Terwijl je zelf de strop wat strakker rond je eigen nek trekt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie wel sekspotentie, mijn streven is dat mijn 20.000e fokpost plaatsvindt tijdens het klaarkomen van Eric en Alex.
Vooral toen hij bij Huub in het clubje zat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:22 schreef CoT het volgende:
Huub heeft gelijk
Eric is gewoon een vieze meeloper
Eric
En binnen 3 maanden is het ook doei Huub.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:26 schreef CoT het volgende:
Huub moet een stemming aanvragen
Dan is het doei Eric
Doet me ook een beetje denken aan die voorzitter van het COC Henk ....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die man in die Belgisch talkshow![]()
![]()
![]()
Link
Gaat het nog een beetje Peetiepoepie?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De hoeren die het altijd met Huub eens zijn, en simpel en eendimensionaal posten, en stomme bijnaampjes gebruiken.
Je bedoelt Henk Krol? Die is hoodredacteur van de Gaykrant, niet voorzitter van het COC.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:28 schreef demins het volgende:
Doet me ook een beetje denken aan die voorzitter van het COC Henk ....
Jaap is 100 keer grappiger dan Huub.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff huub KUTJOCH!
Alex en ze noemen hem Henkiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
Hoe heet hij nou, Henk of Alex?
Oh dankjewel, ik dacht al. Heb een paar plaatjes van hem in de Updates gezet en had de naam dus goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alex en ze noemen hem Henkie
Bedankt. Net wat je zegt, het lijkt me een aardige man. Heel wat socialer dan die Michael.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:44 schreef ericahysterica het volgende:
alex
Die bedoel ik!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bedoelt Henk Krol? Die is hoodredacteur van de Gaykrant, niet voorzitter van het COC.
Je focused je teveel op Henkie. Er waren zeer tedere momenten tussen Wifebeater en Dellie, jammer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Alex en ze noemen hem Henkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |