Hier hetzelfde. Ga zeker eerder naar huis vanmiddag. Mijn moeder komt vanavond aan voor een bezoek van 4 wekenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:13 schreef maartena het volgende:
Ik zit vandaag op mijn werk met een houten kopMisschien dat ik vanmiddag eerder naar huis ga, maar ik heb nog zoveel te doen
Ik heb in mijn hele leven nog geen cent uitkering gehad. Dus hou je conclusies lekker voor je, dank je wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je zit zeker nog steeds van het Nederlandse sociale vangnet te genieten hè...
Cool ik vind stempels mooi...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:39 schreef maartena het volgende:
[..]
![]()
Compier, maak je geen zorgen.... je immigratie is al goedgekeurd, in Newark kijken ze alleen nog maar even of alle papieren in orde zijn en krijg je een stempel in je paspoort.
Zie de PI het was sarcastisch/cynisch bedoeld...quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog geen cent uitkering gehad. Dus hou je conclusies lekker voor je, dank je wel.
Sorry, ben nog niet zo van de PI's.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zie de PI het was sarcastisch/cynisch bedoeld...
Het was niet de bedoeling om je te beledigen...![]()
Heb je nooit de neiging om je amerikaanse paspoort te gebruiken als je nederland binnenkomt, alleen maar voor het stempelquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:21 schreef maartena het volgende:
Ik krijg als ik tussen de VS en Nederland reis niet eens meer een stempel in mijn paspoort....
No worries.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sorry, ben nog niet zo van de PI's.
No biggie dan
Er zijn zat mensen hier op Fok die WEL zo lomp zijn..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
No worries.
Ik weet dat ik af en toe een beetje lomp ben, maar het zou wel extreem lomp zijn geweest als ik die opmerking serieus gemeend had.
Grappig is dat. De 1 gaat skieen nu en de ander genieten van de zon.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:01 schreef flipsen het volgende:
Vandaag zijn de skiliften open gegaan, morgen maar eens kijken
en weer een ander is blij dat er airco isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Grappig is dat. De 1 gaat skieen nu en de ander genieten van de zon.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga het moeilijk krijgen in het buitenland. Als je nagenoeg je hele leven naast een bakker woont in Nederland, dan smaakt het brood waar dan ook in de rest van de wereld toch veeeeeeeeel minder lekker. En ik zal de aardbeienkwarkgebakjes missen.
Maar die kun je ook zelf makenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:37 schreef Aanvoerder het volgende:
En ik zal de aardbeienkwarkgebakjes missen.
Ik denk niet dat dat de dingen zijn die je gaat missen, hoe gek dat ook klinkt. Ik ben altijd een melk-drinker geweest (liter per dag was geen uitzondering) en kaas at ik ook een heel stuk in de week. Hier in Indonesie geen kaas (is er wel, maar stervensduur) en melk beperkt maximaal 1 glas per dag, ook regelmatig niets. Ook duur en prima vervanging van andere producten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ga het moeilijk krijgen in het buitenland. Als je nagenoeg je hele leven naast een bakker woont in Nederland, dan smaakt het brood waar dan ook in de rest van de wereld toch veeeeeeeeel minder lekker. En ik zal de aardbeienkwarkgebakjes missen.
Ik was ook niet heel erg serieus. Ik pas me altijd aan aan de eetgewoontes in het buitenland. Melk en kaas in het buitenland ben ik ook erg sceptisch over.quote:Op zondag 17 juni 2007 07:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de dingen zijn die je gaat missen, hoe gek dat ook klinkt. Ik ben altijd een melk-drinker geweest (liter per dag was geen uitzondering) en kaas at ik ook een heel stuk in de week. Hier in Indonesie geen kaas (is er wel, maar stervensduur) en melk beperkt maximaal 1 glas per dag, ook regelmatig niets. Ook duur en prima vervanging van andere producten.
ik heb hier VERSE geitenmelkquote:Op zondag 17 juni 2007 07:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de dingen zijn die je gaat missen, hoe gek dat ook klinkt. Ik ben altijd een melk-drinker geweest (liter per dag was geen uitzondering) en kaas at ik ook een heel stuk in de week. Hier in Indonesie geen kaas (is er wel, maar stervensduur) en melk beperkt maximaal 1 glas per dag, ook regelmatig niets. Ook duur en prima vervanging van andere producten.
doe mij het strand maarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Grappig is dat. De 1 gaat skieen nu en de ander genieten van de zon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |