ik heb ´m ook in de OP ge-embed if you don't mind.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:46 schreef troma78 het volgende:
Ik woon al ruim 3 jaar in Ierland en heb hier een gezinnetje gesticht
Shannon is niet bijzonder genoeg voor foto's
Ik zet hem trouwens hier ook maar: http://www.frappr.com/fokbuitenland
Ik heb een foto van jouw huis volgens mij in m'n fotoalbum in NLquote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:19 schreef dimage het volgende:
eeh ik woon deels in nl. en deels in frankrijk mag dat ook ? zo ja . in frankrijk woon ik dus in antibes. op de heuvelrug en in dit huis. NU NIET ALLEMAAL LANGSKOMEN JA.
[afbeelding]
[afbeelding]
en waarom nu weer weg ? Biot is hemels. Weinig overlast al moet ik nu wel erkennen dat er volgens mij nu meer russen hier wonen dan in rusland.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:44 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jouw huis volgens mij in m'n fotoalbum in NL
Heb 1 jaar in Biot gewoond 15 minuten vanaf de Jachthaven in Antibes. Denk altijd met een wee gevoel terug aan die periode. Erg mooie omgeving. Ging als kind altijd rondhangen bij die jachten. Daar ontstond mijn liefde ook voor schepen. Had het geluk dat ik daar mensen kende. Heb zelf ook een jacht gehad maar dat verhaal bespaar ik je want dat ding was zo verrot dat hij nooit meer gevaren heeft(trauma)
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:54 schreef dimage het volgende:
[..]
en waarom nu weer weg ? Biot is hemels. Weinig overlast al moet ik nu wel erkennen dat er volgens mij nu meer russen hier wonen dan in rusland.
Waar woon jij in Londen?Wij hebben in Islington gewoondquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:49 schreef Individual het volgende:
Alweer bijna 7 jaar in London, UK. Ik hoef neem ik aan geen plaatjes te posten om te laten zien hoe het eruit ziet.![]()
Woon in Blackheath (Greenwich borough); a gem in SE.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:17 schreef Suerte het volgende:
Waar woon jij in Londen?Wij hebben in Islington gewoond![]()
Woehoe ElizabethR, een uitdaging!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:46 schreef troma78 het volgende:Shannon is niet bijzonder genoeg voor foto's
We zijn daar weleens geweest.Is prachtig daarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:32 schreef Individual het volgende:
[..]
Woon in Blackheath (Greenwich borough); a gem in SE.![]()
[afbeelding]
Moet ze nog wel een stukje reizenquote:
Ik ben ook wel eens iets buiten downtown, waar het goed te doen is, terechtgekomen. Dan moet je toch wel even oppassen...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ben wel eens verdwaald in Detroit toen ik een snelwegafslag miste na een omleiding.... en toen kwam ik in een wijk terecht met alleen maar zwarten, en waar een stel gangstah's op de hoek van de straat echt zaten te kijken naar die mooie spiksplinternieuwe huurauto waar we in reden..... stoppen bij het STOP bord deden we niet, rechts, meteen weer rechts bij het volgende kruispunt en weg uit die wijk!
Een plaag wil ik niet zeggen maar als ze onder je schuurtje gaan leven dan moeten ze weg.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:47 schreef LintuxCx het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een geweldige foto. Dat beestje zit er ook in zo-van "Ja verdomme, ik weet ook niet hoe ik hier nou terecht kom, sta daar niet zo te lachen EN HAAL ME ERUIT JA!?!!!??". Maar zijn wasbeertjes daar een plaag ofzo dan?
quote:
kom je bij mij wonen ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:33 schreef moemoe het volgende:
Wat een leuk idee! Ik zou ook graag willen emigreren, maar woon nu nog in Nederland.
Even offtopic: Quintony..welke Uni precies in Springfield? Missouri State? En je hebt daar CIS gestudeerd?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef Quintony het volgende:
[..]
Uitwisselings Programma tussen mijn hogeschool en een universiteit in de Springfield, MO. En daar toen een meisje leren kennenNu is ze mijn vrouw
En MO is meer een middenmoot dan een arme staat. Enne in Springfield, een studentenstad met meer dan 60.000 studenten kun je een 'duplex' huren van 100-120m2 voor 400-500$![]()
werk in overvloed hier , prachtig weer en heerlijk etenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:16 schreef Buschetta het volgende:
[..]Ik hoop er zeker terug te komen ooit....
Ik pendel nu tussen Tsjechie en Italie. Maar ik weet zeker dat als de kans zich voordoet dat ik meteen weer terug ga om er te wonen. Ik woonde er als kind sindsdien op meerdere plekken in de wereld gewoond. Ik ga jaarlijks met de trein vanaf Milaan naar Nice. De mooiste trein route in Europa. lekker uit het raam kijken naar de baaien. Erg mooi.
(zoekt een manier om m'n vriendin te overtuigen om er te gaan wonen)
Zal wel een Milanese pizza zijn, dit is er duidelijk niet 1 uit de geboortestad van de pizza, zo'n bodem kan daar echt nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |