaterdag avond hints geeft dat ze hem leuk vind. Maar hij snapt ze niet. Het lijkt wel of hij ze niet wil begrijpen. Ze belt hem deze week nog wel een paar keer op om hints te geven, want ze durft zelf geen moves te maken. En zeker niet naar hem, hij is de leukste jongen die ze ooit heeft leren kennen. Maar ze weet ook dat hij al heel wat vriendinnen heeft gehad. En gaat toch weer boven water met haar gezicht want ze kan haar adem niet langer inhouden, ze schrikt zelf van de gedachten wat ze net wou doen. Haar ouders zouden het verschrikkelijk vinden. Dat weet ze zeker. Maar dan is ze wel van haar mentor af. Ze haat hem, ze wil hem nooit meer zien.
Maar het blijft haar mentor.
En ze kan ook niet naar de coördinator, want hij begrijpt haar toch niet. Hij zou het nooit geloven van haar mentor. Alle coördinators houden toch de handen boven de leraren!.
Het is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Ze haat school. Ze wil er nooit meer naar toe, maar ze is nog wel een jaar aan deze school verbonden. Ze moet nog een jaar van het VMBO, maar ze wil naar een andere school maar haar mentor en haar ouders zouden haar zeker tegen houden. Ze kan het nooit zonder toestemming van haar ouders. Zij moeten betalen, en ze heeft al zo’n slechte punten. Als ze het laatste rapport houdt blijft ze zitten, en daar heeft ze geen zin in. En dan moet ze het volgende jaar alles zelf betalen. Van haar hobby’s tot school. En ze heeft al geen baantje waar ze kan werken. Alleen haar oppaskindjes.
En daar verdient ze ook niet veel me.
Ongeveer 10 euro per keer, en ze heeft het dan in een week op. En hoeft ze weer over een tijdje op te passen. Meestal om de 2 weken.
Ze gaat uit bad en smeert zich in met haar bodylotion. Trekt haar aan en begint haar make-up op te doen. Loopt langzaam naar beneden en kijkt in de ijskast voor eten te pakken. Zet een schaaltje macaroni in de magnetron en pakt haar drinken. Gaat aan tafel zitten maar voelt zich nog steeds vies, maar ze heeft geschrobd tot haar huid helemaal rood werd en pijn begin te doen. Ze kijkt naar haar arm die nog steeds rood is en kippenvel krijgt als ze r aan denkt dat haar leraar over haar hand zat te wrijven en een kus er op gaf. En er een likje er aan gaf, het gezicht van hem kan ze niet het hooft zetten. Iemand die wat meer wilde dan je gewoon wat leren gezicht. Bah, dat mag niet en dat kan niet! En zeker niet als leraar zijnde van een mentorklas. Ze schrikt als de telefoon af gaat en staat snel op en neemt op; met Karlijn de Bruijn. Hé, schat met mij, het is haar vriendin Nienke. Ze hoort het aan de stem en hoe snel ze praat. Ze is opgewonden, dat is te horen aan hoe snel ze praat en er veel tussen door lacht. Het irriteert haar op een of andere manier dat gelach en zegt, heeii Nienke. Kom niet lachen zo kan ik niets van het verhaal verstaan en snappen oké. Nienke begint weer zuchtend.Nou Dirk heeft tegen vrienden van mij gezegd dat hij wel een keertje af wil spreken, maar dan moet je dat vanavond vragen. Je gaat toch mee uit? Of niet. Hè. Nou, je komt me dan zo wel ophalen toch?.
Karlijn zucht en zegt langzaam ja hoor, ik kom er over een kwartiertje aan. Als ze bij Nienke aankomt, heeft ze een raar gevoel in haar buik. Ze heeft een gevoel dat er iets gaat gebeuren vandaag en het is geen goed gevoel erover. Ze lopen samen de kroeg in als al iedereen heel erg druk met elkaar aan het praten, en ziet het er heel gezellig uit. En pakt Dirk haar vast en begint haar op en neer te zwaaien..geeft haar een kus in haar nek. Karlijn verzwakt voor hem en draait zich om naar hem en pakt hem vast en geeft hem een klein kusje op zijn mond. En hij lacht. En geeft haar een echte zoen.
Als ze even later elkaar los laten trekt hij haar mee naar buiten. Neemt haar mee naar een plek waar niemand hen kan zien, bij een kerkje midden in de stad. Hij begint haar weer te zoenen en begint haar ook te betasten op haar billen . Karlijn laat dit nog toe, als hij in haar borsten zit te voelen vind ze het niet zo fijn meer. Dit vindt ze niet leuk, wil hem weg duwen maar hij trekt haar naar zich toe en begint haar heftig te zoenen maar ze trekt terug. Hij pakt haar handen vast en knijpt in ze. En zegt tegen haar je werkt mee anders heb je een groot probleem meisje, ik zeg tegen iedereen dat je alles toe laat en je door iedereen laat neuken. Ik zweer je ik ga zelfs naar je ouders om hun te waarschuwen. Werk mee jij Hij maakt haar broek los en begint aan haar te voelen. En zoent haar heftig ze probeert te schreeuwen maar hij snoert haar mond, ze probeert zich los te maken en bijt hem in zijn hand. Trekt zich los en rent weg. Huilend door de stad, belt Nienke op en maakt haar broek vast. En huilend zegt ze.Hij heeft me aangerand, hij deed dingen die ik niet wou. Kom me halen pliese .Ik heb je nodig. Ik kan de weg nu niet meer terug vinden. Ik sta nu bij een bord, er staat op vleesstraat. Kom me er ophalen. Alscheblieft. En Nienke kan helemaal niets uitbrengen ze is verbijsterd wat ze net heeft gehoord over dirk, ze kan het haar niet voorstellen. En iemand duwt haar aan en kijkt verbaast op en zegt ze; tuurlijk kom ik je halen, ik kom er direct aan. En rent de kroeg uit op weg naar Karlijn. Ze rent zo hard ze kan, harder als dit gaat niet. Ze voelt haar benen pijn doen maar het maakt haar niet meer uit, hoe durft hij. Hoe kan hij. Ze is een meisje van 16 jaar dat wil je toch niet mee maken, zij zou zich zo rot voelen dat ze nooit meer een jongen zou willen dien. Ze ziet Karlijn rondkijken door de straat en rond dwarrelen. Ze roept heel erg hard Karlijne is alles goed? Ik maakte me zo’n zorgen om je toen je al een uur weg was met Dirk. Hij blijft met z’n poten van je af, je gaat een aangifte tegen hem indienen. Volgens mij heeft hij al meer meisjes aangerand. Maar begint Karlijn, ik wou het zelf eerst. Ik heb het uitgedaagd. Niet waar schreeuwt Nienke nu. Je gaat nu mee naar huis. Ik breng je wel thuis, en zeg tegen je ouders wat er is gebeurd. Ze begrijpen het wel, hoor. Ik weet het zeker dat ze je gelijk geven dat je een raar gevoel had dat er iets zou gebeuren. Mijn ouders zouden hem aangeven, en direct voor de rechter slepen, en was hij nog niet van ons af!. En zet Karlijn bij haar achterop en fietst naar haar huis, als ze aanbellen word er open gedaan door Karlijns moeder, en kijkt hen raar aan. Wat moeten jullie al hier jullie zouden toch tot 2 uur in de stad blijven. Als Karlijn huilend naar haar kamer rent en Nienke verteld wat er is gebeurd. Gaan ze naar Karlijns kamer en troosten haar. Als Karlijn even later aan douche is en de bostel zo hard over haar huid wrijft dat het helemaal brand en pijn doet. Het weekend vliegt om ze is helemaal in een trance. Maar moet wel de maandag naar school. Daar heeft ze helemaal geen zin in, ze is moe en wil nooit meer naar buiten. Ze schaamt zich dood. Waarvoor weet ze zelf niet maar durft niet meer de straat uit. Als maandag mogen de wekker gaat wil ze blijven liggen maar haar moeder maakt de gordijnen open en zegt dat ze op moet staan. Om dat het moet staat ze toch maar op. En trekt zich een slobbertrui aan die ze normaal alleen thuis aan heeft en een trainingsbroek. Ze wast zich en loopt naar beneden, en pakt haar tas. Loopt naar de keuken en zegt dat ze naar school is. Raapt haar fiets uit de struiken en fietst langzaam naar school, ze is bijna te laat maar het maakt haar allemaal niets meer uit. Ze heeft geen zin de economie les. De leraar die ze het meeste haat, ze haat trouwens alle jongens. Wat heb je er aan. Ze kunnen allemaal niet van je afblijven. Stelletje eikels. Ze lopen altijd hun … achter na!. Hebben ze nooit geleerd dat ze van andere af moeten blijven? En loopt de les in. Ze is schichtig en loopt met haar hoofd naar beneden gebogen naar haar plaats. Neemt haar spullen op de haar tafel en starend naar de muur zitten. Ze reageert zelfs niet als iemand haar wat vraagt, ze denkt alleen aan het moment wat dirk zei. je werkt mee anders heb je een groot probleem meisje, ik zeg tegen iedereen dat je alles toe laat en je door iedereen laat neuken. Ik zweer je ik ga zelfs naar je ouders om hun te waarschuwen. Werk mee jij!... en Nienke duwt haar aan en Karlijn schrikt. Rustig maar hoor ik ben het maar. Hoe is het nou met je?. Je liet maar niks horen dit weekeind. Ik maakte me zorgen dat je het niet aankon. Maar meneer Jansen schreeuwt door de klas dat hij wil gaan beginnen. Iedereen let op, maar Karlijn kan haar concentratie er niet bij houden. De woorden blijven door haar hoofd spoken. Iedere keer komt de vraag weer naar boven hoe ze ooit op hem heeft kunnen vallen. Maar kan er gewoon geen antwoord op verzinnen. Hij heeft haar gebruikt. Goed gebruikt, ze geloofde alles wat hij zei. Deed alles wat hij zei. Hij heeft genoeg meisjes gehad. Hij is een player. Als in eens de deur open gaat kijkt ze om. Het zijn twee mannen, twee politie mannen en lopen met de coördinator naar haar mentor toe. Als meneer Jansen hen aan het werk zet, wil niemand gaan werken. Ze luisteren allemaal mee met het gesprek. Zou u mee willen komen naar het politiebureau? Wij willen u een paar vragen stellen over de verkrachting van een minderjarig meisje. En sloegen hem in de handboeien, tot de verbazing van de leerlingen. Als de coördinaten hun les wil gaan geven. Vragen de leerlingen wie hij heeft verkracht, en zien ze Patty huilend op de gang staan en roept iemand; het is Patty. Hij heeft Patty verkracht. De klas is erg geschokt door dit nieuws en worden voor de rest van de dag vrij gegeven... Ze is van haar leraar af. Ze hoeft nooit meer bang voor hem te zijn. Ze is van hem af…

voila, met interpunctie en dergelijke.
pi_50046964
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:51 schreef borisz het volgende:

[..]

Beetjé
pi_50047015
Iedereen nu stiekem aan het lezen?
pi_50047026
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN 4
  Moderator zaterdag 2 juni 2007 @ 23:59:39 #116
18653 crew  D.
pi_50047164
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:51 schreef borisz het volgende:

[..]

komén?
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 00:00:16 #117
18653 crew  D.
pi_50047187
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Iedereen nu stiekem aan het lezen?
de eerste zin, voor de helft
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 00:00:33 #118
18653 crew  D.
pi_50047196
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN 4
zeg, dat doen we hier niet he
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 00:00:45 #119
18653 crew  D.
pi_50047200
tenminste, niet altijd

ow, ik zie dat er al weer een dag voorbij is
  zondag 3 juni 2007 @ 00:02:07 #120
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_50047250
En toen was het zondag.
pi_50047661
Sterker nog: het is al vijftien minuten zondag!
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 00:15:55 #122
18653 crew  D.
pi_50047678
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
En toen was het zondag.
een rustdag....zo te zien
  zondag 3 juni 2007 @ 00:17:08 #123
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_50047718
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
De fax zal wel vertraagd zijn...
  zondag 3 juni 2007 @ 00:19:47 #124
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_50047805
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
.
  zondag 3 juni 2007 @ 00:20:22 #125
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_50047823
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:15 schreef D.Rose het volgende:

[..]

een rustdag....zo te zien
Op http://www.sgp.nl/ wel .
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 00:21:35 #126
18653 crew  D.
pi_50047866
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Op http://www.sgp.nl/ wel .
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 00:27:40 #127
18653 crew  D.
pi_50048039
damn, k*t powerdvd
  zondag 3 juni 2007 @ 00:32:58 #128
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_50048202
Nu doet geen enkele cam het meer, goed bezig 3FM !
pi_50049093
Dit bandje heb ik gister live gezien. Ik wil het jullie niet onthouden:

http://www.youtube.com/watch?v=78s97ZaazmA
pi_50053137
Mogguh
pi_50053352
Lol, dat telemarketeer gedoe is best wel heel erg grappig
pi_50053353
Goeiemorgen
pi_50053367
charlie dee
pi_50053369
quote:
Op zondag 3 juni 2007 09:52 schreef Glacier het volgende:
Lol, dat telemarketeer gedoe is best wel heel erg grappig
ik vraag me nou af is alles in scene gezet of niet? acteren ze wel goed dan
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 09:57:24 #135
18653 crew  D.
pi_50053407
*kwartet stopt
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 09:57:50 #136
18653 crew  D.
pi_50053413
oja: eejjjjjjjj
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 juni 2007 @ 09:58:58 #137
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50053427
mogge
pi_50053450
Hoi AYTTH, DR en borisz
pi_50053454
quote:
Op zondag 3 juni 2007 09:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

ik vraag me nou af is alles in scene gezet of niet? acteren ze wel goed dan
Het zou heel goed kunnen..maar ze kunnen ook net zo goed echt iemand gebeld hebben..

Misschien weet Domien zoiets wel
pi_50053662
heerlijk, robert cray dat was weer erg mooi
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 juni 2007 @ 10:30:15 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50053728
just jack leuk om weer eens te horen
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 10:37:34 #142
18653 crew  D.
pi_50053822
quote:
Op zondag 3 juni 2007 10:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
heerlijk, robert cray dat was weer erg mooi
Wil jij zeggen dat je Robert Cray band?
pi_50053851
ja tis nog vroeg he
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 10:42:21 #144
18653 crew  D.
pi_50053900
quote:
Op zondag 3 juni 2007 10:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ja tis nog vroeg he
*klok kijkt

valt wel mee
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 juni 2007 @ 10:43:14 #145
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50053917
are you heeft een kater van gister avond
  zondag 3 juni 2007 @ 10:44:04 #146
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_50053926
.
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 10:47:21 #147
18653 crew  D.
pi_50053979
quote:
Op zondag 3 juni 2007 10:43 schreef borisz het volgende:
katers zijn voor watjes
pi_50054121
quote:
Op zondag 3 juni 2007 10:43 schreef borisz het volgende:
Nee hoor, lekker gedouchet nu en ik ben 100% wakker
pi_50054275
Goedemorgen! Ben weer terug van een paar dagen Terschelling. Slapen op strandbedden is definitief een No Go voor mij. Schijnt daar de zon een halve dag, verbrand ik gelijk mijn hele gezicht
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_50054291
Terschelling Ameland of Schiermonnikoog
pi_50054480
wb CG

Klinkt niet echt fijn dat verbranden Hoe erg is het?

[ Bericht 49% gewijzigd door Glacier op 03-06-2007 11:21:26 ]
pi_50054859
Alleen mijn gezicht, het is nu al aan het vervellen
  zondag 3 juni 2007 @ 12:22:38 #153
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_50056046
Zooo, en weer terug van Schiphol. Kort nachtje gehad. En vroeg eruit. Nu even lekker rustig aan. Beetje internet/ Beetje Radio en een beetje Tennis...
pi_50056269
Mogguh

Ben gisteren ook een beetje verbrand in Walibi
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_50056360
Mogguh L-L
pi_50056376
Hoi MutZ
  zondag 3 juni 2007 @ 12:34:47 #157
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_50056392
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:32 schreef -Hans- het volgende:
Nu doet geen enkele cam het meer, goed bezig 3FM !
ik dacht al dat het aan mij lag
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 3 juni 2007 @ 12:36:33 #158
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_50056445
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:33 schreef Glacier het volgende:
Mogguh L-L
heuy
pi_50056463
Hoe kunnen zo zo'n mooie plaat zo afkappen.

Oja goedemorgen Mutz,Glacier en uhh nouja allemaal.

[ Bericht 38% gewijzigd door Bengeltje op 03-06-2007 12:45:29 ]
pi_50056524
Hoi Qu en Bengeltje
pi_50056664
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:34 schreef Glacier het volgende:
Hoi MutZ
Hoi Glacier

Mogguh qu, bengeltje en Litton-Lane
<gr8w8>bitch
pi_50056837
Mutz! Bengeltje! Litton-Lane! qu63!
pi_50056847
hoi iedereen
pi_50056880
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:51 schreef ChatGirl het volgende:
Mutz! Bengeltje! Litton-Lane! qu63!
Hoi ChatGirl

Hoe was het op Terschelling?
<gr8w8>bitch
pi_50056892
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:51 schreef Toad het volgende:
hoi iedereen
Hoi Toad
<gr8w8>bitch
pi_50057023
Toad

zwaaitopic, hehe
pi_50057072
Even geen Eddie Zoe meer hoor. pff.

spreek u later weer.
  zondag 3 juni 2007 @ 13:00:22 #168
178444 DenS
Crientj <3
pi_50057118
Webcam al een tijdje offline?
pi_50057245
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:58 schreef Bengeltje het volgende:

spreek u later weer.
Eigen muziek ook voor mij idd

Later vandaag wel weer een keertje 3FM
[18:02:51] &lt;Lynx666&gt; Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
&lt;gr8w8&gt;bitch
pi_50057250
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:00 schreef DenS het volgende:
Webcam al een tijdje offline?
Volgens mij wel
&lt;gr8w8&gt;bitch
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 13:05:23 #171
18653 crew  D.
pi_50057281
Mika
  Moderator zondag 3 juni 2007 @ 13:05:51 #172
18653 crew  D.
pi_50057301
quote:

spreek u later weer.
Het was gezellig

zondag 3 juni 2007 @ 13:06:00 #173
162438 Litton-Lane
Beyond Borders
pi_50057304
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:04 schreef MutZ het volgende:

[..]

Eigen muziek ook voor mij idd

Later vandaag wel weer een keertje 3FM
Tennis hier: Spannend.. | Youzhny - Federer 3-2 |

Oja Edit:
pi_50057390
quote:

spreek u later weer.
Ik zet Zoey ook minder op de laatste tijd..

Ik heb nu een album van The Strokes opstaan
pi_50057580
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:52 schreef MutZ het volgende:

[..]

Hoi ChatGirl

Hoe was het op Terschelling?
Wel leuk. Het begon al leuk iig. We zouden de boot hebben om 15.00, en we moesten er om 14.30 zeker zijn. Wij waren er om 14.00, zegt de leraar: "De helft van de groep is er nog niet (iets met vertraging) en daarom hebben we de boot van 18.00." Fijn! Hadden gelukkig wel de sneldienst, duurde maar 45 min. Toen op Terschelling nog 7 km fietsen naar de camping. Daar tassen ophalen en alles installeren Onze stretchers waren van die strandbedjes waar je als je je omdraait bijna van af valt. Verder hebben we eigenlijk alleen maar lui gedaan. Gefietst, gevliegerd, naar het strand geweest en gefotografeerd.
pi_50057611
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:04 schreef MutZ het volgende:

[..]

Volgens mij wel
Ik dacht dat ik al de enigste was.
Holler
pi_50057683
Cams liggen er uit idd...was de laatste dagen al niet 100% meer..
pi_50057754
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:15 schreef ChatGirl het volgende:

Wel leuk. Het begon al leuk iig. We zouden de boot hebben om 15.00, en we moesten er om 14.30 zeker zijn. Wij waren er om 14.00, zegt de leraar: "De helft van de groep is er nog niet (iets met vertraging) en daarom hebben we de boot van 18.00." Fijn! Hadden gelukkig wel de sneldienst, duurde maar 45 min. Toen op Terschelling nog 7 km fietsen naar de camping. Daar tassen ophalen en alles installeren
Das minder...
quote:
Onze stretchers waren van die strandbedjes waar je als je je omdraait bijna van af valt.

En kraakten ze ook nog als een gek? Dat had een vriend van me die in turkije op zo'n ding moest liggen...elke ademhaling zorgde voor gekraak in dat ding.
Vandaar ook de bijnaam voor die stretcher: Squeaky Joe
quote:
Verder hebben we eigenlijk alleen maar lui gedaan. Gefietst, gevliegerd, naar het strand geweest en gefotografeerd.
Dat is wel lekker Ook prima weer gehad natuurlijk
pi_50057823
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:15 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Wel leuk. Het begon al leuk iig. We zouden de boot hebben om 15.00, en we moesten er om 14.30 zeker zijn. Wij waren er om 14.00, zegt de leraar: "De helft van de groep is er nog niet (iets met vertraging) en daarom hebben we de boot van 18.00." Fijn! Hadden gelukkig wel de sneldienst, duurde maar 45 min. Toen op Terschelling nog 7 km fietsen naar de camping. Daar tassen ophalen en alles installeren Onze stretchers waren van die strandbedjes waar je als je je omdraait bijna van af valt. Verder hebben we eigenlijk alleen maar lui gedaan. Gefietst, gevliegerd, naar het strand geweest en gefotografeerd.
Fotograferen is wel tof Maar niet echt geweldig dat jullie 3 uur hebben moeten wachten op de boot...
&lt;gr8w8&gt;bitch
pi_50058020
Ach ja, het tegenoverliggende cafe heeft een goede omzet gedraaid zullen we maar zeggen
pi_50058075
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:28 schreef ChatGirl het volgende:
Ach ja, het tegenoverliggende cafe heeft een goede omzet gedraaid zullen we maar zeggen
Ik dacht dat jullie niet mochten drinken?
&lt;gr8w8&gt;bitch
pi_50058227
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:30 schreef MutZ het volgende:

Bier via een infuus misschien

* Glacier gaat ff genieten van het mooie weer
pi_50058233
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:30 schreef MutZ het volgende:

[..]

De jongens in de tent tegenover mijn tent gingen nadat ze hun tas in hun tent hadden gekiept, meteen naar Super de Boer om een paar kratten Jupiler en Amstel in te slaan De meiden naast onze tent hadden een aantal flessen boswandeling en andere drank, maar geen een leraar die er wat van zei
  zondag 3 juni 2007 @ 14:10:22 #184
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_50059311
chatgirl!!!

En goeiemorgen guys!
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_50059719
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:34 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

De jongens in de tent tegenover mijn tent gingen nadat ze hun tas in hun tent hadden gekiept, meteen naar Super de Boer om een paar kratten Jupiler en Amstel in te slaan De meiden naast onze tent hadden een aantal flessen boswandeling en andere drank, maar geen een leraar die er wat van zei
lol
&lt;gr8w8&gt;bitch
pi_50059814
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:10 schreef purplerose het volgende:
chatgirl!!!

En goeiemorgen guys!
Middag purplerose
&lt;gr8w8&gt;bitch
pi_50060147
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:10 schreef purplerose het volgende:
chatgirl!!!

En goeiemorgen guys!
Purplerose!
pi_50062298
hmmm... Ik moet hier echt minder gaan posten...

*Userstatistieken gezien heeft*
&lt;gr8w8&gt;bitch
pi_50064459
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:56 schreef MutZ het volgende:

Van de 3FM topics?

-gevonden- Topic 153

[ Bericht 9% gewijzigd door ChatGirl op 03-06-2007 17:23:36 ]
  zondag 3 juni 2007 @ 18:06:48 #190
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_50065948
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:56 schreef MutZ het volgende:

Ik heb m'n gemiddelde de afgelopen dagen al flink omlaag gehaald...

Nu heb ik weer een eigen internetverbinding, dus kan ik het weer gaan inhalen.
pi_50066019
Middag, lekker terrasje vanmiddag begint nu wat dicht te trekken
pi_50066318
Mja, en wij zijn nu aan het BBQ'en

Het was ook een beetje broeierig vandaag....
pi_50066360
wat doe je hier dan
pi_50066380
Mijn downloads aanzetten
pi_50066392
<-- weer verder eten
pi_50066493
Smakelijk ik ga ff macaroni maken ofzo denk ik misschien.
pi_50067089
* chatgirl gaat ook bbq'en
  zondag 3 juni 2007 @ 18:58:11 #198
178444 DenS
Crientj <3
pi_50067490
Ze heeft koffie gemorst over de microfoon
  zondag 3 juni 2007 @ 19:07:23 #199
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_50067713
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:58 schreef DenS het volgende:
Ze heeft koffie gemorst over de microfoon
Dat is een keer wat anders dan morsen over het mengpaneel.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:08:51 #200
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_50067760
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef ChatGirl het volgende:
Alleen mijn gezicht, het is nu al aan het vervellen
Welkom terug trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: