quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:05 schreef speknek het volgende:
(...)
Hakone, let goed op de achtergrond, waar je NIET mount Fuji ziet.
Toya-ko, waar je NIET een werkende vulkaan ziet.
Hakodate, waar je NIET het beroemde uitzicht over de stad gaat zien.
Alles boven de 80F scares the crap out of me.quote:
tot nu toe vlogen alle typhoons nog langs me heen, het was een beetje winderig en regenachtig, verder niks speciaals. Deze zal waarschijnlijk Taipei niet treffen, maar dreiging is groot genoeg dan enkele activitieten zijn af gelast dit weekend. In de lobby hangt dagelijks een update van de storm, en waarschijnlijk zal men wel weer grote planken voor de ramen plaatsen (zoals vorige week).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:59 schreef Gaoxing het volgende:
Ben je goed voorbereid ETA? Is het je eerste?
Heheh, gister was Dean inderdaad op het nieuws, dus ik zei tegen mijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:13 schreef ETA het volgende:
Trouwens frappant dat een categorie 3/4 typhoon die aan land(!!) komt nauwelijks aandacht krijgt in het internationale nieuws, maar Dean die nog ergens boven de zee zweeft wel.
Ooit gehoord van Supertyphoon Pongsona? Waarschijnlijk niet, maar hubby zat er in december 2002 middenin (heel toevallig was ik in NL met ons 10 maanden oude dochtertje). Geschat wordt dat de wind minimaal 241 km/uur bedroeg (150 mph, tegenover Katrina 127 mph), maar op een gegeven moment is de meetapparatuur weggewaaid. Er was nauwelijks water, onze buurt heeft 5 weken zonder stroom gezeten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:13 schreef ETA het volgende:Trouwens frappant dat een categorie 3/4 typhoon die aan land(!!) komt nauwelijks aandacht krijgt in het internationale nieuws, maar Dean die nog ergens boven de zee zweeft wel.
Heb gisteren het zwembad van schoonmoeder opgevuld, want het water was met 10cm gezakt door de hittequote:Op maandag 20 augustus 2007 23:51 schreef popolon het volgende:
Heb net wat water uit het zwembad moeten pompen anders liep 'ie over.
Hier is nog steeds een hitte golf van 37C... en geen regenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:51 schreef popolon het volgende:
De herfst is vroeg dit jaar. Een week vol regen en donder.
Heb net wat water uit het zwembad moeten pompen anders liep 'ie over.
Vullen zeker een keer per week, de hele dag in de volle zon hier dus dan verdampt er nog wel eens wat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Heb gisteren het zwembad van schoonmoeder opgevuld, want het water was met 10cm gezakt door de hitte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |