aw..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kreeg geen schakelbrommer van pa en ma, en dat krantenwijkje schoot niet op. Ik had alleen maar een Puch..![]()
]quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Blauwe plusje of rode minnetje naast username. Wij hebben dat uitgeschakeld.![]()
Groeten Broek !quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga nog maar een uurtje muziek luisteren, zometeen lekker met techniek bezig.![]()
Een goede dag gewenst alvast!![]()
Ik ga ook naar bed zo! Slaap lekker Broek!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga nog maar een uurtje muziek luisteren, zometeen lekker met techniek bezig.![]()
zometeen? techniek?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
Ja, maar je hebt het toch bewust uitgezet...dat is de optie tijdstip laatste bezoek ofzoiets..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
]
sjonge jonge, ik blijf hier maar leren hahahaa
Ja, ik hou ervan om onnozel te doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het toch bewust uitgezet...dat is de optie tijdstip laatste laatste bezoek ofzoiets..![]()
Hoe kan ik nou een hekel aan jou hebben...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, ik hou ervan om onnozel te doen![]()
hahaa lekker gerookt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou een hekel aan jou hebben...![]()
![]()
(heb ik niet dus hè...)
Dat geloof ik ja...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:02 schreef oranjekoek het volgende:
Mijn moeder zei altijd tegen mijn vriendjes; pas op, ze lijkt lief..![]()
nah das toch wel gek!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
Tvp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |