Kan niet meerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
SMS Vincent naar 2585
Ik stem op de SP omdat ik Jan zo leuk vind!?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef Renesite het volgende:
Ik word fucking gefrustreerd van die Charlotte over haar drinken vloeistof ik kan maar drinken, vloeistof, enne, drinken.
We spreken jou wel eens als je je hele leven lang aan een dialyseapparaat hangt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef Renesite het volgende:
Ik word fucking gefrustreerd van die Charlotte over haar drinken vloeistof ik kan maar drinken, vloeistof, enne, drinken.
Dat dus...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik stem op de SP omdat ik Jan zo leuk vind!?![]()
Ja, sorry hoor, maar ik vind die andere 2 veel sympathieker...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
We spreken jou wel eens als je je hele leven lang aan een dialyseapparaat hangt.
Kijken of jij ook dan zo'n leuke persoonlijkheid bent.
Het is geen BB die het geld in eigen zak steekt, het gaat gelukkig naar het goede doelquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef AstroStart het volgende:
OMG! Pff, dat alcoholische paard wint straks ook nog!
WTF!
Iedereen denkt dat het nep is. Als het toch echt blijkt te zijn, wordt het ineens rellen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Jezus, die mensen hier in dit topic. Alsof het godverdomme Idols is...
Donneer jezelf?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Journalisten uit 85 landen zijn ook in de studio!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat hij zegt. Kijken of je nog zo praat als je op een zomerdag maar 2 of 3 glazen water mag drinkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
We spreken jou wel eens als je je hele leven lang aan een dialyseapparaat hangt.
Kijken of jij ook dan zo'n leuke persoonlijkheid bent.
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
wanneer je toch moet kiezen tussen deze 3...
Inderdaad, nog steeds allesbehalve verwerpelijk verder.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:37 schreef scarefreak het volgende:
Jezus, toch is het een prachtig programma als je het zo ziet, alleen is het spelelement jammer...
Maar het heeft wel een grote impact gemaakt bij mensen denk ik..
Zeggen die mensen dat?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:38 schreef spacemangraig het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat er zoveel mensen zijn die dit volslagen normaal vinden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |