Zo'n 6,5u. Tenzij je tussenstop hebt.quote:Op zondag 27 januari 2008 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk vliegen van Schiphol naar Ottowa/Montreal/Toronto?
craigslist.caquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:44 schreef WooZ het volgende:
Ik zit nu definitief van 29 maart t/m 12 juli in Vancouver. Hoop een kamertje te vinden in downtown, aangezien ik daar ook m'n stage moet lopen
Als iemand nog iets in de aanbieding heeft
Ik heb mijn auto verkocht 3 weken geleden. Auto 5 maanden in mijn bezit geweest. Ik heb de auto (Explorer) in Vancouver gekocht en bij een verzekeraar op east hastings (quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:16 schreef Irrem het volgende:
Ben er hard over na aan het denken om een autootje te kopen en daarmee lekker ga rondrijden. Maar die verzekering zit wel erg ingewikkeld in elkaar! Heb met ICBC gebeld en die vertelde me dat ik voor elke provincie die ik wil bezoeken, apart moet gaan vragen hoe de regels mbt het rijbewijs daar zijn.
Iemand een idee hoe het makkelijk kan?
Canada is grootquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:51 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 is bezig om naar Canada te emigreren!
Voor welk programma ga je? Voor skilled worker heb je minimaal 67 punten nodig. Daarnaast moet je ook een x-bedrag op je rekening hebben staan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:25 schreef Spezza19 het volgende:
Daar ben ik nog niet over uit. M'n familie woont in Ottawa, dus ik zal daar waarschijnlijk in de buurt gaan wonen.
Maar ja, eerst maar eens kijken of ik toegelaten ga worden.Ben nu gewoon alle informatie aan het verzamelen en te kijken wat er ik allemaal moet regelen.
Die test staat hierergens in dit topic.. Ik ben na mijn studie goed voor 90+ punten ofzo, vooral dankzij hoge studie, en vloeiend frans en engels. Met HBO kom je er wel, als ik aanneem dat je goed engels spreekt...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:59 schreef Spezza19 het volgende:
Ja klopt. Ottawa is niet het meest aantrekkelijk. Maar ja, mijn familie woont daar dus, en ja, dan is het voor het begin gewoon wat makkelijker.
Hoe werkt dat punten programma precies? Wat kan ik daar van verwachten?
Kan ik ergens vinden hoe dat zit met het benodigde geld? Op de site van de Ambassade kon ik 1,2,3 niks vinden, maar kijk zo nog wel ff verder.
Het is inderdaad handig om eerst bij familie te wonen. Dan kun je meer op je gemak naar iets zoeken wat je bevalt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
Woei! Test gedaan. Kom op precies 67 punten. Maar dat komt omdat ik misschien mijn opleiding lager heb ingeschaald.
Ik spreek geen Frans, maar wil het wel gaan leren. En ik heb geen partner, dus daar score ik geen extra punten mee. :p
Daarnaast kan ik misschien nog extra punten krijgen als ik bij m'n oom of m'n neef direct kan werken.
Ik kom enkele punten te kort en het geldbedrag wat nodig is om te emigrerenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:31 schreef superheist het volgende:
hehe.. voor de grap ook even die test gedaan, kreeg alleen punten voor education, language & age, totaal 50Gelukkig voorlopig nog niet van plan naar Canada te emigreren
En dat dus.quote:The minimum required funds may change at any time. Check our Web site to make sure you have the most
recent information.
We strongly recommend that you research the cost of living in the region of Canada where you intend to
live. Bring with you as much money as possible to make your establishment in Canada easier.
Selection
Er zijn best goedkope plekken "ou of town"...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:46 schreef tevebe het volgende:
Ah ok. Ik dacht voor vertrek dat ik ook wel in Canada zou kunnen wonen. Nu ben ik hier bijna 10 maanden en ben tot de conclusie gekomen dat alleen Vancouver mij trekt. Ik heb rondgereisd en nergens voelde ik me zo op mijn gemak als in Vancouver. Jammer dat het niet te betalen is om daar te wonen.
Ik vind juist de omgeving Toronto / Hamilton (Ontario) helemaal geweldig. Zou ik zeker kunnen wonnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:46 schreef tevebe het volgende:
Ah ok. Ik dacht voor vertrek dat ik ook wel in Canada zou kunnen wonen. Nu ben ik hier bijna 10 maanden en ben tot de conclusie gekomen dat alleen Vancouver mij trekt. Ik heb rondgereisd en nergens voelde ik me zo op mijn gemak als in Vancouver. Jammer dat het niet te betalen is om daar te wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |