Whooow, dat gaat een huidtranspantatie worden. Kan niet missen. Geweldige capquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat ik hem gemist had, maar Bingo.
[afbeelding]
hebben ze 112 al gebeldquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht dat ik hem gemist had, maar Bingo.
[afbeelding]
Ik zat met de telefoon in mijn hand, maar bedacht me.quote:
iemand een kotszak in de aanbieding??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:13 schreef beequeen het volgende:
Natasja proost met champagne , liggend op een zonnebed, op de verjaardag van Cheyenne.
Gefeliciteerd poepie woepsie.
Engeltje, engeltje, engeltje van goud.
Weet dat Mama Tasja van je houdt.![]()
![]()
![]()
Een telefoontje van 50 cpt kan er nog niet af. Jelmer heeft een fiets gekocht en daar moet ze het mee doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:13 schreef beequeen het volgende:
Natasja proost met champagne , liggend op een zonnebed, op de verjaardag van Cheyenne.
![]()
![]()
Zo hoor je weer eens dat 'Natasia' een verzinsel is. Ik denk dat ik maar eens gewoon Natasja ga schrijven.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:13 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Ik doe nooit anders.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo hoor je weer eens dat 'Natasia' een verzinsel is. Ik denk dat ik maar eens gewoon Natasja ga schrijven.
Maar jij maakt het soms wel heel ingewikkeldquote:
Ik wil wel terugvallen op HDNKKK hoor, als dat duidelijker is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar jij maakt het soms wel heel ingewikkeldToen je daarstraks W en A schreef, moest ik lang nadenken voor ik wist wie je met W bedoelde.
Nee die weet ik nog wel. Hij is nog steeds actueel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil wel terugvallen op HDNKKK hoor, als dat duidelijker is.![]()
tja vandaar dat ze zich drukker maakt om haar tieten,als de verjaardag van haar dochtertje!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Natasja: Wij zijn echt gevoelsmensen hoor, echt waar.
Prima weer voor een BBQ met Antilliaanse braadworstjes en Surinaamse kippenborstjesquote:
Dat is de uitweg van veel mensen die zich in lastige situatie's niet kunnen beheersen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:27 schreef Charmian het volgende:
'Wij zijn gevoelsmensen' aldus Natasia en Brian
ik heb alweer genoeg gehoord
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Prima weer voor een BBQ met Antilliaanse braadworstjes en Surinaamse kippenborstjes
Tssss je snapt het gewoon nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wist je dat Huub en Japio de twee zwaksten zijn in de villa ? Brian heeft het zojuist haarfiijn uit de doeken gedaan. Een geweldig betoog, zo goed dat ik het niet eens kan herhalen.
Vet mager die chickquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn tepels zijn heel groot! Kijk maar!!
[afbeelding]
In plaats daarvan praten ze er elke dag urenlang over.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:52 schreef Dark het volgende:
Brian, Amanda en Natas worden niet meer para, ze laten een andere stilo zien.
Ze reageren niet meer op kinderachtige grapjes van Huub en Jaap. Ze hebben heel veel geleerd.
Sinds Donderdagavond zo rond een uur of tienquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:57 schreef ericahysterica het volgende:
dellie zit er gezellig bij met een glaasje........heeft ze al veel gedronken vandaag met andere woorden hoe laat begon zij met tetteren?
nou dan is het goed want ik verwacht vanavond wel wat rellen hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sinds Donderdagavond zo rond een uur of tien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |