Wanneer durf je dat te zeggen? Moet je weten hoeveel tanden ik in mijn mond heb? Niemand van FOK! weet dat nog.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:38 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ken je nietof je wel niet interessant bent, durf ik nog niet te zeggen
![]()
rekenwonder![]()
Selim, ga even naar buitenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:42 schreef zarGon het volgende:
Je bent rond deze tijd wel bijna een jaartje ouder.
wanneer? nou dat kan even durenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer durf je dat te zeggen? Moet je weten hoeveel tanden ik in mijn mond heb? Niemand van FOK! weet dat nog.
Ik laat niets uit over je leeftijd, voordat jij dat doet... Maar aangezien je in mei 2003 2x was, ben je nu iets ouder.
Enzo.1.
Laat je picca zienquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:44 schreef Emel het volgende:
[..]
wanneer? nou dat kan even duren![]()
mijn leeftijd en overige persoonlijke gegevens zijn geheim![]()
hoe raad je het?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog een late felicitatie... Nieuwe voordeur toch?
zijn maar 3 mensen op FOK! die weten hoe ik eruit ziequote:
Laten we er 22333434 van makenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:48 schreef Emel het volgende:
[..]
zijn maar 3 mensen op FOK! die weten hoe ik eruit zie![]()
wat een goed idee!!quote:
maar ik heb geen hoofddoekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hup posten!
Je mag wel je hoofddoekje ophouden als je wilt
Dit is dan een gedragswetenschapper jongens...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:52 schreef Emel het volgende:
maar maarrrrrrr..ik durf niet zonder hoofddoekjullie zijn wel jongens he
![]()
Ja en we hebben piemelsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:52 schreef Emel het volgende:
maar maarrrrrrr..ik durf niet zonder hoofddoekjullie zijn wel jongens he
![]()
ik ben preutsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is dan een gedragswetenschapper jongens...
Gedraag je eens.
quote:
to much infoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik haal hem meestal alleen door mijn gulp
ik ben een damequote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koylu kizi rolu oynama... Dorpsmeisje1.
Alles goedquote:
Met mij wel alhhamdoelilahquote:
emel,heb ik gezienquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alles goed...
We hadden net een dame midden ons, maar die is 'm gepeerd...
Haar laatste woorden waren dat ze een dame was en dat wij jongenswaren.
Wat heb ik gedaan wat je afkeurt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:12 schreef Double-Helix het volgende:
en zarGon je moet echt leren aardig te doen²
ik wil wel goede initial resources hebben, ik doeh et maar 1 keerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:10 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
emel,heb ik gezien![]()
en weet je zeker dat je wil rerollen roy?
bijvoorbeeld Yavuzquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Koylu kizi rolu oynama... Dorpsmeisje1.
Muntheequote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Selim, ga even naar buiten![]()
of drink wat muntthee
Vast niks goedsquote:
Nee dat ben ik als ik me als een homo gedraagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
YOussef kan zich tenminste als een heer gedragen, want hij is deels Fransoos
ik heb 28 procent belasting en mijn mensen verdienen 88 dollarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
$87.05 (A strong economy)
zoveel verdienen mijn mensen met 10% belasting
Homo's zijn Haram volgens het Heilige Boekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:22 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Nee dat ben ik als ik me als een homo gedraag²
Waar is sala,geef hem zijn zwaardquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Homo's zijn Haram volgens het Heilige Boek!
doe eens wat aid passen als ik goede initial resources heb morgen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik heb 28 procent belasting en mijn mensen verdienen 88 dollar![]()
ja ik ben een dictator![]()
nee sorry dat kan ik niet ik heb niet genoeg slots ik heb ze voor 11 juni nodig,maar als ik mijn 1.5 miljoen heb en heel sterk ben paas ik je wel watquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doe eens wat aid passen als ik goede initial resources heb morgen?
Emelquote:
hey stukquote:
hoe zit dat dan?, doen jullie aan tech trades naar 1 persoon?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee sorry dat kan ik niet ik heb niet genoeg slots ik heb ze voor 11 juni nodig,maar als ik mijn 1.5 miljoen heb en heel sterk ben paas ik je wel wat![]()
Ik heb door al die oorlogen 76 tech,daar ga ik 50 van verkopenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoe zit dat dan?, doen jullie aan tech trades naar 1 persoon?
jaquote:
met mij gaat prima, met jou?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:32 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik heb door al die oorlogen 76 tech,daar ga ik 50 van verkopen![]()
En emel alles goed?
als ik wat meer tijd heb zal je les doorgaan![]()
dat is aardigquote:
Ja met mij gaat het ook goedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:33 schreef Emel het volgende:
[..]
met mij gaat prima, met jou?
ja is goed..heeft geen haast ofzovoel je niet verplicht
![]()
nee hoorquote:
fijn om te horen!quote:
Emel is een grote meid...quote:
daaromquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Emel is een grote meid...
Kan wel tegen een stootje, en vooral van een kind als ik.
en eetze Deo.
Wat dan, haal je de deegroller erbij?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:38 schreef Emel het volgende:
[..]
daarom
als ik je echt vervelend vind, merk je het wel snel![]()
nope, dat past niet bij mequote:
wehehehquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:43 schreef Emel het volgende:
[..]
nope, dat past niet bij me
ik vertel je gewoon goed de waarheid![]()
Ik ben hardleers...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:43 schreef Emel het volgende:
[..]
nope, dat past niet bij me
ik vertel je gewoon goed de waarheid![]()
en ik kan een bitch zijnquote:
dan ben ik goed bezig hequote:
teefjes?quote:
Ik ben altijd aardig tegen ouderen en oude mensen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:57 schreef Emel het volgende:
[..]
teefjes?hehe
fijn dan! we zijn wel aardig voor elkaar
heel positief hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:58 schreef Double-Helix het volgende:
Goed om te zien hoe Turken onderling met elkaar omgaan
Afghanen doen het ook niet veel beterquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:58 schreef Double-Helix het volgende:
Goed om te zien hoe Turken onderling met elkaar omgaan
je bent goed opgevoedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig tegen ouderen en oude mensen.
herkenbaarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Afghanen doen het ook niet veel beter
Wij haten elkaar allemaal en zijn altijd jaloers als die ene kutafghaan meer heeft bereikt dan andere
quote:
nee dank u.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Anders mag jij me nog altijd wat bijbrengen, mevrouw gedragswetenschapper.
geen probleem a mourinoquote:
me too,eetse selimquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi.
Ik ga eten jongeren en dame, tot zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |