Wheehehehe, hockey night in Canada. Ik heb echt geprobeerd om van hockey to houden, maar team sporten zijn nooit mijn ding geweest.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:54 schreef maartena het volgende:
Even omdat het kan.....Anaheim Ducks!
Ottawa Senators
Ik heb familie wonen in Canada, omdat de familie van mijn vrouw oorspronkelijk uit Canada komt. Zodoende kom ik zo eens in de twee jaar ofzo wel eens in Sarnia, London en Toronto, Ontario
Hoe ben je in Canada terecht gekomen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:02 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Wheehehehe, hockey night in Canada. Ik heb echt geprobeerd om van hockey to houden, maar team sporten zijn nooit mijn ding geweest.Ik woon zelf overigens in Quebec city. Das toch ander volluk he....
ps ik was onder mijn vrouw haar account ingelogd toen ik het topic opende.![]()
Ik denk dat je er gemakkelijker binnenkomt als Nederlander dan laten we zeggen als Pakistaan.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef Dragoljub het volgende:
Bestaat er nog een voorkeur voor welk volk ze liever in hun land hebben? Ik heb namelijk een dubbele nationaliteit, en vraag me af of het met de ene makkelijker zal gaan dan met de ander.
Begrijpbaar.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je er gemakkelijker binnenkomt als Nederlander dan laten we zeggen als Pakistaan.
Pcies..dat bedoel ikquote:Op maandag 11 juni 2007 05:19 schreef tevebe het volgende:
Nou je wilt niet weten hoeveel Pakistanen er hier rondlopen. Overal waar je kijkt zie je ze. Alleen aziaten zijn hier meer dan Pakistanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |