Ik vrees vraag 7quote:Op zondag 3 juni 2007 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
tong is ondanks zijn computerkennis geen meestergoogler.
Ik denk trouwens wel dat ik uit die fotovragen kom.
Slechte hint Robbiequote:Op zondag 3 juni 2007 12:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoef je geen FC Den Haag-fan voor te zijn hoor![]()
![]()
Nu al?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:17 schreef sjimz het volgende:
Ik heb de antwoorden ingestuurd!
Nog altijd minder werk dan het maken van deze quizquote:Op zondag 3 juni 2007 18:47 schreef Beschouw het volgende:
Al 3 inzendingen binnen en er zijn nog 26 dagen over! Dat belooft wat.![]()
Fijn dat er wat users zijn die reclame maken![]()
quote:
onder voorbehoud toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:40 schreef Beschouw het volgende:
Inzending van Bayswater compleet ontvangen nu. Stond nog 1 vraag open.
Drie maarquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:35 schreef Bayswater het volgende:
Hoeveel inzendingen al Beschouw?
Dit was wishfull thinkingquote:Op zondag 3 juni 2007 18:47 schreef Beschouw het volgende:
Al 3 inzendingen binnen en er zijn nog 26 dagen over! Dat belooft wat.![]()
Fijn dat er wat users zijn die reclame maken![]()
Ook van mij hoor, beschouwquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er komt er nog sowieso 1 bij, zal alleen vlak voor het einde zijn.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:08 schreef Dos37 het volgende:
Ik ga het niet meer redden
Ontvangen. Ook de post uit Liechtenstein.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En verzonden.
4, 7, 12 twijfel. Het antwoord op 8 heb ik echt lang moeten zoeken.
Hoeveel inzendingen zijn er tot nu toe? al zullen er ook niet veel meer bijkomenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ontvangen. Ook de post uit Liechtenstein.![]()
Zeven.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoeveel inzendingen zijn er tot nu toe? al zullen er ook niet veel meer bijkomen
Ok, hopen dan maarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zeven.
Hoop op meer. Laatste paar dagen voor sluiting komt er normaal nog wel wat.
Heel vriendelijk, maar vandaag is de laatste dag.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:03 schreef DeeBee het volgende:
Aargh, door m'n tentamens heb ik het veel te druk gehad, en morgen ook de hele dag werken...
Nou ja, zal zondag nog een poging doen tussen het studeren door.
Hij komt er aan, maar ik kan die vervelende mascotte maar niet vindenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:42 schreef Beschouw het volgende:
Nog een paar uur.
PM is gearriveerd. Leuk dat je alsnog meedoet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb zeven vragen nog niet. Ik ga die nog proberen te vinden anders stuur ik ze zo rond 23.15 wel in met wat vragen open.
EDIT: Ik denk niet dat ik die alsnog ga vinden. Die PL-trainer zal wel een o ja worden. Gezicht ken ik wel ergens van, maar ik kan die niet koppelen aan een club.
Dus PM komt er zo aan Beschouw
Kan nu nog welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:19 schreef existenz het volgende:
Ik ben het voor de 3e keer op rij vergeten, dus ik doe niet mee
Makkelijk.quote:
WK voor militairen vond ik erg onduidelijk. Trainerfoto was een pure gok, als het hem niet is lijken ze wel verdomd veel op elkaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mis het WK voor militairen, heb ik gegokt en die PSV mascotte. Verder nog een waar ik niet 100% zeker van ben. (trainerfoto)
Bestaat niet zei DatMeenJeNiet.quote:4.
Bij thuiswedstrijden van Stormvogels Telstar wordt een man van de match gekozen. Toeschouwers kunnen meestemmen. Zij moeten dan een SMS sturen met daarop het rugnummer van de speler van hun keuze. Naar welk nummer moet dit bericht verstuurd worden?
Jij ook al?quote:
Volgens mij wel hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 00:02 schreef Beschouw het volgende:
Met welk antwoord moet ik beginnen?
Eerste vragen leverden geen problemen op. De moeilijkheid begon bij vraag 4
[..]
Bestaat niet zei DatMeenJeNiet.
Da's hoogstwaarschijnlijk hetzelfde nummer als bij Willem II, maar dat nummer weet ik ook nietquote:Op zondag 1 juli 2007 00:02 schreef Beschouw het volgende:
Met welk antwoord moet ik beginnen?
Eerste vragen leverden geen problemen op. De moeilijkheid begon bij vraag 4
[..]
Bestaat niet zei DatMeenJeNiet.
Acht deelnemers.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:05 schreef Bayswater het volgende:
Hoeveel deelnemers totaal Beschouw? En natuurlijk kunnen we allemaal SMS'en bij Telstar.
Ehm, wie was datquote:Op zondag 1 juli 2007 00:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Acht deelnemers.
Verder met die coach. Die was van een Liverpoolsite gepulkt.
Nee. En Keegan was het ook niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ehm, wie was dat? Ik had Paul Fairclougn, maar die is volgens mij niet goed
.
Notabene op die zelfde site staat bij nieuws en sfeer verslagen wel het juiste antwoord.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Bij die mascotte kwam ik hier steeds uit: http://www.supver-psv.nl/(...)cotte/voorwaarden.pl
Maar dan staat er: '' Mascottes Seizoen(2006/2007): Er zijn nog geen wedstrijden geweest die al gespeeld zijn. ''
![]()
Tja, die fotovragen heb ik het nooit zo op. Vandaag dat ik die niet ingevuld heb.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:10 schreef Beschouw het volgende:
http://www.liverpoolfc.tv/team/past_players/managers/evans/
Teun de Smit dusquote:Op zondag 1 juli 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Notabene op die zelfde site staat bij nieuws en sfeer verslagen wel het juiste antwoord.
Strikvraag?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:11 schreef Beschouw het volgende:
WK militairen dan.
Er bestaat een damesteam en een heren.quote:
Dat dusquote:Op zondag 1 juli 2007 00:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Er bestaat een damesteam en een heren.
Reken je ''finale'' ook goed, als ze die gewonnen hadden zou ik namelijk wel wereldkampioen hebben gezegd.quote:
Reken ik goed. Ik doe niet zo moeilijk. Je had er toch geen mannen of vrouwen bij gezegd? Dus dan is het toch 1 of 2?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Reken je ''finale'' ook goed, als ze die gewonnen hadden zou ik namelijk wel wereldkampioen hebben gezegd.
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Reken ik goed. Ik doe niet zo moeilijk. Je had er toch geen mannen of vrouwen bij gezegd? Dus dan is het toch 1 of 2?
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat dat. Ik verzin niks zelf.
Antwoord was 6868
Doe dan maar mee aan aflevering 7. Start morgenavond of uiterlijk maandagavond.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:26 schreef existenz het volgende:
Fuck, had ik toch 1 vraag goed kunnen hebben. Da's al meer dan de vorige keer
Kop op. Eigenlijk ben je gedeeld derde.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte bayswater, ik hang weer onderin. As usual.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |