Ik zat al helemaal zo van: oh nee, straks krijgen we dat hele eerste blok opnieuwquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:08 schreef Frey het volgende:
Iemand trouwens ook opgevallen dat ze in de reclame weer de terugblik lieten zien![]()
Sambo Bing heeft Sjors een mep verkocht die ze zelf uitlokte omdat ze hem provoceerde, Bing lebberde een toevallige voorbijgangster, Sjors vond het okee. (wat een KUTRELATIE is dat zeg, de autistische neger en de reli-bimbo die below the bible belt wel alles mag).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:50 schreef Cerubo het volgende:
Ik ben een weekje weggeweest, kan iemand me vertellen wat er sinds maandag is gebeurd?
Hee, heel erg bedanktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:57 schreef Perico het volgende:
[..]
Sambo Bing heeft Sjors een mep verkocht die ze zelf uitlokte omdat ze hem provoceerde, Bing lebberde een toevallige voorbijgangster, Sjors vond het okee. (wat een KUTRELATIE is dat zeg, de autistische neger en de reli-bimbo die below the bible belt wel alles mag).
Verder was er een catfight tussen Nina en Florien, zag je deel 298 uit de TERGEND ergerlijke "nu is het genoeg, we gaan naar de politie - NEE doet dat nou niet!" verhaallijn. Robert wil Janine pakken maar zij houdt de boot nog af en Jef wou de slapende Barbara zoenen, terwijl Dian naakt boven op Ludo ligt gisteren.
Het was weer een fijne boel in Meerdijk, waar zowaar eens een keer iets concreets voorbij kwam als "Nee het is nu half 12, ik moet nu naar bed, morgen vroeg op". Normaal wordt zoiets altijd vermeden
Ja ach Dennis was ontvoerd door Jack, maar is weer thuis, en gelooft Jack niet die zijn bewaker zogenaamd neersloeg om hem te bevrijden. Verder is Dorothea ontzettend jaloers op Jef en Barbara en is Fos geschorst op school vanwege de examenfraude maar begint ook hier weer de riedel van voor af aan: we houden het koest, en verzinnen wel weer een smoes.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef Cerubo het volgende:
Hee, heel erg bedankt. Heb dus een hoop gemist
.
Als Chris Jolles in terugblikken weer kan dan vind ik ook dat ze wat terugblikken mogen laten zien van die goeie ouwe tijd van Ludo en Dian destijdquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:25 schreef Frey het volgende:
Die oude beelden ook weer![]()
Sylvia en Kim![]()
Chris Jolles als Dian![]()
Casper de zwerver zag je ook even![]()
Volgens mij niets, ze is kennelijk echt verliefd op hem gewordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:51 schreef MIster911 het volgende:
Ik vraag me af wat Dian met Ludo van plan is. Dont mess with Ludo Sanders.
En toch vertrouw ik d'r niet, met Dian weet je maar nooit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij niets, ze is kennelijk echt verliefd op hem geworden![]()
Volgens mij kunnen we er op wachten totdat Ludo de fout weer ingaat....hehehe, lekker gemeen, ik vind m nu soms wel erg soft hoor!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef GSMboy het volgende:
Ludo's geweten (amy ?) schijnt weer in beeld te komen...
Maar waar zal Ludo nu weer bijna de fout mee in gaan dan?
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef heaven7 het volgende:
Soort liefdesverklaring aan Janine die hij per ongeluk aan Jack heeft gestuurd
willen ze daar een verhaal van maken ofzoquote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef heaven7 het volgende:
Soort liefdesverklaring aan Janine die hij per ongeluk aan Jack heeft gestuurd
Wat danquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:42 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wat danDat is toch echt wat er gaande was toen hij shit zei en dat het mis ging en de deur uitliep.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Vadim moet dennis onthoofden en dan het hoofd naar jack opsturen
Dat is nog eens goed
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Vadim moet dennis onthoofden en dan het hoofd naar jack opsturen
Dat is nog eens goed
Maar dat is altijd zo bij GTST, tijd is als in de kosmos: relatieve eeuwigheid. Gesprekken duren 20 seconden maar zijn "goed" en als je even iets moet regelen, blijf je uren weg.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:46 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Robert zegt : "ik ben EVEN weg, ben ZO terug, blijf maar niet wakker, het kan een LATERTJE worden"
wie schrijft de teksten????!!!!!!!!!!!! schande!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |