Dat narcistje is hooguit goed voor de sier voor een paar uitjes.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:24 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Not my type of man............ Geef mijM I C H A E L
maar !!
Heeft ze geen cp ervoor gespaart.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft geen ceepees.
Ze heeft een leuk liedje gezongen voor Cheyenne:
Engeltje, engeltje, engeltje van goud,
Weet dat mama Tasja van je houdt.
De belangrijkste personen staan altijd op stream 1 en ik ben niet selectiefquote:
Ik ben al blij dat ik dit heb onthouden, ik moest spontaan kotsen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was ook nog iets met hondderduizend sterren en dan weer haar eigen naam.
diep in je hart zou je echt wel met haar uiteindelijk een gezinnetje willen stichten, beken het maarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Al geef je een hoer een gouden armband het is en blijft een lelijke slet... Oh nee volgensmij ging ie toch anders...
Precies, is vooral leuk bij Natasja en Amanda. 1 geeft volgens mij de meeste close-ups ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De belangrijkste personen staam altijd op stream 1 en ik ben niet selectiefEre wie ere toekomt
![]()
sorry voor de uitlating,maar wat een primitieve kop heeft die natasja toch!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
WAARSCHUWING : Deze cap kan Uw hele avond bederven .......
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Heeft ze geen cp ervoor gespaart.
Ze had heeft natuurlijk verwacht [s]dat [/s]ze van "achter" wel zou mogen bellen.
Ik ga mijn heilige zaad echt niet lozen in zo'n stoephoerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
diep in je hart zou je echt wel met haar uiteindelijk een gezinnetje willen stichten, beken het maar![]()
diep in m'n hart zou ik haar graag van een heel lange trap af willen mieteren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
diep in je hart zou je echt wel met haar uiteindelijk een gezinnetje willen stichten, beken het maar![]()
Ben jij ook een kindje van God?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ga mijn heilige zaad echt niet lozen in zo'n stoephoer![]()
Dokken dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:34 schreef burtbeej het volgende:
Al me streams zijn zwart?
Narcistje ? Als er IEMAND VEEL om anderen geeftquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat narcistje is hooguit goed voor de sier voor een paar uitjes.
Tis een anaal avondjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:34 schreef burtbeej het volgende:
Al me streams zijn zwart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |