quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:48 schreef static het volgende:
Er zijn talloze topics over wonen/werken in het buitenland, kijk bijvoorbeeld eens in WGR of GC waar tig topics over bijvoorbeeld Nigeria staan.
En Frankrijk dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:02 schreef Danny het volgende:
We komen ze steeds vaker tegen; Nederlandse FOK!kers die in het buitenland wonen. Geëmigreerd naar Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Thailand, Indonesië, Guam, Japan, Amerika, Spanje, Italië etc.
hier is de mogelijkheid om veel dieper op dingen in te gaan, maar ook om meer van jezelf, je omgeving, je woonplaats etc te laten zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:49 schreef tim2308 het volgende:
We hadden toch al een FOKkers in het buitenland topic??? Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen (deel 21) Maar wel cool!
Precies, zoals ik al zei, mijn belevenissen in Nigeria staan in GC, in tig topics welke zeer goed liepen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:03 schreef Danny het volgende:
[..]
hier is de mogelijkheid om veel dieper op dingen in te gaan, maar ook om meer van jezelf, je omgeving, je woonplaats etc te laten zien.
wellicht kan je ze laten verplaatsen naar dit topic. Altijd interesant om ook Africa erbij te hebben.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:08 schreef static het volgende:
[..]
Precies, zoals ik al zei, mijn belevenissen in Nigeria staan in GC, in tig topics welke zeer goed liepen.
Yupquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:04 schreef wonderer het volgende:
Wat leuk!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:16 schreef maartena het volgende:
Leuk forum! Zou ik wel willen modereren als er behoefte aan is.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:07 schreef Danny het volgende:
Ben je een emigrant en heb je zin en tijd om dit forum een beetje bij te houden (de baggeraars buiten houden dus) ?
Ben je regelmatig online en op FOK! te vinden ?
Ben je behulpzaam, geduldig en enthousiast ?
Stuur dan een pm een korte motivatie en info over jezelf en misschien ben jij de nieuwe mod van 'kaaskoppen in het buitenland'. Een salaris hebben we niet, maar we hebben wel veel lol
sorry dat 't even heeft geduurdquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:26 schreef Vampier het volgende:
officieel verzoek voor een expat forum
Zal eens tijd worden.... slome slakken
Als ik ze kan vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:11 schreef Buschetta het volgende:
[..]
wellicht kan je ze laten verplaatsen naar dit topic. Altijd interesant om ook Africa erbij te hebben.
op tijd voor wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:35 schreef phileine het volgende:
He, leuk en precies op tijd!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:23 schreef JapyDooge het volgende:
Overigens dacht ik meteen aan jou toen ik dit las
Of de indahnesia.com topics, die waren ook wel leuk..... over hoe zijn doos met spullen de wereld rondging enzoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:08 schreef static het volgende:
Precies, zoals ik al zei, mijn belevenissen in Nigeria staan in GC, in tig topics welke zeer goed liepen.
da's toch al een jaar geleden ofzo?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:41 schreef phileine het volgende:
op tijd voor dat ik net geëmigreerd ben
Ik ben het trouwens even kwijt, zit jij nu in Egypte, ben je alweer terug, of moet je er nog heen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:33 schreef static het volgende:
[..]
Als ik ze kan vinden.
Ze staan tjokvol met foto's en belevenissen in dat toch gevaarlijke land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |