Ga toch krassenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:25 schreef MrCyber het volgende:
Het was vandaag hier zo'n 32°C, droog en zo'n 40% luchtvochtigheid
Wordt a.s. zondag rond the 40°C![]()
![]()
Currently it is 29°C in Singaporequote:Op zondag 3 juni 2007 02:33 schreef SeLang het volgende:
Zo, het is 8:30am en de temperatuur is alweer >30 graden
Precies!! En het wordt vanaf morgen weer beterquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:44 schreef troma78 het volgende:
Regen en wind; zou bijna zeggen typisch Iers
Mag overigens niet klagen we hebben een paar geweldige weken gehad
Och, met airco thuis, in de auto, op kantoor, in restaurants, in de supermarkt, enz... is het goed uit te houdenquote:Op zondag 3 juni 2007 04:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
De warme oorden zijn wel in trek zeg.Ik word al helemaal gek van de warmte als het 25 graden is. Als ik ooit emigreer of tijdelijk in het buitenland ga wonen denk ik wel dat ik dat in mijn overweging mee neem. Liever een kouder klimaat dan in Nederland.
Ik kan er ook absoluut niet tegen. Ik word er fysiek onpasselijk van, warm weerquote:Op zondag 3 juni 2007 04:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
De warme oorden zijn wel in trek zeg.Ik word al helemaal gek van de warmte als het 25 graden is. Als ik ooit emigreer of tijdelijk in het buitenland ga wonen denk ik wel dat ik dat in mijn overweging mee neem. Liever een kouder klimaat dan in Nederland.
Massachusetts en hoger is inderdaad nog wel redelijk uit te houden. Zolang de echte hitte beperkt is toch een paar weken per jaar vind ik het nog wel acceptabel. Van kou heb ik geen last.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:31 schreef wonderer het volgende:
Ik kan er ook absoluut niet tegen. Ik word er fysiek onpasselijk van, warm weer
Vervelend is wel dat ik nog slechter tegen kou kan, ik heb het altijd koudMaar daar kun je makkelijker aan doen dan aan warmte.
Hell yeah. Nou ja, kunnen, of het gedaan wordt, weet ik eigenlijk niet. Maar mijn schoonouders wonen in het merengebied, dat bestaat uit drie grote en ontelbaar veel kleine meertjes. Die grote vriezen dicht, elke winter. Maar er is hier volgens mij niet echt een schaatscultuur, behalve dan hockey. Ik kan het ook nietquote:Op zondag 3 juni 2007 04:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Massachusetts en hoger is inderdaad nog wel redelijk uit te houden. Zolang de echte hitte beperkt is toch een paar weken per jaar vind ik het nog wel acceptabel. Van kou heb ik geen last.Kun je ook schaatsen bij jullie (op natuurijs dan)?
Ik geef mijn geld liever aan leuke dingen uitquote:Op zondag 3 juni 2007 04:28 schreef Castor het volgende:
[..]
Och, met airco thuis, in de auto, op kantoor, in restaurants, in de supermarkt, enz... is het goed uit te houden![]()
En idd, het is prachtig weer vandaagquote:Op zondag 3 juni 2007 03:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies!! En het wordt vanaf morgen weer beter![]()
Geloof me, als het buiten zo gruwelijk warm is dan is het best leuk om in de airco te zittenquote:Op zondag 3 juni 2007 05:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld liever aan leuke dingen uit
that's the spirit!!! Raak inmiddels ook al beetje gewend aan de hitte en de luchtvochtigheid hier in Taiwan. Momenteel is het nogal koel, 25 graden, maar dat kwam door de fikse regenbui vanochtend. Luchtvochtigheid is alleen wel boven de 90%.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:45 schreef SeLang het volgende:
Zolang je accepteert dat je altijd een natte rug hebt en onmiddellijk kou vat als je naar terug naar binnen gaat is er niks aan de hand
hoiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:47 schreef Perruche het volgende:
Eindelijk is het weer warm hier! Na vele maanden van -20 graden en heel erg droge lucht is het nu eindelijk 25 gradenmet een hoop zon! *blij is*
http://www.wunderground.com/global/EE.htmlquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:06 schreef Perruche het volgende:
is er een site waar je de luchtvochtigheid kan vinden? wil het eigenlijk ook wel weten!
thnks!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:12 schreef ETA het volgende:
[..]
http://www.wunderground.com/global/EE.html
Grafisch versie:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:06 schreef Perruche het volgende:
is er een site waar je de luchtvochtigheid kan vinden? wil het eigenlijk ook wel weten!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:47 schreef ETA het volgende:
ik ben voor een verbod op hogere temperaturen dan 30 graden voor 9 uur in de ochtendIk kom elke dag bezweet aan op werk....
t'is maar 10-15 minuten lopen voor mij.... taxi of bus pakken gaat niet veel sneller in dit verkeer........... maar pak de bus wel soms, kost omgerekend 30 cent..... maar ja, de bus pakken voor 2 haltes is ook weer beetje raarquote:
Edit: het is bloedheet, vochtig en zonnigquote:Op maandag 25 juni 2007 18:01 schreef wonderer het volgende:
Hier is het best wel ideaal eigenlijk. Niet te vochtig, warme zon, frisse wind. Goed uit te houden. Van mij mag het zo wel een tijdje blijven
Als ik die verhalen zo lees word jij behandeld als een president met beveiliging en chauffeur en al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |