Je zou eens in het DIG SC topic moeten kijken. Soms heb je daar (amper) 1 post per dagquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:16 schreef Gaoxing het volgende:
Erg slow ja. Hebben jullie hier nou een hele nacht over gedaan?
Als ik dan nog in Noord Florida woon, mag je gerust een pilsje komen drinken. We hebben een goede kroeg met een hoop bier van amerikaanse microbreweries.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:30 schreef DaMook het volgende:
Zodra ik naar amerika ga voor mijn reis (ergens in de komende 3 jaar denk ik) dan vraag ik alle adressen van de Amerikaanse fokkers wel om er een keer een pilsje te gaan drinken.
Dat ging snel! Goed zeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:47 schreef compier het volgende:
ik heb nu al een paar keer gehoord van meisjes/vrouwen dat ik een " very cute accent" heb
en...ik heb mijn social security nummer
![]()
geen foto's, ik heb wel al mensen een tour rond het huis / 9 acre tuin gegeven, maar dat was met de webcam, ik kan wel wat foto's maken ..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ging snel! Goed zeg.
Vertel es wat meer enzo, heb je al foto's van de omgeving?
quote:Where you got to pipe sunlight in
mijn vrienden, mn moeder, mijn zus (die mis ik NIETquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:06 schreef wonderer het volgende:
Cool. Klinkt wel alsof je van de natuur moet houden om daar te wonen.
Wat heb je nu allemaal achtergelaten in Nederland?
ik vond het helemaal niet moeilijk, vooral omdat ik er zo lang naartoe geleefd had :quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:24 schreef wonderer het volgende:
Vond je het moeilijk (afgezien van je zus dan. Mijn broertje mis ik ook niet)? Heb je contact via MSN enzo?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:59 schreef compier het volgende:
[..]
geen foto's, ik heb wel al mensen een tour rond het huis / 9 acre tuin gegeven, maar dat was met de webcam, ik kan wel wat foto's maken ..
dat is zo leuk hequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef Shira het volgende:
[..]
Wij van het weekend ook gedaan, laptop mee naar buiten, webcam aan, gericht op het zwembad, lekker aan het dobberen met een drankje en maar zwaaien naar mijn zusje aan in Nl waar het regent en stormt en weet ik veel wat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |