Oudquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:03 schreef Renesite het volgende:
http://news.sky.com/skyne(...)0000-1267874,00.html

En bovenalquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Klingon het volgende:
Balkenende, Plasterk, Klink
De politiek wordt gebashed en terecht.

Serieus? Mij dus echt niet. Misschien ben ik gewoon te ongevoelig voor al die zielige verhalenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:03 schreef Stali het volgende:
Zoals ik al in het topic van Xebrozius zei... Blijkbaar is dit dus nodig om mij over te halen om donor te worden. Simpelweg omdat ik er in het dagelijks leven niet mee geconfronteerd word en daarin ben ik niet de enige.

Ik vind 11.000 doden ook wel vrij ernstig eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Serieus? Mij dus echt niet. Misschien ben ik gewoon te ongevoelig voor al die zielige verhalen... Mijn keuze zou ik in ieder geval nooit laten afhangen van deze show. Het is net zoals dat die grote inzamelingsshows me niets doen. Behalve dan bij de tsunami, daar gaf ik dan wel geld, maar dat was pas echt heel erg.

quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:03 schreef snellejelle het volgende:
Het was nog leuker geweest als de nierpatienten niet in 't complot zaten

Ned3quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Piovan het volgende:
Welke zender kijken jullie nu?

Ik heb geen skyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Piovan het volgende:

BBC 1: Engeland-Braziliëquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Piovan het volgende:

Tsja is het ook natuurlijk voor hun dan, maar 11.000 doden zijn er ook op zijn minst door kanker. Misschien een idee voor Talpa ofzo om de grote Kankershow maar te organiseren en dat iedereen dan doneert aan de Kankerstichting voor onderzoek enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vind 11.000 doden ook wel vrij ernstig eigenlijk.
En donor zijn vergelijken met geld geven vind ik vrij krom eerlijk gezegd.

Ik heb ook geen skyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |