kikker, en daarna hamerende smileyquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:31 schreef Bora-Bora het volgende:
Nee niet eens! Eerder een bug in het bioritme.... [afbeelding]
Een soort andere tijdzone in het systeem dus...; als ik in de VS ben, heb ik geen probleem met een normaal ritme...![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:45 schreef maartena het volgende:
Waarom weten mensen nog steeds niet dat imageshack niet werkt op FOK!
Hm, die krijg ik over een paar dagen dan welquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef Shira het volgende:
Er schijnt een gigantische storm deze kant op te komen![]()
Verrekquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:01 schreef Shira het volgende:
Er schijnt een gigantische storm deze kant op te komen![]()
Het verrassende voor mij was dat die storm ook mijn kant op komtquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:42 schreef phileine het volgende:
dat was zo idioot toen afgelopen herfst er enorme storm was in Nederland. Zaten wij hier te puffen van te hitten in de tuin, en ondertussen verslagen lezen op fok van mensen in dat noodweer "oeps, daar gaat mijn dakraam". Heel surrealistisch.
*note to self.. ik moet er ook nog een maken.. deze is wel heel slechtquote:
Inderdaad, ik denk steeds "waarom zijn zijn posts allemaal zo treurig", onbewust koppel ik je avatar aan je postsquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:42 schreef compier het volgende:
[..]
*note to self.. ik moet er ook nog een maken.. deze is wel heel slecht
is goedquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk steeds "waarom zijn zijn posts allemaal zo treurig", onbewust koppel ik je avatar aan je posts
Zal ik iets voor je maken (mits niet bewegend)? Vind ik leuk.
Voorkeuren voor onderwerp? Je kunt ook een plaatje aandragen. En wil je je username erin?quote:
Geen voorkeuren, zolang het maar niet roze wordtquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voorkeuren voor onderwerp? Je kunt ook een plaatje aandragen. En wil je je username erin?
ja dat heb ik ook steeds. vind het wel altijd een geweldige smiley maar denk steeds bij compiers posts "agossie..."quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk steeds "waarom zijn zijn posts allemaal zo treurig", onbewust koppel ik je avatar aan je posts
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:04 schreef phileine het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook steeds. vind het wel altijd een geweldige smiley maar denk steeds bij compiers posts "agossie..."
Vrij simpelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |