Als ik dat zo lees is dat niet het soort hulp waar KZ op zit te wachten... maar ik zal je het voordeel van de twijfel gevenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, nee, dat heb je helemaal verkeerd... Ik zou waarschijnlijk met de Tarzan de straat oprennen en dan mensen interviewen over de slechtste weegschaal die ze ooit gehad hebben.
Maarja, mijn neurotransmitters zijn dan ook all fucked up.
Weet ik veul... Dat je ouder was denk ik.quote:
We worden steeds ergerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We kunnen het niet alleen nog, we zijn er eauk geweaun heul goed in.
Neuh, straks misschien.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verrek!
Nog in FB lopen slowchatten de laatste tijd?
NU is het echt duidelijkquote:
Oh, jij bent de problemenbemiddelaar voor Kleinzusje?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees is dat niet het soort hulp waar KZ op zit te wachten... maar ik zal je het voordeel van de twijfel geven
Ik kom weer eensch volwassen over merk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik veul... Dat je ouder was denk ik.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:29 schreef kleinzusje het volgende:
of : beter 1 eend in de hand pan dan 2 in de lucht ?
Heeeeeeeeeeeee, geile slak, ik heb er 2 opgenoemdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, jij bent de problemenbemiddelaar voor Kleinzusje?
Dat is, eh.. verfrissend![]()
Eh... nou... neequote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, jij bent de problemenbemiddelaar voor Kleinzusje?
Dat is, eh.. verfrissend![]()
Ik mag daar niet meer komen van Kleinzusje.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
Er is gewoon al 2 hele dagen niks gepost in de Fb... Ik wist niet dat dat kon hierzo
Bejaard... Mare die foto's doen je geen eer aan dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kom weer eensch volwassen over merk ik.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bejaard... Mare die foto's doen je geen eer aan dan.
Nah die heeft het nu toch te druk met onschuldige mannen in de val lokken, sla je slagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mag daar niet meer komen van Kleinzusje.![]()
Maar op het moment heb ik heul geen klachten...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nah die heeft het nu toch te druk met onschuldige mannen in de val lokken, sla je slag![]()
Crybabyquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mag daar niet meer komen van Kleinzusje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |