Over bejaarden gesproken...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bejaard... Mare die foto's doen je geen eer aan dan.
Dat kan ook echt nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
Er is gewoon al 2 hele dagen niks gepost in de Fb... Ik wist niet dat dat kon hierzo
Moet je wat te klagen hebben om te kunnen rellen in de Fb dan??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar op het moment heb ik heul geen klachten...
Behalve dat ik nogsteeds geen mod ben.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over bejaarden gesproken...
Deze bejaarde gaat haar bed in, dan kunnen de (post)pubertjes even ongestoord doorposten
Truste all![]()
![]()
Truste lekker ding, liefje, creatief wonder OP openerstertje en Ian lover 4 everquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze bejaarde gaat haar bed in, dan kunnen de (post)pubertjes even ongestoord doorposten
Truste all![]()
![]()
Truste... Nog hulp nodig met die rollator?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Mjah, begin met een nutteloze klacht en dan rellen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet je wat te klagen hebben om te kunnen rellen in de Fb dan??
Maar zei ook nog niet
Nooit van mn levenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet je wat te klagen hebben om te kunnen rellen in de Fb dan??
Maar zei ook nog niet
Waarover? Ik ben nooit zo klagerigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Mjah, begin met een nutteloze klacht en dan rellen.![]()
Mooiquote:
Heeel gezellig...quote:
quote:
Gert, wie was dat ook al weer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mocht nieteensch Gert tijdelijk vervangen![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heeel gezellig...
Pas op voor kleinzusje hoor, die probeert mannen te vangen vanavond
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mocht nieteensch Gert tijdelijk vervangen![]()
Okejquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Pas op voor kleinzusje hoor, die probeert mannen te vangen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |