Sorryquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef onderjas het volgende:
Oh bagger, en ps2 is ookal verkocht. Ik ben ook altijd telaat he.

http://www.wog.ch/assets/img250/ps2/ps2_worldseriespoker2.jpgquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:34 schreef LongOne het volgende:
Ednet: ¤35,- inclusief verzendkosten. Poker trouwens net een maandje geleden gekocht (voor ¤30).

Maar ik ga wel akkoord met het bod. PM of mail maar evenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:45 schreef witte_fantasie het volgende:
Goed dat je het zegt Jaheur. Ik laat mijn bod uit redelijkheid staan.

Lijkt me sterk eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:50 schreef Jaheur het volgende:
Kan ook een ander pokerspel wezen, maar dacht dat het die was.

Hartstikke fijn en veel plezier ermeequote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:09 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Vandaag het pakket opgehaald bij het postkantoor en een dikke 10+voor LongOne.
Bij thuiskomst gelijk alles aangesloten en alles werkt prima!

Alle 5 voor 50 incl!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:23 schreef LongOne het volgende:
Fifa 2005
Fifa 2006
Fifa Street (1)
Pro Evolution Soccer 4
WRC 4
Grand Turismo 4
Ratchet and Clank (1)
Athens (Olympische spelen) 2004
World Series of Poker 2007 Edition
GTA Vice City
GTA San Andreas
Worms 3D
Nog 5 spellen te koop!!!!!

Sorry in advance for any taken offence, maareh.. DAMN wat verwend..! Gewoon 1 playstation in 'n huishouden is alweer te weinig...quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:11 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Playstation2 met 2 memorycards en 2 controllers + WRC 4 + Athens (Olympische spelen) 2004 + GTA Vice City + GTA San Andreas voor EUR 110,- , inclusief verzenden?
Ik ben op zoek naar een PS2 voor onze junior die binnenkort naar zolder verhuisd en graag ook een PS2 wil hebben [en de mijne dan gewoon beneden kan blijven staan].

[OFFTOPIC]quote:Op maandag 2 juli 2007 19:15 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Sorry in advance for any taken offence, maareh.. DAMN wat verwend..! Gewoon 1 playstation in 'n huishouden is alweer te weinig...![]()
![]()

Eveneens offtopic (sorry dat ik dat eerder vergeten was te vermelden..): ik bedoelde niet een oordeel te vellen over jullie huishouden in het bijzonder; ik vind dat soort dingen in het algemeen een slechte ontwikkeling.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
[OFFTOPIC]
Wie ben jij om een oordeel te vellen over ons huishouden?
Dat we nu een tweede PS2 binnen hebben staan, wil niet zeggen dat ze 24/7 in gebruik zijn. Er bestaan ook nog zoiets als regels in huis. En als ik zin heb om op mijn PS2, op mijn tv te spelen, dan moet dat kunnen.
Hopelijk duurt het nog even voordat je in OUD te vinden bent... dan heb je nog even de tijd om je voor te bereiden op het ouderschap en wat voor beeld je daarbij hebt.
[/OFFTOPIC]
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |