Zo ken ik je totaal nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben een liefhebber van het ongemak van anderen.
Al dan niet door mij zelf bewerkstelligt.
Mijn mening over Disana is niet aan de orde.
Langzaam proberen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:26 schreef Polonium-120 het volgende:
en nu?...
Chill, een dichtneger.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:30 schreef Dichtneger het volgende:
wtf wil je hiermee bereiken
Och, we zijn allemaal een beetje neger.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:33 schreef Dichtneger het volgende:
een neger dicht niet alleen gaten!
op wie wacht je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Sommige gesprekken eindigen altijd zo abrupt omdat een user zich niet meer schijnt te melden.
Dan valt er een ongemakkelijke stilte die je dan zelf weer kan negeren door naar een ander topic te gaan.
Waarmeequote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:30 schreef Dichtneger het volgende:
wtf wil je hiermee bereiken
Tjesusquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De Messias.
Gewoon om duidelijkheid te hebben.
Zo ingewikkeld is het niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:37 schreef Dichtneger het volgende:
yup, iedereen is een beetje neger, alleen
beetje jammer dat niet iedereen begrijpt hoe
het in elkaar steekt!
Daar gaat het juist vaak foutquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is het niet.
Het gaat in de meeste gevallen enkel om de context.
Misschien begrijpen die idioten het wel beter dan jij en ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:38 schreef Dichtneger het volgende:
juist, maar vergeet niet 90% van de idioten die dat niet begrijpen, en hoe de fuck is de messias?
het verlossende woord is nog lang niet besproken...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De Messias.
Gewoon om duidelijkheid te hebben.
We zitten verder van de waarheid dan ooit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het verlossende woord is nog lang niet besproken...
'Het' kruipt...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Langzaam proberen.
Niet te snel willen.
schaamteloze acties...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Sommige gesprekken eindigen altijd zo abrupt omdat een user zich niet meer schijnt te melden.
Dan valt er een ongemakkelijke stilte die je dan zelf weer kan negeren door naar een ander topic te gaan.
Schaamteloos is wat we nodig hebben blijkbaar.quote:
De oplossing.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:44 schreef Dichtneger het volgende:
het verlossende woord, de messias, waar gaat het over
90% van de melkfabriek?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:38 schreef Dichtneger het volgende:
juist, maar vergeet niet 90% van de idioten die dat niet begrijpen, en hoe de fuck is de messias?
Er is altijd een oplossing.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:46 schreef Dichtneger het volgende:
die is er niet, maar kijk maar is naar fabric of time (film) geweldige documentaire!
de materie is te complex... en onderdelen worden vaak uit hun verband gerukt...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:43 schreef Dichtneger het volgende:
dat zal het verschil in intelligentie zijn zowel op sociaal en iq vlak, alhoewel ik het iq vlak anders inschat dan menig wetenschappers!
rond het putje... daar wil je niet zijn...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We zitten verder van de waarheid dan ooit.
Fragiel...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de materie is te complex... en onderdelen worden vaak uit hun verband gerukt...
kutstreekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schaamteloos is wat we nodig hebben blijkbaar.
En het liefst via een ander.
Zodat we er geld aan verdienen en mee kunnen lachen.
Niet op zoek gaan als je bang bent voor wat je kan vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:49 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
rond het putje... daar wil je niet zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |