Ach, als die opmerking in het Engels was gemaakt door Bill Bailey had iedereen het hier waarschijnlijk briljant gevonden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:15 schreef Knipoogje het volgende:
Dan scoort het programma blijkbaar bij de doelgroep
Ik ken de Engelse variant niet zo goed (behalve dan de YouTube-linkjes uit dit topic), maar het viel mij inderdaad ook op dat het er hier in de Nederlandse versie zo gestunteld uit zag. Het leek eigenlijk of ze van tevoren letterlijk al het script hadden uitgeschreven...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:13 schreef cptmarco het volgende:
Maar de Buzzcocks komt gewoon veel spontaner over, bij de NLse versie komt het zo gemaakt en gestunteld over...
Hopelijk moet het programma gewoon nog groeien....
Er zit een groot verschil tussen een kopie van een formule en een aftreksel er van.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:10 schreef Breuls het volgende:
Dus wat zit iedereen nu te janken over 'aftreksel'?
Er is nog een vierde: They Think It's All Over, dat een sportthema heeft.quote:De BBC heeft naar mijn weten drie van deze programma's: Have I got news for you over nieuws, Never mind the Buzzcocks over muziek en QI over wetenschap. Die zijn alledrie hetzelfde.
Vier van dat soort programma´s? Hebben ze wel genoeg BN-ers daarvoor? Of heb je daar, net als in Nederland, beroeps-in-een-tv-programma-zitters á la Geert Hoes?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:35 schreef chibibo het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen een kopie van een formule en een aftreksel er van.
[..]
Er is nog een vierde: They Think It's All Over, dat een sportthema heeft.
BN-ers in BBC programma's slaat sowieso niet echt aan denk ikquote:Op zondag 10 juni 2007 20:52 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Vier van dat soort programma´s? Hebben ze wel genoeg BN-ers daarvoor? Of heb je daar, net als in Nederland, beroeps-in-een-tv-programma-zitters á la Geert Hoes?
En wat naar mijn bescheiden mening hard achteruit ging sinds Ross en Tufnel niet meer in één team zaten.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:35 schreef chibibo het volgende:
Oh die ken ik niet. Loopt die nog en is die een beetje leuk?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:35 schreef chibibo het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen een kopie van een formule en een aftreksel er van.
[..]
BB'ers, Bekende Britten.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:34 schreef Kidney_Bean het volgende:
hahabedoel BUK-ers (klinkt dat dan?
)
Dat was tenenkrommend, ja.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:57 schreef Herodus het volgende:
BNN gebruikt ene Riky Koole die wil laten zien dat ze kan zingen (wie kan dat ene flikker schelen)
Het was zeker een leuke show. Mijn favoriete onderdeel was 'Feel the Sportsman', waarbij de teamcaptains geblinddoekt moesten raden welke sportman- of vrouw voor hen stond door hem/haar te betasten, zoals de naam al aangeeft.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:08 schreef Breuls het volgende:
Oh die ken ik niet. Loopt die nog en is die een beetje leuk?
http://www.youtube.com/watch?v=cHhFnK6LXQ0quote:Op maandag 11 juni 2007 11:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het was zeker een leuke show. Mijn favoriete onderdeel was 'Feel the Sportsman', waarbij de teamcaptains geblinddoekt moesten raden welke sportman- of vrouw voor hen stond door hem/haar te betasten, zoals de naam al aangeeft.
Ohw, crap!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het was zeker een leuke show. Mijn favoriete onderdeel was 'Feel the Sportsman', waarbij de teamcaptains geblinddoekt moesten raden welke sportman- of vrouw voor hen stond door hem/haar te betasten, zoals de naam al aangeeft.
Ik lees echter op Wikipedia dat de BBC vorig jaar is gestopt met het programma.
Ja, helaas net even. Ik hield het geen 2 minuten vol.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:15 schreef Thelonious het volgende:
Kijkt er niemand?
Peter Beensequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zap net even langs...
Wie is die dikke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |