Helemaal mee eens,heb net op Jaap gestemd op tien site.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geeft niks.
Mij maakt het niet meer uit wie er wint.
Op dit moment ben ik meer voor Japio dan voor Huub.
En Lieke vind ik ook leuk.
Huub word steeds arroganter.
Haha ik ook al.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:07 schreef kybe het volgende:
[..]
Helemaal mee eens,heb net op Jaap gestemd op tien site.
Dat ga ik principieel niet meer cappen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Zonder ondergoed Scan, goed opletten svp.
Binnen negeerde ze hem al, en nu heeft ze met Eric gepraat, en komt Huub en dan doet ze opeens stoer nu Eric erbij is, want normaal heeft ze niet zo'n grote bek.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:09 schreef SIRA het volgende:
ik ben best pro-Huub, maar nu vind ik 'm echt wel heeel arrogant doen tegen Lieke
ze heeft gewoon een punt
af en toe zeikt ze wel heel erg, maar ik geef d'r nu even gelijk
geil tochquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit Amanda weer netjes met die jurk aan
Zo doet hij al vanaf dag 1 dat zij in de villa zit. Die jongen houdt alleen maar van zichzelf en heeft door die popoll zo ongeveer het idee dat hij God is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:09 schreef SIRA het volgende:
ik ben best pro-Huub, maar nu vind ik 'm echt wel heeel arrogant doen tegen Lieke
ze heeft gewoon een punt
komt me dit even bekend voorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:09 schreef SIRA het volgende:
ze heeft gewoon een punt
Welterusten Ruudquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet ff plat om morgen de economie weer te versterken.
Do Jutra.
![]()
![]()
Dat is gewoon triest.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:11 schreef SIRA het volgende:
ik kan me voorstellen dat Lieke nu "meer durft" nu Eric erbij zit, kan hij haar af en toe even bijstaan
Huub is verbaal natuurlijk best sterk
Kijk je wel vaker? Lieke heeft juist ALTIJD haar woordje klaar en zegt echt wel als iets haar niet aan staat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Binnen negeerde ze hem al, en nu heeft ze met Eric gepraat, en komt Huub en dan doet ze opeens stoer nu Eric erbij is, want normaal heeft ze niet zo'n grote bek.
hier hetzelfde hoor...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef Soury het volgende:
Ik heb van die moodswings wat DGK betreft. Heb je iemand die je niet zo leuk vind en dan draai je compleet om. Ik had dat me Amanda (de bier en tieten avond) had toen eindelijk een soort vn respect. Das weer weg als sneeuw voor de zon. En gister had ik dat met Lieke. En nou ja ...ze mag oprukken
![]()
Zelfde hier. Alleen over Brian de achterbakse giechelaar denk ik altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef Soury het volgende:
Ik heb van die moodswings wat DGK betreft. Heb je iemand die je niet zo leuk vind en dan draai je compleet om. Ik had dat me Amanda (de bier en tieten avond) had toen eindelijk een soort vn respect. Das weer weg als sneeuw voor de zon. En gister had ik dat met Lieke. En nou ja ...ze mag oprukken
![]()
Net zo geil als in je gezicht gespuugd worden of een glas lekkere rode wijn over je heen gemikt krijgen. Een beetje duwen en bewekstelligen.... gewoon... opwindend!quote:
Ik weet het ook niet meerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha ik ook al.
alleen Japio kakt ook weer in.
Wie blijft er dan over.
Exact. En Huub's opmerkingen gaan echt nergens over.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:13 schreef SIRA het volgende:
ik vond juist dat Huub haar niet uit laat praten.. ach ja
Ja, hij onderbreekt haar omdat zij hem niet uit laat praten. En dan roepen tegen hem "Je laat me niet uitpraten"quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:13 schreef SIRA het volgende:
ik vond juist dat Huub haar niet uit laat praten.. ach ja
Nee sorry dit is mijn eerste keer dat ik kijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk je wel vaker? Lieke heeft juist ALTIJD haar woordje klaar en zegt echt wel als iets haar niet aan staat.
Voor iemand die zo prat gaat op zijn eerlijkheid ,kan hij heeeeel goed liegen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Dit is toch echt te walgelijk om aan te horen. Huub's reacties slaan echt helemaal nergens op.
Tijd om de streams weer uit te zetten. Dit keer toch een kwartiertje vol gehouden.
Lieke heeft echt Eric niet nodig hoor. Ze heeft al zo vaak een gesprek als deze gehad met Huub, ook als Eric er niet bij zat. Dus iedereen die zegt dat Lieke nu pas durft nu Eric erbij zit, kijkt waarschijnlijk nu voor het eerst ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:11 schreef SIRA het volgende:
ik kan me voorstellen dat Lieke nu "meer durft" nu Eric erbij zit, kan hij haar af en toe even bijstaan
Huub is verbaal natuurlijk best sterk
Zó typisch Huub. Hij zoekt gewoon iedere keer weer de grens op, om het daarna weer goed te maken... waar hij dan weer heel trots op is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
Lieke heeft echt gelijk.
Huub wilde Lieke gewoon fokken.
En nu komt hij met mooie praatjes.
Lieke heeft heel Ban gisteren over de kling gejaagd, en die dwergmarmot moet snel inbinden anders brandt Lieke hem ook moeiteloos af.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke heeft echt Eric niet nodig hoor. Ze heeft al zo vaak een gesprek als deze gehad met Huub, ook als Eric er niet bij zat. Dus iedereen die zegt dat Lieke nu pas durft nu Eric erbij zit, kijkt waarschijnlijk nu voor het eerst ofzo.
Nee hoor maar het is zooooo vermoeiend. Als vrouw zijnde had ik hem allang in mijn kussensloop gepropt. (en dan in de droger)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke heeft echt Eric niet nodig hoor. Ze heeft al zo vaak een gesprek als deze gehad met Huub, ook als Eric er niet bij zat. Dus iedereen die zegt dat Lieke nu pas durft nu Eric erbij zit, kijkt waarschijnlijk nu voor het eerst ofzo.
Jammer genoeg is Lieke zo gek op hem.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zó typisch Huub. Hij zoekt gewoon iedere keer weer de grens op, om het daarna weer goed te maken... waar hij dan weer heel trots op is.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor maar het is zooooo vermoeiend. Als vrouw zijnde had ik hem allang in mijn kussensloop gepropt. (en dan in de droger)
dat zat ik ook al te denkenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
Dat Eric daarbij blijft zitten...
Lieke is echt wel gek op hem, maar ze weet ook donders goed dat ze er meteen uitligt als ze té erge ruzie met Huub maakt als hij weer eens veel te ver gaat. Behalve een relatie zit ze ook nog in een spel, waar ze haar vriendje hard bij nodig heeft. Dat is haar nadeel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Lieke zo gek op hem.
En mag hij vannacht weer wippen.
Heeft Huubje toch weer zijn zin.
Wat zijn verliefde vrouwen toch makkelijk te paaien.
Ballenbakje is wanhopig, weinig post, dalende in de polls etc.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef SIRA het volgende:
ik zeg niet dat ze pas durft als Eric erbij zit.. of dat ze hem nodig heeft,
ze is ook niet op d'r mondje gevallen, maar Eric d'r bij is toch even extra support voor d'r...
ik heb de afgelopen avonden ook met verbijstering zitten kijken naar ze.. dat gaat maar door met dat gekibbel/geschreeuw .. het houdt niet echt op..
Hij wilde het één keer voor Lieke opnemen, maar werd meteen afgekapt door Huub. Ongelooflijk dat ook Eric dat allemaal laat gebeuren. Ze denken beide dat ze Huub nodig hebben, maar samen kunnen ze ook best ver komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
Dat Eric daarbij blijft zitten...
Daarom kappen met die stemmingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieke is echt wel gek op hem, maar ze weet ook donders goed dat ze er meteen uitligt als ze té erge ruzie met Huub maakt als hij weer eens veel te ver gaat. Behalve een relatie zit ze ook nog in een spel, waar ze haar vriendje hard bij nodig heeft. Dat is haar nadeel.
Nou, op de laatste popoll was hij weer gestegen naar 45%, dus daarvan is wat hem betreft nog geen sprake.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Ballenbakje is wanhopig, weinig post, dalende in de polls etc.
Maar Lieke en Eric liggen elkaar niet echt, dus dat laatste is de vraag. Ze worden door Huub naar elkaar toegedreven, veel meer is er niet tussen die twee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij wilde het één keer voor Lieke opnemen, maar werd meteen afgekapt door Huub. Ongelooflijk dat ook Eric dat allemaal laat gebeuren. Ze denken beide dat ze Huub nodig hebben, maar samen kunnen ze ook best ver komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |