Nouja walgelijk ... iedereen z'n mening, maar walgelijk is overdreven aangezien je ook aan de zelfbeschikking komt. Je lichaam is van jouzelf, niet van de staat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is de meest walgelijke regeringsbeslissing 2 jaar geleden gevallen: toen is er tegen gehouden dat het 'ja, tenzij' principe is ingevoerd.
In een hotel kamer dit bekijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:23 schreef amaranta het volgende:
Wat doet die kerel van CNN in Amsterdam?
Nee helemaal niet, zeker de laatste tijd wordt veel aandacht besteed aan de dood en uitvaarten etc. Het 'Ja tenzij'-principe vind ik ook verkeerd, aangezien naar mijn mening iedereen lichaam over eigen baas moet zijn en dat moet dan niet door de overheid bepaald worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens mij is de meest walgelijke regeringsbeslissing 2 jaar geleden gevallen: toen is er tegen gehouden dat het 'ja, tenzij' principe is ingevoerd.
Dat iedere Nederlander automatisch donor is, behalve als hij/ zij er bezwaar tegen maakt.
Zoiets is echt beter, de meeste mensen zijn nu eenmaal onverschillig, of vinden het eng om over hun eigen stervelijkheid na te denken.
Wacht maar tot je zelf een orgaan nodig hebt, is de enige reaktie die ik hierop kan bedenken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:22 schreef knnth het volgende:
[..]
Nouja walgelijk ... iedereen z'n mening, maar walgelijk is overdreven aangezien je ook aan de zelfbeschikking komt. Je lichaam is van jouzelf, niet van de staat.
Ehm, waar zeg ik dat ik mensen zoals jou sneu vindtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik inderdaad maar een sneu persoon die wel vatbaar is voor verdrietige verhalen van andere mensen en me aan de hand van een programma als deze me ga aanmelden als donor. Simpelweg omdat ik in het dagelijks leven nooit geconfronteerd word met dit soort ziekten. Het leeft bij mij niet.
He, maar goed dat jij dit soort programma's niet nodig hebt om donor te zijn..
Iedereen wist het ineens al van te vorenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:26 schreef MilaNL het volgende:
Die gast op nova zegt dat ie het al gedacht had!
ja hoor...
achteraf wist iedereen het voorafquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:26 schreef MilaNL het volgende:
Die gast op nova zegt dat ie het al gedacht had!
ja hoor...
Ja HAHAHAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |