nee johquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:19 schreef Mardoek50 het volgende:
- Printscreens maken
- Opslaan in aparte map
- Importeren in Imageready
- Aanpassen en opslaan met "Optimaliseren voor web"
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:19 schreef Mardoek50 het volgende:
- Printscreens maken
- Opslaan in aparte map
- Importeren in Imageready
- Aanpassen en opslaan met "Optimaliseren voor web"
![]()
Da's meestal lastiger, hoewel het wel vergelijkbaar is. Het grootste verschil is dat je ieder frame apart moet bewerken. Daarna hetzelfde als in de post hierboven...quote:
Cool!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:28 schreef murp het volgende:
[..]
ik ben effe iets aan het maken zodat je het kan zien
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:40 schreef murp het volgende:
om het wachten te verlichten
http://www.youtube.com/watch?v=np-ESN7wuek
Goeie tipquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
- Download VirtualDub.
- Selecteer het stukje wat je als avatar wilt hebben
- Sla dat stukje op als AVI
- Download een AVI to GIF converter
- Converteer de AVI naar GIF en verwijder de overbodige (=dubbele) frames om de gif zo klein mogelijk te maken.
- Indien nodig kun je de GIF ook nog even bewerken in ImageReady
dat dus...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
- Download VirtualDub.
- Selecteer het stukje wat je als avatar wilt hebben
- Sla dat stukje op als AVI
- Download een AVI to GIF converter
- Converteer de AVI naar GIF en verwijder de overbodige (=dubbele) frames om de gif zo klein mogelijk te maken.
- Indien nodig kun je de GIF ook nog even bewerken in ImageReady
Oh, je gebruikt Paintshop Pro?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:45 schreef murp het volgende:
[..]
dat dus...
of gebruik een screen recorder, opslaan als, effe
open videosplitter
split de video van wat je wil hebben,
open Jasc animation shop
open de file: effe.avi
beetje bewerken croppen enzo en het is klaar
een screen recorder maakt gewoon een film van alles wat je doet op je pc....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:48 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Oh, je gebruikt Paintshop Pro?
Ik werk trouwens niet veel met video, wat is een screen recorder en videosplitter?
Coolquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:50 schreef murp het volgende:
[..]
een screen recorder maakt gewoon een film van alles wat je doet op je pc....
Heb je misschien ook voorbeelden van welke programma's je het beste daarvoor kunt gebruiken?quote:een video splitter is om het hele grote filmpje te verkleinen en er een stukje uit te halen die je wil gebruiken
nou, ik gebruik voor de screen recorder zealsoft screen recorder, en voor het gifje maken Jasc animation shopquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:53 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Cool [afbeelding]
[..]
Heb je misschien ook voorbeelden van welke programma's je het beste daarvoor kunt gebruiken?
Ok, thnx, ik ga die screen recorder eens proberen, volgens mij kun je daar leuke dingen mee doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:55 schreef murp het volgende:
[..]
nou, ik gebruik voor de screen recorder zealsoft screen recorder, en voor het gifje maken Jasc animation shop
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:56 schreef JortK het volgende:
Uiteraard ga ik dit ook ff proberen![]()
Is dit ook mogelijk met Youtube filmpjes of niet?
ja, dat kan inderdaad ookquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:58 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ok, thnx, ik ga die screen recorder eens proberen, volgens mij kun je daar leuke dingen mee doen.![]()
Maar voor het maken van gifjes gebruik ik toch liever ImageReady, ook omdat ik beter overweg kan met Photoshop dan met Paintshop Pro.![]()
Ja, je kunt Youtube filmpjes downloaden met behulp van deze site: http://vixy.net/quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:56 schreef JortK het volgende:
Uiteraard ga ik dit ook ff proberen![]()
Is dit ook mogelijk met Youtube filmpjes of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |