abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58141035
Tussen de 25 en 35 euro herinner ik me.
Als je met z'n drieen rondtourt, krijg je vaak, als je lief kijkt, het derde bed (matras op de grond ofzo) gratis in een 2-persoonskamer. Tenminste, dat gebeurde bij ons vaak
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_58150023
Het enige waar ik mij druk over maak als we met OV gaan is de onstabiliteit van de bussen hier te tijden waarop deze rijden enzo..
pi_58320429
Is er in het centrum van Dublin veel kameraanbod? Het lijkt me leuk om met huisgenoten te wonen en dat scheelt ook in de kosten. Kan je voor 300-400 een leuke kamer vinden?
pi_58320827
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 14:30 schreef Kontiki het volgende:
Is er in het centrum van Dublin veel kameraanbod? Het lijkt me leuk om met huisgenoten te wonen en dat scheelt ook in de kosten. Kan je voor 300-400 een leuke kamer vinden?
Nou, als je dat lukt is dat heel knap .... en/maar ben ik bang dat het niet in een heel aangename omgeving is.

Als je wil delen ben je toch minstens 600-700 per persoon kwijt. 't Is echt duur.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_58321088
Als je iets buiten het centrum gaat wonen moet dat wel lukken, Drumcondra, Phibsborough etc. Ik ga zelf ook naar Dublin binnenkort om daar een jaartje te gaan werken, en mischien wel langer.
  zaterdag 26 april 2008 @ 15:14:16 #281
159909 -Peach
Prunus persica
pi_58321121
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 14:30 schreef Kontiki het volgende:
Ik heb 5 maanden in Harold's Cross gewoond, 'gewoon' huis waar 6 kamers van waren gemaakt, ieder eigen douche/wc en keukentje (dus best luxe, en buurt is ook oké) voor 650 per maand.... Hartje centrum (O'Connell Street) was 45 min lopen of 15 min met de bus als het niet druk was... anders half uur met de bus
Ik denk dat ik best wel wat geluk heb gehad (had het telnr van de huisbaas via via, toevallig was er nog wat vrij...) maar duur is het wel, 600/700 moet je wel op rekenen!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_58324316
Holy crap, wat duur... Ik was best blij met het salaris wat ik kan verdienen daar, maar zo blijft er weinig van over.
pi_58324547
Moet je er voor de grap eens een supermarkt in gaan. Zeker een Spar.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_58329724
Een Spar is meer een AH To Go. Maar de prijzen voor levensmiddelen zijn schrikbarend duur inderdaad. Je verdient goed en de belasting is lager, maar daarentegen moet je meer geld opzij zetten voor je dagelijkse boodschappen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_58333959
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef LintuxCx het volgende:
De Lidl is best te doen vind ik alleen soms wel erg lange wachtrijen bij de Lidl in het centrum

Ik woon niet ver weg van een Centra, maar de prijzen daarvan vergeleken bij de Lidl

Oh ja tip ; Tesco huismerk !
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_58333961
-edit-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_58336254
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef LintuxCx het volgende:
Ja klopt, de prijzen in de supermarkt vielen me erg op. De Spar is inderdaad meer een soort AH to Go of 7/11, maar ook de gewone supermarkten waren erg prijzig.
  maandag 28 april 2008 @ 12:42:05 #288
179228 Grootschrift
Oprecht en Rechtop
pi_58357402
Lang geleden dat ik hier nog eens keek. Leuk dat er een topic is gericht op Nederlanders in het buitenland. Ik woon in Belfast. Bijna 2 en een half jaar alweer. Nog meer fokkers in Belfast?

Als je vragen hebt over Belfast of je wilt hier komen werken dan roep je maar
Als ik het membraam van je bestaan zou penetreren blijft er dan een vacuum achter in je denken?
pi_58367784
Grootschrift, ik heb zeker interesse om te werken in Belfast. M'n vriendin woont er namelijk. Wat voor werk doe je daar?
pi_58561834
Zijn er hier nog mensen die bij UPS hebben gewerkt in Dublin?
pi_58567878
Daar ben ik ook wel in geinteresseerd.

_nouseforaname_, ik heb eventueel wel een document van UPS voor je wat nuttig kan zijn. Hier staat onder andere het loon in wat je verdient.
pi_58574049
Dank je, maar ik heb al documenten over UPS, aanstaande dinsdag heb ik een sollicitatiegesprek in Amsterdam
pi_58580199
Succes, wie weet zie ik je wel in de toekomst daar. Ik ga er misschien begin 2009 werken.
pi_58592068
*edit* ik had hier wat foto's geplaatst, maar die passen beter in TRA.
pi_58592659
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:59 schreef Kontiki het volgende:
Daar ben ik ook wel in geinteresseerd.

_nouseforaname_, ik heb eventueel wel een document van UPS voor je wat nuttig kan zijn. Hier staat onder andere het loon in wat je verdient.
Kan ik toevallig een kopie van dat document krijgen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58592723
Als je me even mailt (zie profiel) wel. Ik denk niet dat UPS het leuk vindt als dat soort info te downloaden is.
pi_58592773
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 13:02 schreef Kontiki het volgende:
Als je me even mailt (zie profiel) wel. Ik denk niet dat UPS het leuk vindt als dat soort info te downloaden is.
Done, thanks!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_58870532
Hoi allemaal,

Sinds half jaar woon ik in Belfast
Ik moet zeggen dat Belfast niet zo eng is als iedereen denkt. Dat is zeker goed om wat geschiedenis te weten, dan begrijp je veel meer en zelfs kan je hem een beetje waarderen, nietwaar?

Groetjes
pi_59068511
Ik ben een aantal maanden geleden in Belfast geweest en ik heb me als jonge vrouw alleen geen seconde onveilig gevoeld . In mijn ogen is Belfast heel erg veilig, mischien nog wel veiliger als Dublin
pi_59104292
In het centrum is het prima te doen, maar er zijn wat minder chique wijken niet ver daar vandaan. Alhoewel, dat heeft elke stad wel.

Ben je aangenomen trouwens, Nouseforaname?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')