Hier (op de uni) wel eigenlijk.. omdat ze nergens friggin automatische deuren hebben.. gelukkig bedankt iedereen elkaar ook als ze de deur open houdenquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:20 schreef tevebe het volgende:
Ze houden iig geen deuren voor je open.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:20 schreef tevebe het volgende:
Ze houden iig geen deuren voor je open.
Halifax is erg leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:15 schreef superheist het volgende:
koudste was (incl. windchills) -25 dit weekend.. wat tijdens een city-trip voor mij toch echt te koud is.. dus alles met de taxi gedaan, of als je ergens heenloopt om de 2.5 blocks ergens naar binnen gaat (koffie, eten, winkelen)
Nog tips qua reizen? ik zit te denken aan: met spring break een tourtje rond oost Canada te doen.. Halifax, St. Johns etc. Met pasen naar New York. Montreal een weekendje, Quebec city een weekend. En in Mei een maand naar het westen naar Seattle, the rockies, Vancouver, Victoria, Alaska en mss ook ergens Alberta erbij stoppen.
Holy shit, Kelowna? Welk hostel? Ik zit nu alweer 5 maanden in Kelowna en het bevalt me nog uitstekendquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:22 schreef Irrem het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kijken niet even om of er iemand achter ze loopt. De deur klapt lekker dicht in je gezicht.
Voor de rest heb ik hier geleerd om elke keer 'excuse me' te zeggen. Dat zeggen ze hier echt constant![]()
Ik werk nou in Kelowna in een hostel, gezellig hoor. Maandag en dinsdag druiven geplukt bij -15 graden. Koud!! Maar wel lekker verdienen
Niet alleen hier in Kelowna. Iedereen die ik tegenkom en mee optrek vraagt of ik ook facebook heb. Heb maar een accountje aangemaakt, maar hyves is leukerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 06:06 schreef tevebe het volgende:
De winter duurt nog lang![]()
Ik vertrek woensdag met de laatste bus naar het vliegveld van Calgary en vlieg de volgende ochtend naar Montreal. Ik heb er veel zin in om die kant van Canada te bekijken.
Ik zal binnenkort wel meer fotos uploaden zodra ik al mijn fotos heb.
Heeft iedereen t in Kelowna ook de hele tijd over Facebook?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:49 schreef tevebe het volgende:
Net even het weerbericht gezien. Komende week high of -22 en en low of -29. Lekker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |