abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50035927
Waarom?

Waarom is nicotine, en al die andere troep die in shag/peuken zit zo fucking verslavend?

Waarom?

Waarom ben ik ooit met die gore troep begonnen?

Men schrijve den tweeden Juni twee-duizend-en-zeven.
Het zijnde zeven-tien uren en dertien minuten.
Ene Zaterdag.

Ik zit hier te trillen, zweten, gek te worden van de verschrikkelijke drang naar een sigaret.

Exact (Okay, ongeveer) 18 uur geleden heb ik mijn laatste peuk uitgedrukt.
Me niet beseffende dat het zó moeilijk zou zijn om te stoppen. Echt te stoppen.
Niet af en toe nog een peukje. Nee, niets van dat. Alles weg gegooit wat ik nog had aan rookwaren.

16 jaar lang heb ik gerookt. Met 2 pauzes: 1 van 1 jaar en 1 van een paar maanden
16 jaar lang mijn longen vervuild en mijn lichaam opengesteld aan verslaving.
16 jaar lang...
En na nog geen dag verlang ik er al weer naar.

Het vleesch isch schwak. Althans dat van mij.
Het vleesch wenscht gerookt ende vergiftigd te worden.
Het vleesch kan in de schtront zakken.

Hoe sleep ik mij hier door heen?
Wanneer komt het ergste?
Hoe voorkom ik dat ik dicht groei?
Maar het aller belangrijkste: Hoe voorkom ik dat ik weer begin?

Help!??
pi_50035974
Hehe pwnd by yourself. Maargoed, hoe je er door heen komt is natuurlijk zo klaar als een klontje. Adem en pak geen peuk. Een kind kan de was doen.

Nog even inhoudelijk reageren:

Gewoon doen. Als je dit niet kunt ben je een zwakkeling en zul je nooit in staat zijn om dingen die je wilt bereiken te bereiken. Geef niet de nicotine de schuld, dat wist je toen je er aan begon.

Wanneer komt het ergste?
Nu dus. Je opent een topic in LIF waar niemand je bij kan helpen. Dit zijn verschijnselen dat je het op dit moment zwaar hebt.

Wat!?

Geen peuken aanemen, niet kopen, niet van de grond oprapen en geen aansteker of lucifer bij houden.

Succes! En je kunt ook nog die pleisters kopen (is wel voor zwakkelingen maar oke)
pi_50036024
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:24 schreef XiChico het volgende:
Hehe pwnd by yourself. Maargoed, hoe je er door heen komt is natuurlijk zo klaar als een klontje. Adem en pak geen peuk. Een kind kan de was doen.
Makkelijker gezegt dan gedaan.

Behalve dat ademen. Dat lukt nog wel
pi_50036093
Maar even serieus, wat is de reden dat je wilt stoppen? Onder druk van andere? Als je het voor iemand anders doet zal het namelijk niet zo moeilijk makkelijk gaan.

Als je het zelf wilt moet het te doen zijn met een beetje motivatie of nicotine pleisters (als die werken)
  zaterdag 2 juni 2007 @ 17:32:05 #5
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_50036172
Zoek een andere verslaving
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_50036249
Het boek van Allen Carr lezen. Ik hield het toen 4 weken vol .

Succes.
pi_50036507
@XiChico
Dichtgroeien: Dik(ker) worden
Ik stop voor mezelf. Ik rook voor ong. ¤30,-/week. En inmiddels heeft een dood paard een betere conditie dan ik.
Vandaar.
pi_50037476
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Zoek een andere verslaving
World of Warcraft misschien, ben je net zoveel geld aan kwijt
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:20:30 #9
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_50037511
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:19 schreef staticdata het volgende:

[..]

World of Warcraft misschien, ben je net zoveel geld aan kwijt
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Moderator zaterdag 2 juni 2007 @ 18:54:29 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_50038338
4 euro per pakje
Pakje per dag = afgerond 1600 euro * 16 = 25600

Dan baal je.

(Ik bereken eventuele meerdere pakjes, aanstekers etc maar eens mee.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_50038686
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:54 schreef Renesite het volgende:
4 euro per pakje
Pakje per dag = afgerond 1600 euro * 16 = 25600

Dan baal je.

(Ik bereken eventuele meerdere pakjes, aanstekers etc maar eens mee.
De laatste, pak 'm beet, 5 jaar:
2 pakjes Javaanse Jongens 3/4 (¤5,20/pakje)
3 pakjes Caballero 30 (¤5,90/pakje)
Samen, (Afgerond) ¤25,-
Per week.
= ¤1300,- Per jaar.
¤6500,- in 5 jaar tijd.

In 16 jaar tijd dus ¤20.800,-
Echter, de eerste zes jaar deed ik een maand (Ongeveer) met 1 pakje Marlborro.
Maar t is veel geld. Heel veel geld.
pi_50039383
Goh, een verstandige ex-roker zeldzaam.

Hoe je er doorheen komt? gewoon. NIET roken. Ook niet als je denkt '1 kan geen kwaad' want dat kan 't dus wel
  zondag 3 juni 2007 @ 12:58:24 #13
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50057058
Hartstikke goed dat je gestopt bent.
De kunst is nu het volhouden.
Mijn ervaring is dat de eerste week het ergste is en daarna gaat het steeds beter. Het verhaal dat je het na een tijd juist extra hard gaat missen heb ik nooit iets van gemerkt.
De eerste dagen zeurt en schreeuwt het lichaam om die hit van nicotine. Daarvoor kun je nicotinekauwgom klaarleggen. Maar denk eraan dat het opnemen van nicotine op welke manier dan ook alleen maar je nicotineverslaving op gang houdt. Dus bewaar het voor noodgevallen als laatste obstakel naar het teruggrijpen naar de peuk.

Naast de lichamelijke verslaving is er de geestelijke. Je hebt nu je handen vrij. Wat moet je er mee?
Mijn oplossing was om te gaan handwerken. Ik heb de tering aan borduren enzo, maar bij tabakafkick maakt het niet uit wat je met je handen doet zolang het maar niets met een peuk te maken heeft.
Check je kleren na of die oplapbeurten nodig hebben. Naai lapjes op de gaten. Neem een stuk textiel dat verziekt mag worden en maak er wat van.
Neem verf en kwasten en een oppervlak en klodder wat raak.
Het maakt niet uit wat je maakt. Het maakt niet uit hoe het er uit ziet. Hou die handen bezig!

De orale fixatie....is te vervullen met vreten, daar kom je gigantisch van aan. Tussenvorm is lollies.
Lollies lijken een beetje op peuken. Handig als je even niets te doen heb tussendoor. Bezig met een gesprek of onderweg van A naar B.
Nog beter dan lollies werkt zoethout. Zoethout bevat stofjes in de bast die je bloeddruk ietsje omhoog gooien. Net als een peuk. Je kunt er aan zuigen er op bijten er mee spelen. Handig is oom een schaar te hebben voor de uitgekauwde vezels, want die worden best vies. Of je kauwt ze er af (gaat uiteindelijk pijn doen aan de tanden) en kauwt ze goed en slik ze door....vezels zijn goed voor de spijsvertering.
Pas op met suikers want met zulke obsessieve consumptie ga je gegarandeerd tandpijn krijgen. Neem dus de suikervrije lollies. En zoethout is okay omdat er heel weinig suiker in zit (zit veel natuurlijke zoetstof in.

Succes!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_50074434
Ik hou het al best lang vol
One day, 23 hours, 58 minutes and 45 seconds.
55 non smoked cigarettes,
¤ 6,21 saved.
Life saved: 4 hours, 35 minutes.
  maandag 4 juni 2007 @ 15:01:13 #15
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50092141
En hoe houdt je het inmiddels vol?
pi_50099087
Gaat prima. Wel moeiilijk, vooral op het werk als er niets te doen is.
Verder goed.
  woensdag 6 juni 2007 @ 18:33:43 #17
182110 Gekkiej
2510'10 (L) In love..
pi_50171971
Ik vind het wel erg goed van je zeg
Mijn vriendin doet het wel een stuk minder goed!
Ze heeft mij en mn vriendinnen beloofd dat ze het nieuwe jaar in ging zonder te roken en dan zou ze gestopt zijn. Maar in de schoolpauzes ben ik er een paar weken terug achter gekomen dat ze alles aan elkaar liegt!
Elke pauze zegt ze dat ze naar de kluis gaat om iets weg te stoppen..wij gaan dan alvast zitten in de aula.
Maar na 5 tot 10 minuten is ze nog niet terug! En dan kijk ik soms uit het raam naar buiten en dan zie ik haar roken met een paar jongens! En ze heeft het ons nog NOOIT verteld! Ze zit nog steeds met die smoesjes!
Ik snap niet dat ze het ons niet gewoon verteld!
Hoi
pi_50173788
lolzor ik rook niet,

maar je longen worden pas schoon 7 jaar nadat je gestopt bent, lol
errrrrrrrrr.....?
pi_50173837
Jezus, de OP ziet er wel héél erg aanstellerig uit zeg
† The 3 Kings †
pi_50175558
Roken maakt een junkie van je.. Verslaving zorgt voor regelmaat. En regelmaat is gezond en goed.
pi_50176267
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Wolter het volgende:
Roken maakt een junkie van je.. Verslaving zorgt voor regelmaat. En regelmaat is gezond en goed.
Daarom.. lekker rokuh!
† The 3 Kings †
pi_50176318
ik ben op 2 mei gestopt
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:33:13 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50176801
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:22 schreef mien-moeke het volgende:
Waarom?

Waarom is nicotine, en al die andere troep die in shag/peuken zit zo fucking verslavend?

Waarom?

Waarom ben ik ooit met die gore troep begonnen?

Men schrijve den tweeden Juni twee-duizend-en-zeven.
Het zijnde zeven-tien uren en dertien minuten.
Ene Zaterdag.

Ik zit hier te trillen, zweten, gek te worden van de verschrikkelijke drang naar een sigaret.

Exact (Okay, ongeveer) 18 uur geleden heb ik mijn laatste peuk uitgedrukt.
Me niet beseffende dat het zó moeilijk zou zijn om te stoppen. Echt te stoppen.
Niet af en toe nog een peukje. Nee, niets van dat. Alles weg gegooit wat ik nog had aan rookwaren.

16 jaar lang heb ik gerookt. Met 2 pauzes: 1 van 1 jaar en 1 van een paar maanden
16 jaar lang mijn longen vervuild en mijn lichaam opengesteld aan verslaving.
16 jaar lang...
En na nog geen dag verlang ik er al weer naar.

Het vleesch isch schwak. Althans dat van mij.
Het vleesch wenscht gerookt ende vergiftigd te worden.
Het vleesch kan in de schtront zakken.

Wanneer komt het ergste?

Help!??
zo te lezen wil je helemaal niet stoppen met roken, je wilt gewoon doorgaan met het nutteloos vergiftigen van je lichaam, maar stel he.. stel dat je gewoon jezelf gaat bezig houden met iets, zoek een hobby of iets dergerlijks, dan zou het opeens maar zo kunnen zijn over een weekje of 2 dat je totaal geen behoefte meer hebt om te roken.

En als je dat niet haalt ben je gewoon een zielige stakker.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:34:46 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50176874
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:58 schreef Spacehamster het volgende:
En zoethout is okay omdat er heel weinig suiker in zit (zit veel natuurlijke zoetstof in.)

Succes!
pi_50197982
Ik rook een halfjaar nu en vandaag nog de hele dag geen sigaretten op omdat ik geen geld heb om ze te kopen ik voel me nu al een junk, ben nogal makkelijk verslaafd aan dingen heb ik gemerkt. Ik krijg maandag pas weer loon. Ik weet niet of ik dan maandag meteen weer peuken ga kopen of niet, mij kennende wel, maar ik wil het eigenlijk ook weer niet. maar roken is lekker
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:47:27 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50199556
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:04 schreef Cyaa het volgende:
Ik rook een halfjaar nu en vandaag nog de hele dag geen sigaretten op omdat ik geen geld heb om ze te kopen ik voel me nu al een junk, ben nogal makkelijk verslaafd aan dingen heb ik gemerkt. Ik krijg maandag pas weer loon. Ik weet niet of ik dan maandag meteen weer peuken ga kopen of niet, mij kennende wel, maar ik wil het eigenlijk ook weer niet. maar roken is lekker
Roken is niet lekker, de verslavende stof in sigaretten genaamd nicotine laat je stress krijgen als je het niet weer aanvult, daarom lijkt het alsof het lekker of opluchtend is om een sigaret te roken, terwijl juist door het roken je die stress krijgt (wanneer je even niet rookt)

Dat is de hele valkuil van het roken. Dus doe jezefl een heel groot plezier en koop het niet meer, het is een grote fout die je begaat als je rookt. Een fatale.
pi_50199754
Ik ga niet zomaar stoppen met roken. maar probeer al wel te minderen.. maar soms zijn die momenten.. en danheb je gewoon echt behoefte aan een peukie .. Tis voor mij nu ook niet echt het beste moment om te stoppen.. maar aan de andere kant is er nooit het goede moment
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:02:45 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50200161
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:52 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ga niet zomaar stoppen met roken. maar probeer al wel te minderen.. maar soms zijn die momenten.. en danheb je gewoon echt behoefte aan een peukie .. Tis voor mij nu ook niet echt het beste moment om te stoppen.. maar aan de andere kant is er nooit het goede moment
Minderen bestaat niet lieverd, de nicotine moet weer aangevuld worden, en je lichaam vraagt er steeds meer om hoe minder je het gebruikt.
pi_50200376
Stel je niet zo vreselijk aan TS.
Rokers.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_50200559
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Minderen bestaat niet lieverd, de nicotine moet weer aangevuld worden, en je lichaam vraagt er steeds meer om hoe minder je het gebruikt.
weet het schat maar heb soms ook dagen dat ik bijna niet rook.. gewoon omdat ik er geen zin in heb..
pi_50200577
Gewoon ff doorbijten ik heb de fases is ff opgezocht..

Stoppen met roken, heeft al heilzame effecten na:

20 minuten: uw bloeddruk en uw hartslag worden weer normaal.

8 uur: het zuurstofgehalte in uw bloed wordt weer normaal.

24 uur: de koolstofmonoxide is ondertussen uit uw lichaam, en uw longen beginnen het slijm en de andere tabaksresten uit te scheiden.

48 uur: er zit geen nicotine meer in uw lichaam, en uw reuk- en smaakzin zijn aanzienlijk verbeterd.

72 uur: u ademt makkelijker, uw bronchiën ontspannen zich en u hebt meer energie.

2-12 weken: uw bloedsomloop verbetert in heel uw lichaam, waardoor u veel beter kunt wandelen en lopen.

3-9 maanden: uw hoest- en ademhalingsproblemen verminderen, doordat uw longfunctie tot 10 % kan verbeteren.

1 jaar: het risico op cardiovasculaire accidenten daalt met ongeveer een kwart.

10 jaar: het risico op longkanker bedraagt nog slechts half zoveel als bij een roker. Het risico op cardiovasculaire accidenten ligt niet hoger dan bij personen die nooit gerookt hebben.

Dus weg met die rotzooi..
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:20:07 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50200880
Yep, je kan het TS.
Ook nooit weer beginnen hierna he?
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:29:46 #33
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_50201288
Iemand tips om de eerste dagen te overleven? Ik mis de peuken niet zo zeer maar ik word gigantisch chagerijnig als ik niet rook. bijv. de neiging om mensen fysiek pijn te doen (bijv. die klootzak in de bus die aan het bellen was zijn telefoon afpakken en zijn schedel er mee inslaan gedachten )
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_50201789
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:29 schreef Ps2K het volgende:
Iemand tips om de eerste dagen te overleven? Ik mis de peuken niet zo zeer maar ik word gigantisch chagerijnig als ik niet rook. bijv. de neiging om mensen fysiek pijn te doen (bijv. die klootzak in de bus die aan het bellen was zijn telefoon afpakken en zijn schedel er mee inslaan gedachten )
Niets mis mee, gewoon doen
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_50202002
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:29 schreef Ps2K het volgende:
veel doen.. en het is makkelijk als je omgeving je steunt Al mijn goede vrienden roken, zelfs mijn huisgenoten roken.. dat is echt minder
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:20:29 #36
94617 Ps2K
pi_50203180
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef maaike1987 het volgende:

[..]

veel doen.. en het is makkelijk als je omgeving je steunt Al mijn goede vrienden roken, zelfs mijn huisgenoten roken.. dat is echt minder
Een keertje geprobeert met nicotine pleisters ging vrij goed. Het probleem was dat ik indertijd bij een tankstation werkte.

Tip: roken en nicotine pleisters gaan niet goed samen
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:27:29 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50203443
Gewoon je enkel in omgevingen begeven waar geen rokers rondhangen, keil ook al je asbakken de deur uit.
pi_50203891
Waar ik werk zit ik elke dag 4 uur in de auto met een roker
Maar ff wachten tot ik begin bij mn nieuwe baan, hopelijk minder rokers daar.
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:48:11 #39
94617 Ps2K
pi_50204295
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Cyaa het volgende:
Waar ik werk zit ik elke dag 4 uur in de auto met een roker
Maar ff wachten tot ik begin bij mn nieuwe baan, hopelijk minder rokers daar.
Laat hem tijdens het roken het raam op een kiertje zetten dat helpt al enorm
pi_50207895
Is het ook niet een hype om te zeggen dat je het zo moeilijk hebt omdat je net gestopt bent?

Ik ben 5 jaar geleden in 1 keer gestopt en tot nog toe is het succesvol. Ik vind het nu ook gewoon goor, dat helpt wel.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 01:30:42 #41
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50224655
Na een paar jaar is tabaksrook wel goor. Maar toen ik stopte met roken had ik bij berokte ruimtes altijd zo'n drang om eens lekker de lucht op te snuiven......oooh....mmmmm....aaah....nicotine!!
Nu ruim 2 jar later wordt ik juist misselijk van tabaksrook en vind ik het gelukkig onwijs goor.
Wat ook hielp was dat al na enkele weken mijn conditie verdubbeld was. Dat kwam goed uit want door het gebrek aan dopamineversterkende nicotine en al het vreten waarme ik mijn orale fixatie stilde kwam ik natuurlijk kilo's aan. Dankzij het krijgen van meer conditie trainde ik dat vet er weer af en kwam er zelfs hetzelfde gewicht in spieren bij. (Dat heb ik gemeten aan wat de combinatie van weegschaal en meetlint zei omdat ik mijn oude taille terugkreeg maar niet hetzelfde gewicht.)
Dus ik ben er duidelijk op vooruitgegaan.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 19:32:49 #42
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_50249298
Hoi.

Gister om 23.45u de laatste peuk over de schutting geschoten.
Zes jaar gerookt.
Ben stront sago, onrustig en wtf enzo.

whehe. Nog drie weken om het schooljaar af te ronden
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_50255129
ff doorzetten! Beloning is veel betere conditie, je hoeft niet meer voor de voordeur van je werk in regen en wind aan een peuk te lurken, je zit niet meer te stuiteren van ik wil een peuk na een vlucht van tig uur en zodra je op het vliegveld van bestemming bent gelijk door te rennen naar het blauw van de rook staande rookhokje wat ze voor den arme verslaafde in het meest lelijke hoekje verstopt hebben. Je hoeft niet meer te stressen van ik moet voor zo en zo laat bij de winkel zijn want m'n peuken zijn bijna op..

En het scheelt best wel veel geld! Ik heb sinds ik gestopt ben zo'n (shag) 1300 euro NIET in rook laten opgaan.. Ik heb een paar weken pleisters geplakt als hulpmiddel om niet tegelijk van en de nicotine verslaving en van de gewoonte verslaving af te kicken maar het is aan de stopper te bepalen of je wil stoppen. En als je echt wil stoppen lukt het wel.. Ik heb het laatste bijna volle pakje op rituele wijze boven de plee verkruimeld en daarna doorgespoeld..
Dit is een Signature....
pi_50261871
Haha, die OP. Prachtig
pi_50261992
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 07:38 schreef Munchies het volgende:
Haha, die OP. Prachtig
Of niet !
† The 3 Kings †
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:03:19 #46
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_50263649
Wat zijn ook al weer alle voordelen?

- Het spaart hopen en hopen geld uit
- Je stinkt minder of niet meer
- Geen rookaanslag op je tanden
- Vaarwel ochtendrochel
- Conditie gaat met maansprongen vooruit!
- Je kan een film in de bioscoop uitkijken zonder het gevoel dat je naar buiten moet om die peuk op te steken.
- Je eten smaakt lekkerder zonder de bijsmaak van peuken die je altijd in je mond hebt en zelfs aan gewend was geraakt.
- Je hebt je handen vrij om beter te tiepen
- Meer ruimte in je zakken zonder je tabak/sigaretten en aansteker
- Nooit mer het probleem van beseffen dat je niet op tijd meer tabak hebt gekocht en dan 's nachts s of op zondag zonder zitten....ja je zit wel zonder maar het is geen probleem meer.
- Je spaart geld uit, kan niet vaak genoeg gezegd worden
- enz
-enz
(vul dit gerust ff aan)
pi_50263752
Geen rook meer in je oog, een FUCKING groot voordeel, dat is zo klote!
† The 3 Kings †
pi_50264250
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

zo te lezen wil je helemaal niet stoppen met roken, je wilt gewoon doorgaan met het nutteloos vergiftigen van je lichaam, maar stel he.. stel dat je gewoon jezelf gaat bezig houden met iets, zoek een hobby of iets dergerlijks, dan zou het opeens maar zo kunnen zijn over een weekje of 2 dat je totaal geen behoefte meer hebt om te roken.

En als je dat niet haalt ben je gewoon een zielige stakker.
haha, jij was tog die gast die hele tijd zat te zaniken van:

''niemand wil wat met me, kzie het nie meer zitten'' blabla

en dat zeg jij dus?
errrrrrrrrr.....?
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:53:26 #49
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_50264639
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:35 schreef mercurial3 het volgende:

[..]

haha, jij was tog die gast die hele tijd zat te zaniken van:

''niemand wil wat met me, kzie het nie meer zitten'' blabla
eh, nee?
pi_50276552
One week, 20 hours, 23 minutes and 42 seconds. 219 non smoked cigarettes, ¤ 30,49 saved. Life saved: 18 hours, 15 minutes.

Het gaat dus goed.
Nog wel wat kort-af en chago.. Zal wel goed komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')