Het is hier wel ok. De zon schijnt nog steeds, alleen is heel Playa del Carmen dichtgetimmerd en zijn/worden alle toeristen geevacueerd. Ben er enorm druk mee geweest gisteren. Nu hoor ik dat ook Caye Caulker in Belize wordt geevacueerd. Daar hebben we een groep zitten en een paar individuelen. Die moeten we ook nog ergens op een veilige plaats zien onder te brengen.
Het is inmiddels wel iets bewolkter en het waait aardig, maar niets dat er op lijkt dat er een categorie 5 orkaan op slechts enkele uren bij ons vandaan zit.
Zelf ben ik goed voorbereid
![]()
Ramen afgetaped, water in huis, chips en ander houdbaar spul, en ik heb vannacht 3 logés die niet in hun eigen huis kunnen / willen blijven. Met de buurtjes houden we een hurricane party vanavond, wordt gezellig
![]()
Zometeen gaan we de computers afkoppelen en op een veilige plaats zetten en vanavond wordt de stroom en het water preventief afgesloten, dus ben voorlopig niet meer online
![]()
Even een linkje:
http://www.nhc.noaa.gov/r(...)?5day?large#contents[ Bericht 8% gewijzigd door Vogue op 20-08-2007 17:33:02 ]