De kans op actie voor Eric is heel wat groter dan vorige week met dat chagrijnige aanstellertje.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
't Toch best knus op het moment, voor Villa begrippen?![]()
Haha Huub staat voor lul.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:59 schreef Disana het volgende:
Tegen Huub: En jij bent zo'n hitsig heteromannetje?
Mensenkennis!
eric houdt volgens mij van kleuter-typesquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee die kleuter van vorige week was lekker spannend. En die vond ie helemaal geweldig.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
't Toch best knus op het moment, voor Villa begrippen?![]()
Nee, juist niet. Dan weet je zeker dat ze achter je aan komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Huub vervelend, als ik Eric en Alex was, zou ik gewoon gezamenlijk weglopen.
Ik schat hem 45.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:58 schreef robert2006 het volgende:
alex lijkt me een heel aardige en stabiele gozer, maar hij lijkt zo oud, is-ie rond de 40 of zo
Bij z'n vrienden, de kikkers....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian als (vijver-)randfiguur
[afbeelding]
god is overal...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:02 schreef Peter6000 het volgende:
OMFG.
Lieke gelooft in leven na de dood, en wil weten of ze haar organen na haar dood nog nodig heeft.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:02 schreef Peter6000 het volgende:
OMFG.
Lieke gelooft in leven na de dood, en wil weten of ze haar organen na haar dood nog nodig heeft.![]()
hij ligt daar voor open doel.... waar is de hand van god?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian als (vijver-)randfiguur
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |