Eric zei ook al: Hey, ik hoor Jaap.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:02 schreef schatje het volgende:
Huub heeft weer eens wat gejat, 'fokking niet normaal' van Jaap.
Kunnen we vergeten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:03 schreef ruby het volgende:
Ik hoop op spanning tussen Brian, Mitch en Amanda.
Alleen haar tepels rottenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:03 schreef Frasier het volgende:
Ligt Natasia nog steeds in bed weg te rotten?
Dat hoop ik ook. Ik zie het echter somber in.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:03 schreef ruby het volgende:
Ik hoop op spanning tussen Brian, Mitch en Amanda.
33? mijn opa ziet er zo uit en hij is 60...quote:
Een klein zetje...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hij ligt daar voor open doel.... waar is de hand van god?
Daarom juist. Laat Mitch maar ff rellen. Dan wordt Brian weer para.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kunnen we vergeten.
Amanda heeft nu verkering.
Mitch speelt het prima, net doen of er niets aan de hand is, en dat het hem niets kan schelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kunnen we vergeten.
Amanda heeft nu verkering.
Het tegenovergestelde is ook altijd leukquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Best lullig, om er zo oud uit te zien als je nog zo jong bent![]()
Dus zal Manny zich nog wel in bochten gaan wringen om toch zijn aandacht te krijgen, en daar kan Brrrian niet tegen. Ik voorzie toch nog wel wat wrijving vanavond.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mitch speelt het prima, net doen of er niets aan de hand is, en dat het hem niets kan schelen.
Daar kan manny niet tegen, iedere man moet manny willen![]()
eensch de beste remedie om dellie supergeil te krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mitch speelt het prima, net doen of er niets aan de hand is, en dat het hem niets kan schelen.
Pcies! Maar 'r geeeeeeeeeeeeeek.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:55 schreef FdW het volgende:
De noodslachter bekijkt het attent van een afstandje. Je weet nooit of er ''handel'' tussen zit.
uitelkaar trekken heet dat tegenwoordig...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
eensch de beste remedie om dellie supergeil te krijgen![]()
Oei.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
Lieke: Ik vind dat we in het westen in een kapitalistische economische wereld leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |