quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef Croupouque het volgende:
Tus-sen de re-gels door le-zen! Het laat alleen maar zien hoe ernstig het tekort is en hoe triviaal de selectie.
Uiterlijk vertoon zegt niks.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef havefun84 het volgende:
Die vrouw die die nier weg gaat geven heeft toch nog maar een half jaar te leven?
Ze ziet er anders wel erg gezond uit.
Enter moet met me verkeren. Ik dacht dat jij bier drinken was in utreg Enter moet met me verkeren. Ik dacht dat jij bier drinken was in utreg Enter moet met me verkeren. Ik dacht dat jij bier drinken was in utreg Enter moet met me verkeren. Ik dacht dat jij bier drinken was in utreg Enter moet met me verkeren. Ik dacht dat jij bier drinken was in utreg Enter moet met me verkeren. Ik dacht dat jij bier drinken was in utreg Enter moet met me verkeren. Ik dacht dat jij bier drinken was in utreg Enter moet met me verkeren. Ik dacht dat jij bier drinken was in utreg Enter moet met me verkeren. Ik dacht dat jij bier drinken was in utreg Enter moet met me verkeren. Ik dacht dat jij bier drinken was in utreg Enter moet met me verkeren. Ik dacht dat jij bier drinken was in utreg Enter moet met me verkeren. Ik dacht dat jij bier drinken was in utregquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef enter het volgende:
Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.Wat een zwaartyfus prog. als ze niet alledrie een donor krijgen.
ze heeft een hersentumor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef havefun84 het volgende:
Die vrouw die die nier weg gaat geven heeft toch nog maar een half jaar te leven?
Tsja, ziekte zit vaak aan de binnenkant hèquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef havefun84 het volgende:
Esther-Claire gaat dood over een tijdje, omdat ze niet is gekozen door Lisa.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb ook zo'n groen/geel vermoeden nu dat het allemaal een geintje is. Dit kan niet echt zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |