Nou, als je dat lukt is dat heel knap .... en/maar ben ik bang dat het niet in een heel aangename omgeving is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:30 schreef Kontiki het volgende:
Is er in het centrum van Dublin veel kameraanbod? Het lijkt me leuk om met huisgenoten te wonen en dat scheelt ook in de kosten. Kan je voor 300-400 een leuke kamer vinden?
Ik heb 5 maanden in Harold's Cross gewoond, 'gewoon' huis waar 6 kamers van waren gemaakt, ieder eigen douche/wc en keukentje (dus best luxe, en buurt is ook oké) voor 650 per maand.... Hartje centrum (O'Connell Street) was 45 min lopen of 15 min met de bus als het niet druk was... anders half uur met de busquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:30 schreef Kontiki het volgende:
Is er in het centrum van Dublin veel kameraanbod? Het lijkt me leuk om met huisgenoten te wonen en dat scheelt ook in de kosten. Kan je voor 300-400 een leuke kamer vinden?
De Lidl is best te doen vind ikquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef LintuxCx het volgende:
Moet je er voor de grap eens een supermarkt in gaan. Zeker een Spar.
Ja klopt, de prijzen in de supermarkt vielen me erg op. De Spar is inderdaad meer een soort AH to Go of 7/11, maar ook de gewone supermarkten waren erg prijzig.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:52 schreef LintuxCx het volgende:
Moet je er voor de grap eens een supermarkt in gaan. Zeker een Spar.
Kan ik toevallig een kopie van dat document krijgen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:59 schreef Kontiki het volgende:
Daar ben ik ook wel in geinteresseerd.
_nouseforaname_, ik heb eventueel wel een document van UPS voor je wat nuttig kan zijn. Hier staat onder andere het loon in wat je verdient.
Done, thanks!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:02 schreef Kontiki het volgende:
Als je me even mailt (zie profiel) wel. Ik denk niet dat UPS het leuk vindt als dat soort info te downloaden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |