EuroDisney bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:50 schreef tim2308 het volgende:
Wie woont er nog meer in Frankijk? Ik woon in een klein dorpje 30 km ten oosten van Parijs en 2 km ten zuiden van een groot pretpark....
mens pleur toch opquote:Op zondag 3 juni 2007 11:56 schreef ShaoliN het volgende:
Mooi land, maar heb echt de schurft aan de bewoners.
Tuurlijk, in NL storten de balkons al in voordat ze verpauperen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:16 schreef Sjakie01 het volgende:
Frankrijk is echt het meest harde verpauperde land van heel Europa.
Dat is wat ik ook jaren heb geroepen tot ik er ging wonen. En weet je het valt allemaal best wel mee. Het hangt ook een groot deel af van hoe je jezelf opstelt.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:56 schreef ShaoliN het volgende:
Mooi land, maar heb echt de schurft aan de bewoners.
Ja, dat zeggen de buitenlanders veel, ik heb aleen in de 7 jaar dat ik in fr woon nog nooit frogs op het menu gezienquote:
origineel je nick namequote:Op maandag 4 juni 2007 21:40 schreef Septieme het volgende:
Ik woon in Paris, 7e, uitzicht op Eiffeltoren, vlakbij Champs Elysées...
zucht, geloof dat ik nooit meer weg wil!![]()
is ze topmodel ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:06 schreef dimage het volgende:
mijn dochter woont boven garage renault op de champswil je nog mooier wonen ?
Je dochter heeft een rijke Fransoos aan de haak geslagen dus?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:06 schreef dimage het volgende:
Boven de Mercedes showroom?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:06 schreef dimage het volgende:
Prachtige vrouwquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:44 schreef tim2308 het volgende:
Ooooo zo herkenbaar: http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=832267
Bienvenue op Fok!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:14 schreef planar het volgende:
Ik woon al weer 7 jaar in Frankrijk. Vlakbij een fikse deeltjes versneller.
Cette réaction est sans aucune valeur sans images!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:56 schreef Delicieux het volgende:
Wij hadden vroeger hier op kantoor een bloedmooie secretaresse, waar 's morgens vroeg de mannen in de rij stonden om haar 4 zoenen te mogen geven.Ze werkte er echt een stuk of 25 af op een ochtend.... En dat iedere dag weer
![]()
Helaas is ze de laan uitgestuurd.![]()
Delicieux is toch Anthony Zeus niet?...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:31 schreef tim2308 het volgende:
Cette réaction est sans aucune valeur sans images!![]()
Dol de Bretagnequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:52 schreef Risht het volgende:
Ik woon in Dol de Bretagne tussen Rennes en St Malo en ook niet ver van de mont st michel
Les Ormes, is idd een hele mooie camping, fiets er vaak even naar toe om naar het zwembad te gaan, super mooi zwembad(zwembaden nu er weer eentje bij is gebouwd) gewoon.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:33 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dol de Bretagne(Stonden we vroeger altijd op die grote kasteelcamping)
Heel Bretagne is super, zou eigenlijk het liefst in Lorient willen wonen: vlak aan zee en elk jaar het Festival Interceltique!![]()
Vanwaar? Te groot?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 03:44 schreef Xith het volgende:
Heb vorig jaar in lyon gewoond, en ga z.s.m. weer terug
Nee, nee, zit nu weer in NL om laatste semster van de studie af te maken, maar daarna ga ik gelijk weer proberen terug te komen naar Lyonquote:
Tof, ik wil ook die kant uit alhoewel dat studietechnisch wel wat lastig zal zijn. (Aerospace, dus alleen regio Torino/Toulouse)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:27 schreef Xith het volgende:
Nee, nee, zit nu weer in NL om laatste semster van de studie af te maken, maar daarna ga ik gelijk weer proberen terug te komen naar Lyon
Komt omdat je vast langs Lyon bent gegaan met de snelweg (dan zit je aan de kant van het industrie gebiedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tof, ik wil ook die kant uit alhoewel dat studietechnisch wel wat lastig zal zijn. (Aerospace, dus alleen regio Torino/Toulouse)
Is Lyon geen grote vervuilde stad? Zo leek het iig dat ene dagje dat ik er ben geweest.
Wow, en hoe ben je daar terecht gekomen? Lijkt me ook geweldig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:53 schreef travelwoman het volgende:
Woon inmiddels alweer 11 jaar in Parijs, de tijd sjeest voorbij...
Nou het zit zo, je bent jong en je wilt wat en sindsdien altijd blijven hangen.quote:Op zondag 2 september 2007 00:30 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Wow, en hoe ben je daar terecht gekomen? Lijkt me ook geweldig.
Ok! En hoe jong is jong als ik vragen mag? Waarom ben je dan ooit die kant op gegaan?quote:Op zondag 2 september 2007 09:10 schreef travelwoman het volgende:
[..]
Nou het zit zo, je bent jong en je wilt wat en sindsdien altijd blijven hangen.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:39 schreef Xith het volgende:
[..]
Komt omdat je vast langs Lyon bent gegaan met de snelweg (dan zit je aan de kant van het industrie gebied
Fotos
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi huis zeg.quote:Op zondag 23 september 2007 08:29 schreef dimage het volgende:
En zo woon ik. Zal aankomende week wat betere foto's maken. mijn camera is stuk en woensdag even nieuwe halen.
De voorkant van mijn huis.
[afbeelding]
De tuin.
[afbeelding]
De woonkamer.
[afbeelding]
ik heb het gezien, Frans-Neerlands hoopquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:41 schreef tim2308 het volgende:
LOL, er zit een (half)Nederlands meisje in StarAc - Claudia....
ja, maar eigenlijk alleen maar omdat m'n ouders er voor naar hier komenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:40 schreef Xith het volgende:
Iemand hier (prego ?) die dit jaar naar de Fetes des Lumieres in Lyon gaat? Ik kan er dit jaar neit zijn
![]()
Klopt ja, als je door de hoofdstraat gaat (naam vergeten, van bellecour naar opera gebouw) wordt je echt vast gedrukt, ben dus ook daardoor gegaan toen ik de bui al zag aankomen.. maar ben gewoon langs de Rhone gelopenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:32 schreef Prego het volgende:
[..]
ja, maar eigenlijk alleen maar omdat m'n ouders er voor naar hier komen
tis allemaal wel mooi enzo maar véééééél te druk.
Rue de la Républiquequote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:18 schreef Xith het volgende:
[..]
Klopt ja, als je door de hoofdstraat gaat (naam vergeten, van bellecour naar opera gebouw) wordt je echt vast gedrukt,
Grijns. Die was toch half-Engels??quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:41 schreef tim2308 het volgende:
LOL, er zit een (half)Nederlands meisje in StarAc - Claudia....
zit me eens niet bang te makenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:58 schreef Bora-Bora het volgende:
Hahaha, tja, chacun son tour hè!
Misschien haalt ze het hier wel tot president!
Is ze nou van Nederlandse (zoals Tim zei) of van Engelse origine??quote:Op zondag 24 februari 2008 16:16 schreef Prego het volgende:
Ik zie die Claudia van Starac nog regelmatig, ze komt in dezelfde kroeg als ik
beidequote:Op zondag 24 februari 2008 19:54 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Is ze nou van Nederlandse (zoals Tim zei) of van Engelse origine??
van wat ik heb begrepen niet neequote:
Wij gaan in elk geval veeel vaker uit (en consumeren dus ook duidelijk meer) sinds het rookverbod!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:26 schreef Prego het volgende:
gaan er trouwens al rokers minder uit vanwege het rookverbod?
gaan er niet-rokers meer uit vanwege het rookverbod?
wilde zee om te surfen? dan denk ik meteen aan Biarritz, maar of je daar goed kan uitgaan weet ik niet.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat raden jullie aan om naar op vakantie te gaan in frankrijk
als je dit wil:
Wilde zee
Uitgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |