dat vinden die 50 klagers vast ook van zichzelfquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:25 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Absoluut nietMaar nog altijd veel eerlijker dan onze Marokkaanse freunden
![]()
Die stond net weer recht die boete was voor de vorige keer dat ze die pisbak omtraptenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:24 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En als het nou eens onterecht is?
Er worden boetes uitgegeven omdat de politie denkt dat ze een pisbak om gaan trappen
Vind je het gekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat lul je nou met simpel boertje. Ik woon er middenin en geef Teamlead groot gelijk.
Zlef ben ik ook af en toe de lul, gaat echt helemaal nergens over.
Ah jij was erbijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:25 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Die stond net weer recht die boete was voor de vorige keer dat ze die pisbak omtrapten
Heb ik het tegen jou dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat lul je nou met simpel boertje. Ik woon er middenin en geef Teamlead groot gelijk.
Zlef ben ik ook af en toe de lul, gaat echt helemaal nergens over.
dat marokkaanse kut tuig moet je gewoon slaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah.. en daarom is het acceptabel dat de politie zich gedraagt op een manier waarbij je zou verwachten dat ze duits spreken?
Ik geef antwoord wanneer ik dat nodig vind. Je gaat Teamlead op een wel erg vreemde manier te woord, en daar geef ik een reactie op.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:27 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Heb ik het tegen jou dan?Leer lezen vent.
dan zul je toch eerst de wet even moeten laten aanpassen. Juist van politieagenten wordt verwacht dat ze zich aan de wet houdenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:28 schreef Vistel het volgende:
[..]
dat marokkaanse kut tuig moet je gewoon slaan.
andere manieren zijn er niet, dat heeft links al 40 jaar geprobeerd.
of net als laatst laat je de marokkaantjes onder toeziend oog van de politie kapot maken...
gewoon vol die knuppel of die rif-aapjes laten neerkomen, zelfs als ze agent al niet met meneer aanspreken.
Hoog niveauquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:28 schreef Vistel het volgende:
[..]
of net als laatst laat je de marokkaantjes onder toeziend oog van de politie kapot maken...
gewoon vol die knuppel of die rif-aapjes laten neerkomen, zelfs als ze agent al niet met meneer aanspreken.
idd, als je een duitse agent met je aanspreekt lig je binnen enkele secondes met je schedel op het wegdek. Zou hier ook goeie zaak zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:28 schreef Vistel het volgende:
[..]
Jij mag overal antwoord op geven, maar dan moet je niet alles op jezelf betrekken heh snuitquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik geef antwoord wanneer ik dat nodig vind. Je gaat Teamlead op een wel erg vreemde manier te woord, en daar geef ik een reactie op.Leren lezen
En dan nog zou het alleen mogen als het terecht zou zijn..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan zul je toch eerst de wet even moeten laten aanpassen. Juist van politieagenten wordt verwacht dat ze zich aan de wet houden
Ik zeg toch niet dat ik het op mezelf betrekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:29 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Jij mag overal antwoord op geven, maar dan moet je niet alles op jezelf betrekken heh snuit![]()
![]()
Of begrijp je dat niet
![]()
je doet je nick niet echt eer aan.. je kunt beter een accountje aanmaken onder de naam überkneusquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:29 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Jij mag overal antwoord op geven, maar dan moet je niet alles op jezelf betrekken heh snuit![]()
![]()
Of begrijp je dat niet
![]()
Dat zei ik ja, und?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het op mezelf betrekIk geef iemand back-up..
Leren lezen zei je?
Ahh. zelfkritiekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:30 schreef Bullebak het volgende:
Maar goed, er worden weer allemaal conclusies getrokken terwijl niemand weet wat er echt aan de hand is
nee joh, we halen wat russische agenten hierheen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoog niveau
Als je dat zo leuk vind ga je toch lekker in Rusland wonen..
Sterk!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
je doet je nick niet echt eer aan.. je kunt beter een accountje aanmaken onder de naam überkneus
Blijf vooral geloven dat de politie je beste vriend isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:32 schreef Vistel het volgende:
[..]
nee joh, we halen wat russische agenten hierheen.
maar ja, laten we vooral marokkaans tuig geloven als ze zoiets schreeuwen.
marokkanen zijn goudeerlijk en doen nooit wat.
wat is de allereerste reactie van een gearresteerde marokkaan:
"discriminatie"
"ik deed niks en de agent sloeg me zo"
zijn ontzettend veel filmpjes waar agenten gespuugd, geslagen, geintimideerd en beledigd worden door dat marokkaanse tuig (pleonasme).
maar laten we vooral die marokkaantjes niet kwetsen want die zijn zielig![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |