Ja ik was er ook in Oktober vorig jaar! En ik kan het een klein beetje, het is zeker veel beter te doen dan Fins. Ik was naar Gothenburg geweest en Volgend jaar ga ik naar Stockholm op vakantiequote:Op woensdag 6 juni 2007 08:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik spreek een klein beetje Fins. Het is echt een klotetaal (lijkt wel Chinees), allemaal verschillende uiteinden aan woorden (zal wel een soort naamval wezen oid). Ik was afgelopen weekend in Stockholm, Zweden en het Zweeds dat is veel beter te doen.
Nah de eerste was wel uitzonderlijk druk. Het is de belangrijkste tourist trap van Tokyo (het Senso-ji tempelcomplex) tijdens de 'Golden Week', de lente week als heel Japan vrij heeft. Maar de tweede, Shibuya, is min of meer de Times Square van Tokyo, een kruispunt waar dagelijks ongeveer anderhalf miljoen mensen oversteken. Dus dat is altijd drukquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:46 schreef phileine het volgende:
Is die drukte normaal daar? Of is er iets speciaals aan de gang?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:03 schreef SeLang het volgende:
Taipei vandaag
Het leven hier is enorm zwaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jeususss... En ik vond Madrid al druk....quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Nah de eerste was wel uitzonderlijk druk. Het is de belangrijkste tourist trap van Tokyo (het Senso-ji tempelcomplex) tijdens de 'Golden Week', de lente week als heel Japan vrij heeft. Maar de tweede, Shibuya, is min of meer de Times Square van Tokyo, een kruispunt waar dagelijks ongeveer anderhalf miljoen mensen oversteken. Dus dat is altijd druk.
En Tokyo heeft dacht ik 12 of 13 miljoen inwoners, maar is samen gegroeid met de eennagrootste stad van Japan en zo nog wat steden. Het totale gebied heeft 35 miljoen inwoners, en is daarmee het grootste stedelijke gebied ter wereld.
Lekker, heb je d'r geen geregeldquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:03 schreef SeLang het volgende:
Taipei vandaag
Het leven hier is enorm zwaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er bekend uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:49 schreef Shivo het volgende:
Potverdomme, als ik al die prachtige foto's van Azie zie dan wil ik ook daar werken. Jammer dat het nog niet echt mogelijk is om daar goed kankeronderzoek te doen. Dan maar wat foto's van de White Mountains in New Hampshire om tegenwicht te bieden - hoewel ik er niet eens woonVorig jaar een hiking trip gemaakt daar, waarschijnlijk ga ik dit weekend met vrienden klimmen in hetzelfde gebied.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar stond ik ook van te kijken, er zijn er nogal wat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat een internationaal zooitjeVeel meer fokkers in het buitenland dan ik dacht!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:07 schreef SeLang het volgende:
We zouden alleen de Belgen moeten diskwalificeren van dit lijstje, want die horen gewoon bij Groot-Nederland. Belgen zijn imo gewoon dezelfde catagorie als Limburgers en Friezen.
We zouden alleen de Belgen moeten diskwalificeren van dit lijstje, want die horen gewoon bij Groot-Nederland. Belgen zijn imo gewoon dezelfde catagorie als Limburgers en Friezen.
dat is in rotterdam ook, dus niet zeurenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet in Brussel geweest. Het lijkt wel alsof je in Marokko zit!
![]()
Ik dat geval meld ik me ook, dan woon ik in Klein-Turkijequote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:42 schreef compier het volgende:
[..]
dat is in rotterdam ook, dus niet zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |