Ik slaap op stroquote:
Mutz... ik gaf je een probleem wat opgelost moest worden....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jawel hoor, heb de batterijen uit mn mp3 speler gehaald en in de afstandbediening gestopt en die van de afstand bediening in mn weegschaal![]()
Dat is al een heel groot probleem...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik slaap op stro
alle hulp is welkomquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mutz... ik gaf je een probleem wat opgelost moest worden....
Volgens mij zou FuTiLe heel adequaat reageren door de batterijen van de weegschaal weer uit de tarzan te halen en in de weegschaal te stoppen en dan zelf de functie van de tarzan overnemen...
Maar goed... ik kan ook gewoon niet meedenken![]()
Als je er nou 1 aan FuTilE vertelt en 1 aan Ian. Heb je dubbele kansen (of een trio)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:21 schreef kleinzusje het volgende:
Heb er 2 kies maar
Ian is te jongquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je er nou 1 aan FuTilE vertelt en 1 aan Ian. Heb je dubbele kansen (of een trio)
okquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:23 schreef PC eend het volgende:
Doe es ff rustig hier![]()
Zo jagen jullie dit topic met die geweldige TT er te snel doorheen![]()
Nee, nee, dat heb je helemaal verkeerd... Ik zou waarschijnlijk met de Tarzan de straat oprennen en dan mensen interviewen over de slechtste weegschaal die ze ooit gehad hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mutz... ik gaf je een probleem wat opgelost moest worden....
Volgens mij zou FuTiLe heel adequaat reageren door de batterijen van de weegschaal weer uit de tarzan te halen en in de weegschaal te stoppen en dan zelf de functie van de tarzan overnemen...
Maar goed... ik kan ook gewoon niet meedenken![]()
This file is hosted by Tripod, a Lycos®Network Site, and is not available for download. Please check out Tripod's Help system for more information about Remote Loading and our Remote Loading policy.quote:
Tief op. Ik maak er nog wel een voor je.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:23 schreef PC eend het volgende:
Als het nou heel snel gaat dan noemen we de volgende toch gewoon:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:23 schreef PC eend het volgende:
Nou, laat horen. Ik heb een lichte voorkeur voor problemen met een koppige zwerver in een waterbed, die uiteindelijk zijn eigen meubelboulevard wilt beginnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:21 schreef kleinzusje het volgende:
Heb er 2 kies maar
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief op. Ik maak er nog wel een voor je.
2 Eendt or not 2 Eendt
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het nou heel snel gaat dan noemen we de volgende toch gewoon:
[DGK SC # 109] 2 duck or not 2 duck![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |