Nipeng was niet serieusquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:33 schreef shakaboem het volgende:
Rock is meer dan alleen de zwaardere vormen van metal, nipeng.![]()
Waarom begint TS niet zijn eigen rock radio/tv zender?![]()
Kink.fm is inderdaad een aardige zender.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:36 schreef Metaalkop het volgende:
KINK?
quote:Op zondag 3 juni 2007 00:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
rock is dood. Rock is vandaag de dag enkel een herhaling van de vorige deccenia,
Verbeter decennia ook even in die quote, nu denkt iedereen dat ik dom benquote:
denkt?quote:Op zondag 3 juni 2007 00:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Verbeter decennia ook even in die quote, nu denkt iedereen dat ik dom ben![]()
Met dat kotsen doe je weer mee aan de anorexia-hype van de laatste tijdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:16 schreef Moondreamer het volgende:
Weet je wat ook leuk is..................die barbie poppen die ze op MTV en TMF laten zien of die pooiers met hun babes.............echt een voorbeeldig iets voor de nieuwe generatie. Kotsen moet ik ervan !
Die namen zeggen inderdaad een hoop over het niveau van de Nederlandse "rock"muziek.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Met Kane, Di-rect en Anouk hebben we meer dan genoeg Rock in Nederland..![]()
C-Mon & Kypskiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:26 schreef OFfSprngr het volgende:
achter de draaitafel?
Er zijn nog meer dj's dan Tiesto.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik ken er wel een paar, dan niet Rock, maar onder de algemene noemer "Rock" muziek en achter de draaitafel?, zo geweldig zijn lui zoals Tïesto niet.
Dat is net zo goed muziek als wat er in jouw cd-kast staat.quote:Het is jammer dat de musicale cultuur hier in Nederland hoofdzakelijk bestaat uit Jantje Smit, Frans Bauer en zo'n eikels als Gerard Joling en Gordon wordt bepaalt.
Junkie XL is geen DJquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:59 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dj's dan Tiesto.
Iemand als Junkie XL scoort bijv. goed in het buitenland, zie ik nog niet gebeuren bij een pubermeisjes bandje als Di-rect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |