Makkelijker gezegt dan gedaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:24 schreef XiChico het volgende:
Hehe pwnd by yourself. Maargoed, hoe je er door heen komt is natuurlijk zo klaar als een klontje. Adem en pak geen peuk. Een kind kan de was doen.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
World of Warcraft misschien, ben je net zoveel geld aan kwijt
De laatste, pak 'm beet, 5 jaar:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:54 schreef Renesite het volgende:
4 euro per pakje
Pakje per dag = afgerond 1600 euro * 16 = 25600![]()
Dan baal je.
(Ik bereken eventuele meerdere pakjes, aanstekers etc maar eens mee.
Daarom.. lekker rokuh!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Wolter het volgende:
Roken maakt een junkie van je.. Verslaving zorgt voor regelmaat. En regelmaat is gezond en goed.
zo te lezen wil je helemaal niet stoppen met roken, je wilt gewoon doorgaan met het nutteloos vergiftigen van je lichaam, maar stel he.. stel dat je gewoon jezelf gaat bezig houden met iets, zoek een hobby of iets dergerlijks, dan zou het opeens maar zo kunnen zijn over een weekje of 2 dat je totaal geen behoefte meer hebt om te roken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:22 schreef mien-moeke het volgende:
Waarom?
Waarom is nicotine, en al die andere troep die in shag/peuken zit zo fucking verslavend?![]()
Waarom?
Waarom ben ik ooit met die gore troep begonnen?![]()
Men schrijve den tweeden Juni twee-duizend-en-zeven.
Het zijnde zeven-tien uren en dertien minuten.
Ene Zaterdag.
Ik zit hier te trillen, zweten, gek te worden van de verschrikkelijke drang naar een sigaret.![]()
Exact (Okay, ongeveer) 18 uur geleden heb ik mijn laatste peuk uitgedrukt.![]()
Me niet beseffende dat het zó moeilijk zou zijn om te stoppen. Echt te stoppen.
Niet af en toe nog een peukje. Nee, niets van dat. Alles weg gegooit wat ik nog had aan rookwaren.
16 jaar lang heb ik gerookt. Met 2 pauzes: 1 van 1 jaar en 1 van een paar maanden
16 jaar lang mijn longen vervuild en mijn lichaam opengesteld aan verslaving.
16 jaar lang...
En na nog geen dag verlang ik er al weer naar.![]()
Het vleesch isch schwak. Althans dat van mij.
Het vleesch wenscht gerookt ende vergiftigd te worden.
Het vleesch kan in de schtront zakken.![]()
Hoe sleep ik mij hier door heen?
Wanneer komt het ergste?![]()
Hoe voorkom ik dat ik dicht groei?![]()
Maar het aller belangrijkste: Hoe voorkom ik dat ik weer begin?![]()
Help!??![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 12:58 schreef Spacehamster het volgende:
En zoethout is okay omdat er heel weinig suiker in zit (zit veel natuurlijke zoetstof in.)
Succes!
Roken is niet lekker, de verslavende stof in sigaretten genaamd nicotine laat je stress krijgen als je het niet weer aanvult, daarom lijkt het alsof het lekker of opluchtend is om een sigaret te roken, terwijl juist door het roken je die stress krijgt (wanneer je even niet rookt)quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:04 schreef Cyaa het volgende:
Ik rook een halfjaar nu en vandaag nog de hele dag geen sigaretten op omdat ik geen geld heb om ze te kopenik voel me nu al een junk, ben nogal makkelijk verslaafd aan dingen heb ik gemerkt. Ik krijg maandag pas weer loon. Ik weet niet of ik dan maandag meteen weer peuken ga kopen of niet, mij kennende wel, maar ik wil het eigenlijk ook weer niet.
maar roken is lekker
Minderen bestaat niet lieverd, de nicotine moet weer aangevuld worden, en je lichaam vraagt er steeds meer om hoe minder je het gebruikt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:52 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ga niet zomaar stoppen met roken. maar probeer al wel te minderen.. maar soms zijn die momenten.. en danheb je gewoon echt behoefte aan een peukie.. Tis voor mij nu ook niet echt het beste moment om te stoppen.. maar aan de andere kant is er nooit het goede moment
weet het schatquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Minderen bestaat niet lieverd, de nicotine moet weer aangevuld worden, en je lichaam vraagt er steeds meer om hoe minder je het gebruikt.
Niets mis mee, gewoon doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:29 schreef Ps2K het volgende:
Iemand tips om de eerste dagen te overleven? Ik mis de peuken niet zo zeer maar ik word gigantisch chagerijnig als ik niet rook. bijv. de neiging om mensen fysiek pijn te doen (bijv. die klootzak in de bus die aan het bellen was zijn telefoon afpakken en zijn schedel er mee inslaan gedachten)
veel doen.. en het is makkelijk als je omgeving je steuntquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:29 schreef Ps2K het volgende:
Iemand tips om de eerste dagen te overleven? Ik mis de peuken niet zo zeer maar ik word gigantisch chagerijnig als ik niet rook. bijv. de neiging om mensen fysiek pijn te doen (bijv. die klootzak in de bus die aan het bellen was zijn telefoon afpakken en zijn schedel er mee inslaan gedachten)
Een keertje geprobeert met nicotine pleisters ging vrij goed. Het probleem was dat ik indertijd bij een tankstation werkte.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:47 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
veel doen.. en het is makkelijk als je omgeving je steuntAl mijn goede vrienden roken, zelfs mijn huisgenoten roken.. dat is echt minder
![]()
Laat hem tijdens het roken het raam op een kiertje zetten dat helpt al enormquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Cyaa het volgende:
Waar ik werk zit ik elke dag 4 uur in de auto met een roker![]()
Maar ff wachten tot ik begin bij mn nieuwe baan, hopelijk minder rokers daar.
haha, jij was tog die gast die hele tijd zat te zaniken van:quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zo te lezen wil je helemaal niet stoppen met roken, je wilt gewoon doorgaan met het nutteloos vergiftigen van je lichaam, maar stel he.. stel dat je gewoon jezelf gaat bezig houden met iets, zoek een hobby of iets dergerlijks, dan zou het opeens maar zo kunnen zijn over een weekje of 2 dat je totaal geen behoefte meer hebt om te roken.
En als je dat niet haalt ben je gewoon een zielige stakker.
eh, nee?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:35 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
haha, jij was tog die gast die hele tijd zat te zaniken van:
''niemand wil wat met me, kzie het nie meer zitten''blabla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |