abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2007 @ 11:49:29 #151
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_50055268
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:48 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Zeg dat wel, denk ook dat Emel dit slaapverwekkend vindt
Zeg nou eens, waarom begon je haar onnodig te fucken?

Ik vond het wel stiekem een beetje garpig
pi_50055269
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:45 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Wie is nou aan het schelden?
Fine, fine, loze kreten. My bad.
Als je persoonlijke problemen met Emel hebt, los je dat prive op.
quote:
In tegenstelling tot jullie wil ik helemaal niets met haar, ik heb al meerdere keren gezegd dat de 1e klager van jullie lekker weer terug kon gaan naar Emel, maar jullie kiezen ervoor het in dit topic uit te vechten, ook goed hoor
Wij willen ook niets met haar. Zij ook niet met ons. Maar het leek haar wel leuk om onderling even woordjes te wisselen met ons. Van ons kant is dat hetzelfde. Sommige mensen houden wel van praten. Zonder vuil naar elkaar toe te gooien.

Ik kies nergens om het uit te vechten. Jij begrijpt het concept niet. Ik geef jou een kans om je helemaal uit te leven. Niet andersom. Emel heeft niets met mijn keuze te maken.

Als je wilt 'rellen', ik ben hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2007 11:50:58 ]
pi_50055322
Ik ben even 10 minuten AFK.

SolidasRock, ik lees het zo wel. Zo lief ben ik dan weer wel.
  zondag 3 juni 2007 @ 11:53:50 #154
3038 Emel
realist
pi_50055353
ik ken hem niet eens, nooit eerder gesproken. Ik wil ook niets met hem te maken hebben.
Blijkbaar heeft hij wel problemen met mij. Maar goed, ik vind zonde van mijn tijd om aandacht aan jou te besteden.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_50055440
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:53 schreef Emel het volgende:
ik ken hem niet eens, nooit eerder gesproken. Ik wil ook niets met hem te maken hebben.
Blijkbaar heeft hij wel problemen met mij. Maar goed, ik vind zonde van mijn tijd om aandacht aan jou te besteden.
Je zei dat je een bitch kon zijn... Proficiat, dat je iemand zo opgefokt krijgt zonder hem/haar te kennen. !

Zonde is het zeker. Hij wil niet vanzelf weggaan, dus geef ik hem de kans zijn frustraties uit te leggen, zodat ie weg kan gaan. Ik heb liever dat we doorgaan met onze woorden wisseling.

Ik dacht dat dat wel zo volwossen is.
  zondag 3 juni 2007 @ 11:59:17 #156
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_50055474
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:53 schreef Emel het volgende:
Hij geilt op je aandacht

pi_50055549
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Fine, fine, loze kreten. My bad.
Als je persoonlijke problemen met Emel hebt, los je dat prive op.

Wij willen ook niets met haar. Zij ook niet met ons. Maar het leek haar wel leuk om onderling even woordjes te wisselen met ons. Van ons kant is dat hetzelfde. Sommige mensen houden wel van praten. Zonder vuil naar elkaar toe te gooien.
Serieus, mijn 1e intentie was om mee te doen met de gekken in ONZ, wat ik niet had verwacht dat er gelijk een zuurpruim erop zou reageren dat ik moest oprotte met mijn bagger uit een baggertopic in ONZ. Er moest ook gelijk een man, of later wel 3 mannen wat komen bewijzen. Nou dan wil ik best mee gaan rellen, ik pas me gewoon aan de anderen, easy...
quote:
Ik kies nergens om het uit te vechten. Jij begrijpt het concept niet. Ik geef jou een kans om je helemaal uit te leven. Niet andersom. Emel heeft niets met mijn keuze te maken.

Als je wilt 'rellen', ik ben hier.
Als jij wilt rellen, ik ben er ook Wil je ouwehoeren, dan ben ik er ook
pi_50055566
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:02 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Serieus, mijn 1e intentie was om mee te doen met de gekken in ONZ, wat ik niet had verwacht dat er gelijk een zuurpruim erop zou reageren dat ik moest oprotte met mijn bagger uit een baggertopic in ONZ. Er moest ook gelijk een man, of later wel 3 mannen wat komen bewijzen. Nou dan wil ik best mee gaan rellen, ik pas me gewoon aan de anderen, easy...
[..]

Als jij wilt rellen, ik ben er ook Wil je ouwehoeren, dan ben ik er ook
Ouwehoer dan.
  zondag 3 juni 2007 @ 12:03:51 #159
3038 Emel
realist
pi_50055575
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je zei dat je een bitch kon zijn... Proficiat, dat je iemand zo opgefokt krijgt zonder hem/haar te kennen. !

Zonde is het zeker. Hij wil niet vanzelf weggaan, dus geef ik hem de kans zijn frustraties uit te leggen, zodat ie weg kan gaan. Ik heb liever dat we doorgaan met onze woorden wisseling.

Dat hij door zoiets zo opgefokt raakt, zegt wel genoeg over hem. Hij was degene die begon met een k*topmerking. Ik gaf aan daar geen zin in te hebben, maar hij bleef doorgaan. Ik wil helemaal geen aandacht meer besteden aan zulke gefrustreerde mensen. Het is klaar.

prima, hij mag gerust zijn frustraties uiten dan. Misschien lucht dat op
pi_50055593
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:59 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

wij geilen op je aandacht

Goed zo, eerlijk zijn kan je best
pi_50055617
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ouwehoer dan.
Ik doe mee, ik begin niet zelf. Slome...
pi_50055631
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:04 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Psst, als ik geil op aandacht, laat ik dat merken. Lees de vorige delen maar door.
  zondag 3 juni 2007 @ 12:07:07 #163
3038 Emel
realist
pi_50055675
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:59 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Hij geilt op je aandacht

dan moet ik hem teleurstellen..ik wil niet zo onvriendelijk/respectloos benaderd worden..dan krijg je 0,0 aandacht van me.
  zondag 3 juni 2007 @ 12:07:09 #164
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_50055677
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:04 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Wil je mijn piemol zien?
pi_50055679
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:05 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik doe mee, ik begin niet zelf. Slome...
Lost zit met een break... Is het zo saai geworden?
pi_50055694
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Uuuhm... ik ben alleen maar gebleven om postjes te beantwoorden, hadden jullie net als emel mij genegeerd, was er weinig reden geweest om te blijven

Waar emel geen rekening mee hield is dat mannen zich gewoon vaak moeten bewijzen aan vrouwen, ook al kan ze het prima zelf af

Maar jongens, jullie zijn verder toppie op weg hoor
pi_50055707
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Lost zit met een break... Is het zo saai geworden?
Je slaat de spijker op zijn kop..

pi_50055735
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:07 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Wil je mijn piemol zien?
De mijne is toch lekker groter...

Ow, deze turkse zin leerde ik van een turkse collega eergisteren, vond het wel grappig om te posten maar ja, alle zuurpruimen ten spijt .....
pi_50055772
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Psst, als ik geil op aandacht, laat ik dat merken. Lees de vorige delen maar door.
Je geilt erop, niet lullen zargie...
pi_50055796
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:07 schreef Emel het volgende:

[..]

dan moet ik hem teleurstellen..ik wil niet zo onvriendelijk/respectloos benaderd worden..dan krijg je 0,0 aandacht van me.
dan moet ik haar teleurstellen..ik wil niet zo onvriendelijk/respectloos benaderd worden..dan krijg je 100,0 aandacht van me.
pi_50055818
Zeg godver... alle 5 laatste postjes zijn van mij. Gaat iemand nog indruk proberen te maken of gewoon ouwehoeren sjezus...
pi_50055856
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:07 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Waar emel geen rekening mee hield is dat mannen zich gewoon vaak moeten bewijzen aan vrouwen, ook al kan ze het prima zelf af

Maar jongens, jullie zijn verder toppie op weg hoor
Ik hoef helemaal niets aan Emel te bewijzen 1.

Wat trekt zij zich nou aan van een of andere poster op een forum die zogenaamd opkomt voor haar...

Ik heb tot nu toe nog niets gezegd 1.
quote:
Uuuhm... ik ben alleen maar gebleven om postjes te beantwoorden, hadden jullie net als emel mij genegeerd, was er weinig reden geweest om te blijven
Optiefen dan schat, niemand geeft je hier nog een reden om te blijven .

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2007 12:15:36 ]
pi_50055868
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:12 schreef SolidasRock het volgende:
Zeg godver... alle 5 laatste postjes zijn van mij. Gaat iemand nog indruk proberen te maken of gewoon ouwehoeren sjezus...
Laatste reply jegen jou.

Ik hoop dat de rest hetzelfde doet, kijken of je dan wel zo eerlijk bent om weg te gaan.
pi_50055890
Emel, Deo en Sala, zijn jullie er nog?
pi_50055912
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal niets aan Emel te bewijzen 1.

Wat trekt zij zich nou aan van een of andere poster op een forum die zogenaamd opkomt voor haar...

Ik heb tot nu toe nog niets gezegd 1.
Juist, je begrijpt het. Stop dan met indruk te maken, doe liever mee met of baggeren of ouwehoeren.
quote:
Optiefen dan schat, niemand geeft je hier nog de reden om te blijven .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')