quote:Op zondag 17 februari 2008 02:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vind juist de omgeving Toronto / Hamilton (Ontario) helemaal geweldig. Zou ik zeker kunnen wonnen.
Tuurlijk. Je kunt goed wonen in Burnaby, Poco en nog meer steden die tot GVA horen. Richmond wil je niet gezien wordenquote:Op zondag 17 februari 2008 02:55 schreef pepu het volgende:
[..]
Er zijn best goedkope plekken "ou of town"...
Toen ik er deze week was lag er nog een heleboel sneeuw. Toronto heeft deze winter al 154cm sneeuw gehad! De stad zelf trekt mij niet zo en ook het landschap zag er niet zo mooi uit als Vancouver. Vancouver heeft the north shore mountains liggen. En verder altijd een mooi uitzicht op Mt Baker. Ik weet niet hoe de sfeer is in Toronto in de zomer, maar in Vancouver vond ik het geweldig!quote:Op zondag 17 februari 2008 02:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik vind juist de omgeving Toronto / Hamilton (Ontario) helemaal geweldig. Zou ik zeker kunnen wonnen.
Ben nu weer enkele dagen in Montreal. Was 2 weken geleden hier ook al voor 4 dagen. In de winter is het uitgestorven. Vrienden van me zijn hier in de zomer geweest en dan is het echt heel gezellig zeggen ze. Vooral het oude centrum is dan een 'must'.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:00 schreef pepu het volgende:
[..]
Toronto vond ik "soso".
Iemand met ervaringen Montréal?
Eens. Ik ga proberen of ik daar stage kan lopen of een semester kan doen. Daar studeren is helaas onbetaalbaar. Maar de lokatie van UBC is echt te gek.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:20 schreef pepu het volgende:
Vancouver en omgeving is toch 10x beter dan Toronto.
Hoe ziet het eruit in de zomer dan? Wat ik ervan had gezien (vanaf de snelweg) was niet echt aantrekkelijkquote:Op zondag 17 februari 2008 03:02 schreef popolon het volgende:
Daarom zeg ik ook 'omgeving'.Een deel van mijn familie woont in Hamilton.
Tja maar in de EU hebben we toch ook fijne plekken?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:20 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ben nu weer enkele dagen in Montreal. Was 2 weken geleden hier ook al voor 4 dagen. In de winter is het uitgestorven. Vrienden van me zijn hier in de zomer geweest en dan is het echt heel gezellig zeggen ze. Vooral het oude centrum is dan een 'must'.
Klopt, maar vanwege de verhalen had ik meer van Montreal verwacht. Je kunt er goed shoppen, maar of dat een reden is om hierheen te komen?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:23 schreef pepu het volgende:
[..]
Tja maar in de EU hebben we toch ook fijne plekken?
En nu ga ik pittuh.
Groen. En veel ruimte.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:22 schreef tevebe het volgende:
[..]
Hoe ziet het eruit in de zomer dan? Wat ik ervan had gezien (vanaf de snelweg) was niet echt aantrekkelijk.
Vancouver is juist een hele groene stad. Dat het te nat is ben ik met je eens, maar als Nederlander moet je daar wel gewend aan zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Groen. En veel ruimte.
Net zoals Michigan.
Vancouver vind ik grauw, en veel te nat.
Ah ok ik dacht dat je grauw als in grijs/onaantrekkelijk bedoelde.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:34 schreef popolon het volgende:
Ik bedoel grauw als in mist. Vaak zo'n mistige lucht, ook omdat het dus daar wat natter is zeg maar.
Geen probleem. Hoe bevalt Kelowna? Nog naar Big White gegaan? Nog een tip voor als je een auto wilt kopen... Ga voor 4wd of voorwielaandrijving. Achterwielaandrijving is tricky als het glad is. Ik heb veel ongelukken gezien (ook eentje zelf gehad) en het merendeel wat ik gezien heb waren autos met rwd. Toen ik van de weg schoot had ik ook de auto niet op 4wd staan. Niet dat je geen ongelukken met voorwielaandrijving kunt krijgen, maar wegrijden en bochten maken gaat allemaal makkelijker.quote:Op zondag 17 februari 2008 02:50 schreef Irrem het volgende:
Hé mijn posts verdwijnen, Ik zal wel weer iets verkeerd doen![]()
Bedankt tevebe, ik ga weer even verder zoeken naar info.
En trouwens Vancouver![]()
[ link | afbeelding ]
Het oude centrumquote:Op zondag 17 februari 2008 03:20 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ben nu weer enkele dagen in Montreal. Was 2 weken geleden hier ook al voor 4 dagen. In de winter is het uitgestorven. Vrienden van me zijn hier in de zomer geweest en dan is het echt heel gezellig zeggen ze. Vooral het oude centrum is dan een 'must'.
Vergis je niet op de afstanden. Zeker niet als je wilt rijden. De omgevint TOT Calgary is de moeite waard. Daarna is het harstikke vlak en is het behoorlijk saai (prairies). Waar je nu zit is het nog zo'n 5000km.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:43 schreef Irrem het volgende:
Ik ben van plan om in de zomer lekker naar het oosten te gaan. In het hostel hier zitten veel canadezen die vooral uit quebec komen. Dus ik heb al een aantal adresjes waar ik welkom ben. Quebec city viert dit jaar het 400 jarig bestaan dus dat is zeker een bezoekje waard. Waar een hostel al niet goed voor isBen trouwens erg benieuwd naar Nova Scotia en NewFoundland, ik hoorde dat de mensen daar erg relaxt zijn.
Enne, tevebe heeft facebook![]()
![]()
Ik doe er zelf niet zo heel veel mee, maar zoveel mensen vroegen of ik facebook had dat ik maar even een pagina aan heb gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |